
4 τρόποι για μία βιώσιμη ρουτίνα περιποίησης
Φρόντισε το πρόσωπο και το σώμα σου χωρίς να καταστρέφεις το περιβάλλον.

Βιωσιμότητα, γνωστή και ως αειφορία. Μία τάση της εποχής που λόγω των έντονων φαινομένων της κλιματικής αλλαγής που παρατηρούνται παγκοσμίως έχει καταστεί επιτακτική ανάγκη. Τι σχέση μπορεί να έχει όμως το πρότυπο παραγωγής που στοχεύει στο καλύτερο οικονομικό αποτέλεσμα τόσο για τον άνθρωπο όσο και για το φυσικό περιβάλλον με τον τρόπο που λούζεσαι, κάνεις ντους και καθαρίζεις το πρόσωπό σου; Πολύ μεγαλύτερη απ' ό,τι ίσως νόμιζες. Το να αναπτύξεις μία ρουτίνα περιποίησης που να σέβεται όχι μόνο την υγεία και την καλή εικόνα του προσώπου και του σώματός σου, αλλά και το περιβάλλον είναι μία μικρή αρχή για να υιοθετήσεις μία "πράσινη" στάση ζωής.
Οι ακόλουθες τέσσερις κινήσεις θα σε βοηθήσουν να ξυπνήσεις το eco-friendly πνεύμα σου.
Κλείσε τη βρύση
Το νερό αποτελεί το πολυτιμότερο αγαθό που μας έχει χαρίσει η φύση και λανθασμένα το θεωρούμε ως κάτι δεδομένο, που υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει για πάντα. Από αμέλεια το καταστρέφουμε, υπερκαταναλώνοντάς το. Η εξοικονόμησή του είναι κίνηση ζωτικής σημασίας, συνεπώς φρόντισε κάθε φορά που βουρτσίζεις τα δόντια σου, ξυρίζεσαι, πλένεις το πρόσωπό σου ή κάνεις ντους, να μην αφήνεις τη βρύση να τρέχει άσκοπα.
Τσέκαρε τις συσκευασίες των προϊόντων περιποίησης
Τα περισσότερα προϊόντα περιποίησης που κυκλοφορούν στην αγορά εσωκλείονται σε πλαστικές συσκευασίες - σε μπουκάλια που δεν είναι φτιαγμένα από ανακυκλώσιμα υλικά και για την κατασκευή τους έχουν χρησιμοποιηθεί ορυκτά καύσιμα που απελευθερώνουν στην ατμόσφαιρα διοξείδιο του άνθρακα, το οποίο με τη σειρά του συμβάλλει στην υπερθέρμανση του πλανήτη. Γι' αυτό καλό είναι να αγοράζεις προϊόντα που συσκευάζονται σε μπουκάλια από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό.
Προτίμησε τα φυσικά συστατικά
Το να είναι το σαμπουάν ή το καθαριστικό προσώπου ή το λάδι για τα μούσια που χρησιμοποιείς φτιαγμένο από φυσικά συστατικά και να μην έχει στη σύνθεσή του parabens, οινόπνευμα, τεχνητά αρώματα και χημικές ουσίες κάνει πρώτον, καλό στην υγειά σου και δεύτερον, στο περιβάλλον.
Επένδυσε σε eco-friendly brands
Κάνε μία έρευνα αγοράς και γρήγορα θα διαπιστώσεις ότι υπάρχουν εταιρείες όχι μόνο στον τομέα της ομορφιάς που έχουν υιοθετήσει έναν "πράσινο" τρόπο παραγωγής, δίνοντας μεγάλη σημασία στην ανακύκλωση και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, όπως επίσης και στην πάταξη του animal testing δημιουργώντας προϊόντα που είναι cruelty free και δεν έχουν δοκιμαστεί σε ζώα.
Όλα τα παραπάνω είναι μία μικρή αλλαγή, που αν ο καθένας μας ξεχωριστά την επιλέξει στην καθημερινότητά του, μπορεί να κάνει τη μεγάλη αλλαγή στο μέλλον του κόσμου μας.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.