Το αντρικό άρωμα που μόλις κυκλοφόρησε έγινε sold out
Φέρει την υπογραφή του Jean Paul Gaultier και της Supreme και αναβιώνει ένα από τα πιο κλασικά αρώματα στην ιστορία της αρωματοποιίας.
Άρωμα θρύλος. Μπουκάλι επίσης. Όταν ο Jean Paul Gaultier επιστράτευσε τον άγνωστο τότε -σήμερα, από τους πιο επιτυχημένους αρωματοποιούς στον κόσμο- Francis Kurkdjian να δημιουργήσει το Jean Paul Gaultier Le Male, μάλλον δεν φανταζόταν ότι θα στιγμάτιζε μία ολόκληρη γενιά, εκείνη των 90s. Η συγκεκριμένη δημιουργία του γαλλικού οίκου είναι ένα από τα πιο κλασικά αρώματα στην ιστορία, που εσωκλείεται σε ένα από τα πιο εμβληματικά μπουκάλια (ο γυμνός αντρικός κορμός που ντυμένος με μαρινιέρα) και σε μία από τις πιο ιδιαίτερες συσκευές (το γκρι τενεκεδάκι).
Είκοσι τέσσερα χρόνια μετά την παρθενική του πρώτη, το Le Male επανασυστήνεται στο κοινό με ανανεωμένη εξωτερική, όχι όμως και εσωτερική εμφάνιση. Η σύσταση και η μυρωδιά του παραμένουν οι ίδιες. Αυτό που ουσιαστικά έχει διαφοροποιηθεί είναι το χρώμα του μπουκαλιού και της συσκευασίας, χάρη στη συνεργασία του Jean Paul Gaultier με την Supreme, τη νούμερο ένα εταιρεία ένδυσης στο streetwear.
Το Supreme X Jean Paul Gaultier Le Male κυκλοφόρησε στην αγορά στις 11 Απριλίου και έγινε ανάρπαστο. Μέσα στο πρώτο 24ωρο από το λανσάρισμά του, ξεπούλησε στην επίσημη ιστοσελίδα της Supreme, όπως επίσης και σε αρκετά καταστήματα. Αν και είναι νωρίς, ήδη κάποιοι κάνουν λόγο για το αντρικό άρωμα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της χρονιάς.
Θυμίζουμε ότι Gaultier και Supreme συνεργάστηκαν πρόσφατα για την capsule collection για την άνοιξη του 2019, Supreme x Gaultier: The Era and the Chukka, όπου αναβίωσαν δύο διαχρονικά μοντέλα sneakers της Vans.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.
It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay
Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.