Timothée Chalamet, ο νέος ambassador του εμβληματικού αρώματος Bleu de Chanel

Ένα ξυλώδες άρωμα για τον δυναμικό, αληθινό άντρα που είναι 100% ο εαυτός του.

Bleu de Chanel, ένα άρωμα για τον άντρα που είναι 100% ο εαυτός του. Ο οίκος Chanel μόλις ανακοίνωσε ότι ο Timothée Chalamet είναι ο νέος ambassador του διαχρονικού αντρικού αρώματος Bleu de Chanel.

Ο 27χρονος Γαλλοαμερικανός ηθοποιός έχει κατακτήσει τα πλήθη διεθνώς παρά το νεαρό της ηλικίας του αλλά και το γεγονός ότι βρίσκεται ακόμα στην αρχή της καριέρας του. Επομένως, ήταν το ιδανικότερο πρόσωπο για να ενσαρκώσει το όραμα του αρώματος του οίκου, ενός αρώματος που απευθύνεται στον άντρα που είναι βαθιά και 100% ο εαυτός του κάθε στιγμή. Έναν άντρα που δεν περιορίζεται στα συνηθισμένα όρια που του επιβάλλει η ζωή αλλά αναζητά πέρα από αυτά, "βουτώντας" στο άγνωστο στην αναζήτηση νέων κόσμων που θα τον ανυψώσουν ακόμα περισσότερο.

Το Bleu de Chanel σηματοδοτεί την πρώτη συνεργασία του Timothée Chalamet με τη Chanel ως επίσημο πρεσβευτή οποιουδήποτε brand μόδας ή καλλυντικού. Η επερχόμενη καμπάνια αποτελεί ορόσημο τόσο για τον Timothée Chalamet όσο και για τον οίκο Chanel, ανοίγοντας συγχρόνως νέους δρόμους για την κληρονομιά του Bleu de Chanel. 

Η διαφημιστική καμπάνια Bleu de Chanel με πρωταγωνιστή τον δημοφιλή ηθοποιό, φωτογραφημένη από τον Mario Sorrenti, θα κυκλοφορήσει τον Ιούνιο του 2023, ενώ το φθινόπωρο θα ακολουθήσει η κυκλοφορία της καμπάνιας της ταινίας, σκηνοθετημένης από τον Martin Scorsese.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά

Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.

New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται

Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.

Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ

Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.

Η τέχνη του ανδρικού στυλ

Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.

UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee

Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.

Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"

Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.