Oyster Perpetual 39, το πιο οικονομικό Rolex της αγοράς

Υψηλή ποιότητα κατασκευής και ελβετικά standards σε προσιτή τιμή.

Ποιότητα κατασκευής με τα υψηλότερα ελβετικά standards, κορυφαία υλικά που δε δέχονται εκπτώσεις, εξονυχιστικός έλεγχος και πιστοποιήσεις που μονάχα λίγα brands καταφέρνουν να πάρουν στον πλανήτη. Αυτά είναι μερικά μόνο από τα στοιχεία που κάνουν τα ρολόγια της Rolex να ξεχωρίζουν και να πιάνουν τόσο υψηλές τιμές εδώ και δεκαετίες. Φυσικά, σήμερα πια, το όνομα και μόνο της ωρολογοποιίας με έδρα τη Γενεύη αποτελεί συνώνυμου του κύρους. Πώς είναι, λοιπόν, δυνατόν να κάνουμε λόγο για το πιο οικονομικό μοντέλο ενός τόσο πολυτελούς brand; Ή μάλλον για να το πούμε πιο σωστά: Υπάρχουν οικονομικές λύσεις που φέρουν το όνομα της Rolex;

Σε μία παρουσίαση για τα καλύτερα νέα ρολόγια του διάσημου brand τα τελευταία χρόνια -εκεί όπου κορυφαίοι εκπρόσωποί της τέχνης της ωρολογοποιίας, όπως το Daytona, το Submariner και το Explorer δίκαια ξεχωρίζουν- θα ήταν, ίσως, λογικό να αφήσει κανείς εκτός ένα μοντέλο όπως το Rolex Oyster Perpetual 39 Oystersteel M114300-0004. Θα είχε όμως μόλις διαπράξει ένα μεγάλο σφάλμα. Γιατί το λατινικό ρητό "Citius, Altius, Fortius” που προκρίνει συνεχώς μεγαλύτερες επιδόσεις, δεν ταιριάζει παντού και πάντα.

Για όλες τις περιστάσεις, για όλα τα outfits

Έτσι, μπορεί το Oyster Perpetual 39 μπορεί να μη διαθέτει τις εντυπωσιακές επιδόσεις των υπολοίπων, καθώς δεν μπορεί να καταδυθεί σε τόσο βαθιά νερά όσο οι άλλοι κορυφαίοι εκπρόσωποι της Rolex, παραμένει όμως μία εξαιρετική λύση για οποιονδήποτε θέλει ένα ρολόι που ταιριάζει σε όλες τις περιστάσεις και με όλα τα outfits. Μπορεί, λοιπόν, το μοντέλο να υπάρχει εδώ και δεκαετίες, το 2015 όμως παρουσιάστηκε με κάσα 39 mm (αντί για 36mm), μπρασελέ τύπου oyster και δείκτες με λεπτομέρειες που έχουν δουλευτεί στο χέρι σε μπλε, grape red και dark rhodium χρώματα. Μία επανασχεδίαση, δηλαδή, που το έκανε να ξεχωρίσει.

Όσο για την ερώτηση του ενός εκατομμυρίου δολαρίων, για το πόσο τελικά κοστίζει το πιο οικονομικό Rolex της αγοράς, η απάντηση ίσως ξαφνιάζει, καθώς θα χρειαστεί κάποιος να διαθέσει περίπου 5.000 ευρώ για να το κάνει δικό του. Σίγουρα, δεν πρόκειται για μία εύκολη αγορά, μην ξεχνάς όμως ότι ένα τέτοιο ρολόι σε συντροφεύει μία ολόκληρη ζωή.


φωτογραφία © Getty Images 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.