
Το αντρικό άρωμα που μόλις κυκλοφόρησε έγινε sold out
Φέρει την υπογραφή του Jean Paul Gaultier και της Supreme και αναβιώνει ένα από τα πιο κλασικά αρώματα στην ιστορία της αρωματοποιίας.

Άρωμα θρύλος. Μπουκάλι επίσης. Όταν ο Jean Paul Gaultier επιστράτευσε τον άγνωστο τότε -σήμερα, από τους πιο επιτυχημένους αρωματοποιούς στον κόσμο- Francis Kurkdjian να δημιουργήσει το Jean Paul Gaultier Le Male, μάλλον δεν φανταζόταν ότι θα στιγμάτιζε μία ολόκληρη γενιά, εκείνη των 90s. Η συγκεκριμένη δημιουργία του γαλλικού οίκου είναι ένα από τα πιο κλασικά αρώματα στην ιστορία, που εσωκλείεται σε ένα από τα πιο εμβληματικά μπουκάλια (ο γυμνός αντρικός κορμός που ντυμένος με μαρινιέρα) και σε μία από τις πιο ιδιαίτερες συσκευές (το γκρι τενεκεδάκι).
Είκοσι τέσσερα χρόνια μετά την παρθενική του πρώτη, το Le Male επανασυστήνεται στο κοινό με ανανεωμένη εξωτερική, όχι όμως και εσωτερική εμφάνιση. Η σύσταση και η μυρωδιά του παραμένουν οι ίδιες. Αυτό που ουσιαστικά έχει διαφοροποιηθεί είναι το χρώμα του μπουκαλιού και της συσκευασίας, χάρη στη συνεργασία του Jean Paul Gaultier με την Supreme, τη νούμερο ένα εταιρεία ένδυσης στο streetwear.
Το Supreme X Jean Paul Gaultier Le Male κυκλοφόρησε στην αγορά στις 11 Απριλίου και έγινε ανάρπαστο. Μέσα στο πρώτο 24ωρο από το λανσάρισμά του, ξεπούλησε στην επίσημη ιστοσελίδα της Supreme, όπως επίσης και σε αρκετά καταστήματα. Αν και είναι νωρίς, ήδη κάποιοι κάνουν λόγο για το αντρικό άρωμα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της χρονιάς.
Θυμίζουμε ότι Gaultier και Supreme συνεργάστηκαν πρόσφατα για την capsule collection για την άνοιξη του 2019, Supreme x Gaultier: The Era and the Chukka, όπου αναβίωσαν δύο διαχρονικά μοντέλα sneakers της Vans.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.