Διάσημα μουστάκια για να τιμήσεις τον Movember

Διαφορετικά στυλ, το ίδιο old school look.

Ο Movember είναι εδώ και καλεί τους άντρες να αφήσουν μουστάκι για να συμμετάσχουν στο παγκόσμιο κίνημα που ξεκίνησε το 2003, με σκοπό την ευαισθητοποίηση του κοινού σε παθήσεις που σχετίζονται με την αντρική υγεία (καρκίνο των όρχεων και του προστάτη, κατάθλιψη, πρόληψη των αυτοκτονιών).

Αν σκέφτεσαι να τον τιμήσεις, έχουμε τέσσερα διάσημα μουστάκια και τα χρήσιμα tips για να διαλέξεις αυτό που σε εκφράζει καλύτερα. 

Το πέταλο

Διάσημα μουστάκια για να τιμήσεις τον Movember

Το στυλ: Παλιομοδίτικο και συνυφασμένο με τους easy riders και φυσικά τον Hulk Hogan, το handlebar mustache δεν είναι για όλους. Απευθύνεται σε εκείνους, τους λίγους και τολμηρούς, που θα το "φορέσουν" και δεν θα τους "φορέσει".

Για να το υιοθετήσεις: Ξυρίζεις προσεκτικά το μούσι, που εννοείται ότι πρέπει να έχεις προτού επιχειρήσεις το μουστάκι - πέταλο, χωρίς να πειράξεις όμως τις τρίχες που βρίσκονται πάνω από το άνω χείλος και στο πλάι του στόματος. Στη συνέχεια, τριμάρεις προσεκτικά με ψαλιδάκι, ώστε να αναδείξεις το σχήμα και την πυκνότητά τους. 

Το τσιγκελωτό

ΜΟΥΣΤΑΚΙ

Το στυλ: Το Dali mustache ανακηρύχθηκε το 2010 ως το πιο διάσημο μουστάκι όλων των εποχών. Η σύγχρονη εκδοχή του μοιάζει με αυτή που είχε αφήσει ο Daniel Day-Lewis στις "Συμμορίες της Νέας Υόρκης".

ΜΟΥΣΤΑΚΙ

Για να το υιοθετήσεις: Δίνεις χρόνο στην τριχοφυΐα στο άνω χείλος σου να μακρύνει για μία μακρά περίοδο έξι έως οκτώ μηνών. Κατά τη διάρκεια των αυτών μηνών αποφεύγεις το συστηματικό τριμάρισμα και καθώς μακραίνουν οι τρίχες τις χτενίζεις σε τακτικά χρονικά διαστήματα με κατεύθυνση από το "χώρισμα" του άνω χείλους που βρίσκεται ακριβώς κάτω από τη μύτη προς τα μάγουλα. Όταν οι τρίχες πλέον έχουν αποκτήσουν το κατάλληλο μήκος, στρίβεις τις άκρες τους χρησιμοποιώντας πολύ μικρή ποσότητα από ειδικό κερί.

To μολύβι

ΜΟΥΣΤΑΚΙ

Το στυλ: Το pencil mustache, ελληνιστί μουστάκι μολύβι, είναι ένα ίσιο, λεπτό μουστάκι που έκανε διάσημο ο Clark Gable. Είναι ιδανικό για όλους όσοι δεν έχουν έντονη τριχοφυΐα στο πρόσωπο, με αποτέλεσμα να είναι αδύνατον να υιοθετήσουν κάποια από τα παραπάνω στυλ και το ακριβώς από κάτω.

Για να το υιοθετήσεις: Το μόνο που χρειάζεται είναι να κόψεις τις τρίχες που βρίσκονται ακριβώς κάτω από τη μύτη, ώστε να δημιουργήσεις μία χωρίστρα που να διαχωρίζει το μουστάκι σε δύο μέρη και να τριμάρεις εκείνες που καταλήγουν στο σημείο που ξεκινά το άνω χείλος. Έπειτα, κόβεις τις άκρες ώστε να "τελειώνουν" ακριβώς πάνω από τις άκρες του στόματός σου.

Το κλασικό

ΜΟΥΣΤΑΚΙ

Το στυλ: Το πυκνό και καλοσχηματισμένο μουστάκι, που έστεκε υπερήφανο στο άνω χείλος του Will Ferrell υποδυόμενος τον Ron Burgundy στο Anchorman επέστρεψε με φόρα.

Για να το υιοθετήσεις: Άφησε τις τρίχες που φυτρώνουν στο άνω χείλος να μακρύνουν όσο πρέπει και κατόπιν τρίμαρέ τες προσεκτικά με ψαλίδι, ώστε να "καβαλούν" ελάχιστα το πάνω μέρος των χειλιών σου.  

Από: Esquire NL

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.