
Ο Nicholas Hoult και οι κανόνες του στυλ του
Ανατρέχουμε στα μικρά μυστικά ομορφιάς του εορτάζοντα, Nicholas Hoult, όπως τα είχε μοιραστεί στο βρετανικό Esquire.
Ο Nicholas Caradoc Hoult, όπως είναι το πλήρες όνομά του, γεννήθηκε σαν σήμερα το 1989 στο Berkshire της Αγγλίας. Από μικρό παιδί κιόλας συμμετείχε σε θεατρικές παραστάσεις, αποδεικνύοντας πως είχε ήδη το "μικρόβιο" της υποκριτικής. Σήμερα, έχει διανύσει μία ιδιαίτερα επιτυχημένη -και πολλά υποσχόμενη- πορεία στον χώρο, με συμμετοχές σε ταινίες όπως το X-Men και το Mad Max: Fury Road.
Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, ο χαρισματικός ηθοποιός ξέρει πολύ καλά πως να μεταμορφώνεται και να προσαρμόζεται σε κάθε ρόλο, όμως, τι γίνεται όταν βρίσκεται εκτός γυρισμάτων, μακριά από αμμοθύελλες της ερήμου και αποκαλυπτικές καταστάσεις υπό την ηγεσία μεταλλαγμένων; Πώς διατηρεί την άψογη εμφάνισή του;

Με αφορμή τη σημερινή ημέρα των γενεθλίων του Nicholas Hoult, κάνουμε μία μικρή αναδρομή σε όσα είχε πει το 2020 στο βρετανικό Esquire για τους "χρυσούς" κανόνες της αισθητικής του:
>Η ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας μου δεν έχει πραγματικά αλλάξει από τότε που ήμουν έφηβος. Λίγη ενυδατική κρέμα μετά το ντους κάνει τη δουλειά της.
>Ωστόσο, όταν ήμουν νεαρός ηθοποιός, ήμουν περιποιημένος. Οι ορμόνες σου είναι παντού, οπότε οι άνθρωποι χρησιμοποιούν έλαιο τσαγιόδεντρου για να σε κάνουν να μην ανατιναχτούν οι κηλίδες σου στην οθόνη.
>Όταν ψάχνω για ένα άρωμα, πάντα με ελκύουν οι ξυλώδεις, βανίλιες αποχρώσεις. Το Stronger With You Freeze της Emporio Armani έχει αυτές τις ιδιότητες. Μόλις το βρω, το κρατάω για πολύ καιρό.
>Οι μυρωδιές σε μεταφέρουν σε διαφορετικούς χρόνους, τόπους και ανθρώπους. Είναι τόσο στενά συνδεδεμένες με τη μνήμη που γίνονται μέρος της προσωπικότητάς σας.
>Η αγαπημένη μου μυρωδιά; Η μυρωδιά του καινούργιου αυτοκινήτου είναι πάντα καλή, σωστά; Το πρωινό και τα ψητά επίσης - λεμόνι και δεντρολίβανο και όλα αυτά τα πράγματα.
>Το να παίζεις σε μια διαφήμιση αρώματος είναι διαφορετικό από τις ταινίες. Το γλωσσικό εμπόδιο μεταξύ εμού και της Alice Pagani σήμαινε ότι πραγματικά επικοινωνήσαμε χωρίς λόγια. Η συγκίνηση του να είσαι στη στιγμή με αυτό το άτομο, με αυτή τη σύνδεση - ποτέ δεν αισθάνεσαι πιο ζωντανός. Έτσι προσπαθήσαμε να το αποτυπώσουμε αυτό στην ταινία.
>Έναν ψεκασμό στον καρπό και μετά έναν στο λαιμό. Έγινε. Αυτό είναι όλο. Βέλτιστο. Θέλεις απλά να μπαίνεις στο δωμάτιο και οι άνθρωποι να λένε, "Μυρίζουν ωραία".
>Ο ύπνος και το νερό είναι οι πιο σημαντικές [πτυχές της αυτοφροντίδας]. Αν αισθάνομαι αγχωμένη ή δεν μπορώ να συμβαδίσω με τις γραμμές εκμάθησης, στην πραγματικότητα είναι επειδή είμαι κουρασμένη. Αλλά είμαι καλή στο να απενεργοποιώ το μυαλό μου. Αποκοιμάμαι τη στιγμή που το κεφάλι μου πέφτει στο μαξιλάρι.
>Ποτέ δεν μπορείς να αναπαραστήσεις ένα βλέμμα από μια ταινία. Είτε φταίει ο φωτισμός, είτε το γεγονός ότι σου έχουν στεγνώσει τα μαλλιά σε περίεργα σχήματα, το να προσπαθήσεις να το κάνεις αν δεν είσαι επαγγελματίας είναι σχεδόν αδύνατο.
>Μου αρέσει το μακιγιάζ όταν είναι ένας τρόπος να μπω σε έναν ρόλο. Το Mad Max, το X-Men και το The Favourite - μεγάλες περούκες και τέτοιου είδους πράγματα - μεταμορφώνουν εντελώς το πώς δείχνεις και αισθάνεσαι και σε βοηθούν να καταλάβεις τον χαρακτήρα σου.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.