4 κόλπα για να γίνεις πιο γοητευτικός χωρίς να ξοδέψεις ευρώ

Η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου δεν απαιτεί να βάλεις το χέρι βαθιά στην τσέπη. Αρκεί μόνο να περιποιηθείς σωστά τον εαυτό σου και σίγουρα, αυτό θα βγει και προς τα έξω - στην κυριολεξία. Εμείς προτείνουμε, εσύ -αν θέλεις- εκτελείς.

Ίσως υπάρχουν μέρες που κοιτάζεσαι στον καθρέφτη και σκέφτεσαι: "Μ' αυτό το πρόσωπο, τι άλλο να κάνω;". Ή μήπως αναρωτιέσαι, "Πώς θα γίνω περισσότερο γοητευτικός χωρίς έξοδα"; Μην ανησυχείς — δεν είσαι (ο) μόνος. Τα καλά νέα είναι ότι για να δείχνεις στα καλύτερά σου, δε χρειάζεται να επενδύσεις μια περιουσία σε θεραπείες, πλαστικές ή ρούχα σχεδιαστών. Μερικές φορές, το μόνο που χρειάζεται είναι να δώσεις σημασία στις λεπτομέρειες και αυτές όπως πάντα θα κάνουν όλη τη διαφορά.

Ξέχνα τα μαγικά φίλτρα και τις θαυματουργές φόρμουλες. Από δραστικές αποφάσεις, όπως το να ξυρίσεις το κεφάλι σου, μέχρι μικρές αλλά θαυματουργές κινήσεις όπως το να πλένεις σωστά το πρόσωπό σου, αυτά είναι τα κόλπα που πιάνουν και το μόνο που κοστίζουν κατά βάση είναι συνέπεια στην καθημερινότητά σου. Και εξηγούμαστε:

Εύκολα κόλπα για να γίνεις η πιο γοητευτική εκδοχή του εαυτού σου

1. Ξύρισε το κεφάλι σου (αν έχεις σοβαρή αραίωση)

Αυτό πάει σ’ εσένα που παλεύεις με την αραίωση σα να είναι τοξική πρώην. Αν έχεις χάσει πάνω από το 60% των μαλλιών σου, μην κοροϊδεύεις τον εαυτό σου. Ξέχνα τις ψεύτικες φράντζες και τις τέσσερις τρίχες-κουρτινάκι. Το γυμνό κρανίο, όταν το διαχειριστείς σωστά, δείχνει αυτοπεποίθηση, προσωπικότητα και καθαριότητα. Και ναι, πολλές γυναίκες βρίσκουν τους φαλακρούς άντρες πολύ σέξι. Θες να είσαι ένας απ’ αυτούς; Κάν' το όπως ο Bruce Willis.

2. Άφησε μούσι (όχι σαν αυτό του παπά)

Ένα περιποιημένο μούσι κάνει θαύματα: Τονίζει τη γνάθο, κρύβει ασυμμετρίες, καλύπτει μυτερά πηγούνια χωρίς χάρη ή μαλακώνει λεπτά πρόσωπα. Προσοχή όμως: δεν μιλάμε για τρεις τρίχες τύπου "ξεχάστηκα" ούτε στο άλλο άκρο σαν αυτό των παπάδων. Αν αποφασίσεις να το αφήσεις, φρόντισέ το: πλύνε το, κούρεψέ το, διαμόρφωσέ το. Αν δε μπορείς να το περιποιηθείς όπως πρέπει, καλύτερα ασ' το.

3. Πλύνε ευλαβικά το πρόσωπό σου

Ακούγεται απλό, αλλά πολλοί άντρες νομίζουν ότι αν τους αγγίξει το νερό στο ντους, καθάρισαν. Όχι. Πλύσιμο σημαίνει καθαριστικό προσώπου (όχι το σαπούνι για τις μασχάλες), μασάζ και καλό ξέβγαλμα. Δύο φορές τη μέρα. Κάπως έτσι θα έχεις λιγότερα σπυράκια, καθαρότερη επιδερμίδα και άρα ξεκούραστη όψη.

4. Μύριζε ωραία 

Το να μυρίζεις ωραία δε σημαίνει να λούζεσαι με άρωμα. Το σωστό άρωμα είναι διακριτικό και πρέπει να ταιριάζει με την προσωπικότητά σου. Ακόμα όμως και να μη συμπαθείς τα αρώματα, η καθαριότητα ως γνωστόν είναι η μισή αρχοντιά. Συνεπώς δεν παραλείπεις επουδενί ντους, αποσμητικό και καθαρά ρούχα. Το άρωμα είναι το κερασάκι στην τούρτα. Μυρίζεις ωραία; Είσαι πιο ελκυστικός. Μυρίζεις άσχημα; Το χάσαμε το κορμί πατριώτη.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.