
Το κούρεμα των 80s που θα "φορεθεί" το 2019
Ο Brad Pitt επαναλανσάρει τη θρυλική χαίτη στην πιο κομψή εκδοχή της.

Στη νέα του ταινία, το Once Upon A Time In Hollywood που σκηνοθετεί ο Quentin Tarantino, ο Brad Pitt υποδύεται τον κασκαντέρ Cliff Booth του ηθοποιού και καλού του φίλου Rick Dalton (Leonardo DiCaprio). Οι δυο τους προσπαθούν να χτίσουν μία επιτυχημένη καριέρα στον κινηματογράφο, ωστόσο τα σχέδιά τους ανατρέπονται από τις φρικιαστικές δολοφονίες της ηθοποιού και συζύγου του Roman Polanski, Sharon Tate και τεσσάρων φίλων της από τους οπαδούς του Charles Manson.
Η ιστορία διαδραματίζεται στο Λος Άντζελες των 60s και για χάρη της, ο 54χρονος ηθοποιός άλλαξε για ακόμη μία φορά τα μαλλιά του (υιοθέτησε ένα κοντό καρέ με χωρίστρα στο πλάι και φράντζα), ώστε να συνάδουν με το στυλ εκείνης της δεκαετίας.

Παρά το γεγονός ότι τα γυρίσματα έχουν ολοκληρωθεί, ο Pitt αποφάσισε να διατηρήσει το εν λόγω κούρεμα με μία όμως μικρή παραλλαγή ("τράβηξε" την φράντζα προς τα πίσω), που ταξίδεψε το look του από το 1960 στο 1980, όταν η κυρίαρχη τάση στο hairstyle ήταν η "χαίτη".

Όπως αυτή του Gordon Gekko στο Wall Street του 1987,

... αλλά και του μεταγενέστερού του, Patrick Bateman στο American Psycho του 2000.

Εκτός από τον Pitt, μεγάλος θαυμαστής της "χαίτης" στην πιο "ήσυχη" εκδοχή της είναι ο συνάδελφός του, Milo Ventimiglia, ο οποίος φροντίζει να "συνοδεύει" το συγκεκριμένο νοσταλγικό κούρεμα με μουστάκι ή μούσι.

Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.