
Το aftershave που έχει ανάγκη η επιδερμίδα μετά από κάθε ξύρισμα
Το βάλσαμο που χρειάζεται κάθε αντρικό πρόσωπο για υγιές δέρμα χωρίς ερεθισμούς.

Ο καλύτερος τρόπος για να καταπραΰνεις, να τονώσεις και να ενυδατώσεις την επιδερμίδα του προσώπου μετά από κάθε ξύρισμα είναι το aftershave. Η χρήση του δεν είναι προαιρετική, αλλά απαραίτητη, προκειμένου να ανακουφιστείς από το αίσθημα καψίματος και να αποφύγεις κοκκινίλες, ερεθισμούς, σπυράκια και ξηρότητα.
Η υφή των aftershaves
Σε γενικές γραμμές, τα aftershaves που κυκλοφορούν στην αγορά διακρίνονται σε τρεις τύπους, ανάλογα την υφή τους:
- Κρέμα
- Τζελ
- Balm (συμπαγής μορφή)
Ο πιο συνηθισμένος τύπος είναι ο κρεμώδης, λόγω της λεπτόρρευστης υφής του, ωστόσο τα τελευταία χρόνια το balm έχει αρχίσει να αποκτά μία πιο υδαρής υφή, που είναι σαφώς πιο εύχρηστη.
Τα συστατικά των aftershaves
Αρχικά, να ξεκαθαρίσουμε το εξής: Φρόντισε να επιλέγεις πάντα προϊόντα χωρίς parabens, άρωμα και οινόπνευμα. Το τελευταίο το μόνο που θα καταφέρει είναι να ερεθίσει ακόμα περισσότερο το ήδη ερεθισμένο δέρμα σου, την ώρα που το ζητούμενο είναι να του χαρίσεις άμεση ανακούφιση και αίσθηση δροσιάς μετά το ξύρισμα.
Προτίμησε, λοιπόν, aftershaves που στη σύνθεσή τους αναγράφονται φυσικά συστατικά (βάλσαμο, το εκχύλισμα καλέντουλας, η αλόη και το χαμομήλι) και αιθέρια έλαια με αντιοξειδωτικές και στυπτικές ιδιότητες (φασκόμηλο, λεμόνι, πρόπολη), που όχι μόνο χαρίζουν άρωμα αλλά απολυμαίνουν την περιοχή για να μην φράσσουν οι πόροι και προκαλούνται εξανθήματα, σπυράκια και μαύρα στίγματα.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.