Το αντρικό άρωμα που μόλις κυκλοφόρησε έγινε sold out

Φέρει την υπογραφή του Jean Paul Gaultier και της Supreme και αναβιώνει ένα από τα πιο κλασικά αρώματα στην ιστορία της αρωματοποιίας.

Άρωμα θρύλος. Μπουκάλι επίσης. Όταν ο Jean Paul Gaultier επιστράτευσε τον άγνωστο τότε -σήμερα, από τους πιο επιτυχημένους αρωματοποιούς στον κόσμο- Francis Kurkdjian να δημιουργήσει το Jean Paul Gaultier Le Male, μάλλον δεν φανταζόταν ότι θα στιγμάτιζε μία ολόκληρη γενιά, εκείνη των 90s. Η συγκεκριμένη δημιουργία του γαλλικού οίκου είναι ένα από τα πιο κλασικά αρώματα στην ιστορία, που εσωκλείεται σε ένα από τα πιο εμβληματικά μπουκάλια (ο γυμνός αντρικός κορμός που ντυμένος με μαρινιέρα) και σε μία από τις πιο ιδιαίτερες συσκευές (το γκρι τενεκεδάκι).

Είκοσι τέσσερα χρόνια μετά την παρθενική του πρώτη, το Le Male επανασυστήνεται στο κοινό με ανανεωμένη εξωτερική, όχι όμως και εσωτερική εμφάνιση. Η σύσταση και η μυρωδιά του παραμένουν οι ίδιες. Αυτό που ουσιαστικά έχει διαφοροποιηθεί είναι το χρώμα του μπουκαλιού και της συσκευασίας, χάρη στη συνεργασία του Jean Paul Gaultier με την Supreme, τη νούμερο ένα εταιρεία ένδυσης στο streetwear.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jean Paul Gaultier (@jpgaultierofficial) on

Το Supreme X Jean Paul Gaultier Le Male κυκλοφόρησε στην αγορά στις 11 Απριλίου και έγινε ανάρπαστο. Μέσα στο πρώτο 24ωρο από το λανσάρισμά του, ξεπούλησε στην επίσημη ιστοσελίδα της Supreme, όπως επίσης και σε αρκετά καταστήματα. Αν και είναι νωρίς, ήδη κάποιοι κάνουν λόγο για το αντρικό άρωμα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της χρονιάς.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jean Paul Gaultier (@jpgaultierofficial) on

Θυμίζουμε ότι Gaultier και Supreme συνεργάστηκαν πρόσφατα για την capsule collection για την άνοιξη του 2019, Supreme x Gaultier: The Era and the Chukka, όπου αναβίωσαν δύο διαχρονικά μοντέλα sneakers της Vans.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.

Η Salomon παρουσιάζει τη νέα σειρά προϊόντων πεζοπορίας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2024

"Δεν χρειάζεται να διαλέξετε μεταξύ του να είστε κατάλληλα ντυμένοι για την ύπαιθρο και του να είστε κομψοί", υπογραμμίζει ο Pete Cameron, Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Salomon Outdoor.

Τα πιο διάσημα sneakers στο Instagram

10 αθλητικά παπούτσια που έχουν σίγουρα περάσει από το feed σου.

Γραφει Νικη Κοντομηνα