
Ένα από τα καλύτερα ρολόγια της Tag Heuer μόλις έγινε καλύτερο
Το ιστορικό brand παρουσίασε τα νέα μοντέλα Monaco.

Ένα από τα πιο διάσημα και ιστορικά μοντέλα της Tag Heuer βρισκόταν εδώ και περισσότερο από 20 χρόνια εκτός κυκλοφορίας. Δεν μπορούσες να αγοράσεις ένα καινούργιο με τίποτα. Όταν όμως το 1998 το Monaco επανήλθε στην κυκλοφορία -ένα ρολόι συνώνυμο με τον Steve McQueen, το style icon των style icons, δηλαδή- γρήγορα μπήκε στο hall of fame της ωρολογοποιίας. Σήμερα, με τρία νέες κυκλοφορίες του μοντέλο στην αγορά, η θέση του δείχνει πιο ακλόνητη από ποτέ.
Βέβαια, το design κοιτά για άλλη μία φορά σε παλιότερες και πιο ηρωικές εποχές. Αντί να δώσει κάτι νέο στους φίλους της η Tag Heuer, αποφάσισε να επιμείνει κλασικά: Δύο από τα νέο μοντέλα Monaco διαθέτουν μπρασελέ από ανοξείδωτο ατσάλι - η πρώτη φορά, δηλαδή, που το brand επιλέγει κάτι τέτοιο εδώ και δύο δεκαετίες.
Φυσικά, αν κάποιος θέλει να μείνει απόλυτα πιστός στο πνεύμα του ρολογιού που κοσμούσε τον καρπό του Steve McQueen, τότε μπορεί να επιμείνει ακόμα πιο κλασικά: Μαύρο καντράν, μαύρο λουράκι από δέρμα αλιγάτορα και το εν λόγω Monaco παραμένει ένα ρολόι παντός καιρού που εύκολα φοριέται και σε επίσημες εκδηλώσεις.
"Χωρίς ένα καλό μπρασελέ, κανένα ρολόι δεν μπορεί να είναι ποθητό" αναφέρει χαρακτηριστικά η heritage director, Catherine Eberlé-Devaux, για να συμπληρώσει: "Για τα νέα Monaco βασιστήκαμε στο ένδοξο παρελθόν, το οικείο design καθώς και τα οικεία χρώματα για να δείξουμε ότι μπορεί η κολεξιόν να ατενίζει το μέλλον με νέες πρωτοποριακές τεχνολογίες την ίδια όμως στιγμή να παραμένει σταθερή στις αξίες της".
Ο μηχανισμός
Όσο για τις πρωτοποριακές τεχνολογίες; Ο κατασκευασμένος in-house μηχανισμός Calibre Heuer 02, μία απόδειξη της βαθιάς γνώσης που κουβαλά το brand καθώς δε χρειάζεται να κοιτάξει αλλού για να εξοπλίσει τα μοντέλα του, δίνει τουλάχιστον 80 ώρες ενεργειακής αυτονομίας. Την ίδια μάλιστα στιγμή τα νέα Monaco δεν κρατούν επτασφράγιστα μυστικά, μιας και το caseback από ζαφείρι δίνει τη δυνατότητα στον ιδιοκτήτη να θαυμάσει τον μηχανισμό.
Τέλος, οι δύο πρώτοι κωδικοί των νέων Monaco – CBL2113.FC6177 και CBL2113.BA0644 – θα γίνουν διαθέσιμοι τον Οκτώβριο, ενώ ο τρίτος (CBL2111.BA0644) θα λανσαριστεί τον Ιανουάριο του 2021.
Από: Esquire UK
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.