Το νέο TAG Heuer κινείται σε streetwear ρυθμούς

Η διάσημη ελβετική ωρολογοποιία ενώνει ξανά τις δυνάμεις της με τον πρωτοπόρο Ιάπωνα designer, Hiroshi Fujiwara.

Η ελβετική ωρολογοποιία είναι μία παραδοσιακή τέχνη. Η παράδοσή της χάνεται σχεδόν στο βάθος των αιώνων ενώ η διαδικασία κατασκευής θυμίζει θρησκευτική τελετουργία. Δεν είναι ένα καθόλου σπάνιο ένα ελβετικό μοντέλο να οφείλει την ονομασία του σε κάποιον άνθρωπο που έζησε 200 χρόνια πριν από σήμερα. Αυτό, όμως, δε σημαίνει ότι δεν εκσυγχρονίζεται. Μάλλον, το αντίθετο, ειδικά στην περίπτωση της Tag Heuer (μίας από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως στον χώρο του ρολογιού), η οποία τα τελευταία χρόνια κοιτά το μέλλον μέσα από τα μάτια της πρωτοπορίας.

Στη δεύτερη συνεργασία της με τον Hiroshi Fujiwara, τον Ιάπωνα μετρ του streetwear, η ελβετική εταιρεία πραγματώνει το όραμά της εδώ και τώρα ρίχνοντας παράλληλα μερικές κλεφτές ματιές στο ένδοξο παρελθόν της.

Το νέο TAG Heuer κινείται σε streetwear ρυθμούς

Το Tag Heuer x Fragment Design Heuer 02 εμπνέεται από τα πολλά πρόσωπα του σχεδιαστή του, αποτελώντας επί της ουσίας τη σύγχρονη και εξελιγμένη εκδοχή ενός καταδυτικού ρολογιού ενώ οφείλει το όνομά του στο brand του τελευταίου.


Επί της ουσίας, εκείνη που κάνει το εν λόγω μοντέλο να φέρει την υπογραφή του Fujiwara είναι ο μινιμαλισμός που το διακρίνει.


Έτσι, παρότι κανείς περιμένει -και δικαίως- ότι το εν λόγω ρολόι θα έχει αρκετά κλασικά χαρακτηριστικά (ταχύμετρο, λειτουργία χρονογράφου, διάμετρο κάσας 44 mm) την ίδια στιγμή βροντοφωνάζει ότι το μαγικό χέρι του Fujiwara έχει βάλει την υπογραφή του. Πώς ακριβώς το κάνει αυτό; Μέσα από ένα καντράν από μαύρη οπαλίνα, κόκκινες χαρακτηριστικές λεπτομέρειες και το lοgo της Fragment ανάμεσα στις 4 και  η ώρα.

Επί της ουσίας, εκείνο που κάνει το εν λόγω μοντέλο να φέρει την υπογραφή του Hiroshi Fujiwara είναι ο μινιμαλισμός -ένα καθαρί ιαπωνικό στοιχείο δηλαδή- που το διακρίνει. Εκεί βρίσκεται και η πραγματική του δύναμη. Όσο για το πόσο κομμάτια θα κυκλοφορήσουν; Μόλις 500 σε ολόκληρο τον κόσμο, αφού κάποιες παραδόσεις δεν είναι για να σπάνε.

Από: Esquire UK


φωτογραφία © Tag Heuer

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.