Timothée Chalamet, ο νέος ambassador του εμβληματικού αρώματος Bleu de Chanel

Ένα ξυλώδες άρωμα για τον δυναμικό, αληθινό άντρα που είναι 100% ο εαυτός του.

Bleu de Chanel, ένα άρωμα για τον άντρα που είναι 100% ο εαυτός του. Ο οίκος Chanel μόλις ανακοίνωσε ότι ο Timothée Chalamet είναι ο νέος ambassador του διαχρονικού αντρικού αρώματος Bleu de Chanel.

Ο 27χρονος Γαλλοαμερικανός ηθοποιός έχει κατακτήσει τα πλήθη διεθνώς παρά το νεαρό της ηλικίας του αλλά και το γεγονός ότι βρίσκεται ακόμα στην αρχή της καριέρας του. Επομένως, ήταν το ιδανικότερο πρόσωπο για να ενσαρκώσει το όραμα του αρώματος του οίκου, ενός αρώματος που απευθύνεται στον άντρα που είναι βαθιά και 100% ο εαυτός του κάθε στιγμή. Έναν άντρα που δεν περιορίζεται στα συνηθισμένα όρια που του επιβάλλει η ζωή αλλά αναζητά πέρα από αυτά, "βουτώντας" στο άγνωστο στην αναζήτηση νέων κόσμων που θα τον ανυψώσουν ακόμα περισσότερο.

Το Bleu de Chanel σηματοδοτεί την πρώτη συνεργασία του Timothée Chalamet με τη Chanel ως επίσημο πρεσβευτή οποιουδήποτε brand μόδας ή καλλυντικού. Η επερχόμενη καμπάνια αποτελεί ορόσημο τόσο για τον Timothée Chalamet όσο και για τον οίκο Chanel, ανοίγοντας συγχρόνως νέους δρόμους για την κληρονομιά του Bleu de Chanel. 

Η διαφημιστική καμπάνια Bleu de Chanel με πρωταγωνιστή τον δημοφιλή ηθοποιό, φωτογραφημένη από τον Mario Sorrenti, θα κυκλοφορήσει τον Ιούνιο του 2023, ενώ το φθινόπωρο θα ακολουθήσει η κυκλοφορία της καμπάνιας της ταινίας, σκηνοθετημένης από τον Martin Scorsese.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.