Ο Justin Bieber και το χρυσό Rolex του στο Met Gala

Ο Justin Bieber έχει στυλ. Και ένα απίθανο χρυσό Rolex στον καρπό του.

Ένα το κρατούμενο: Ο Justin Bieber έχει στυλ. Για την ακρίβεια, είναι ο αδιαφιλονίκητος βασιλιάς των απανταχού απενοχοποιημένων κάγκουρων. Στο Met Gala, λοιπόν, το απέδειξε για μία ακόμα φορά με το κοστούμι του με το ιδιαίτερο πατρόν και τα σατέν πέτα, το λευκό διπλομάνσετο πουκάμισο με τα χρυσά μανικετόκουμπα, τα χρυσά του σκουλαρίκια και -κυρίως- με το ολόχρυσο Rolex του, που αν το πουλούσε θα έπαιρνε πολλά κομπολόγια.

Το ρολόι του βασιλιά Μίδα

Το Rolex του ήταν αυτό που μεμιάς αναβάθμισε το look του και το έκανε άξιο ενός event όπως το Met Gala. Χωρίς αυτό, το πρώην teen idol και νυν ημιαξιοσέβαστος καλλιτέχνης της μουσικής βιομηχανίας δεν θα έκανε καμία στιλιστική δήλωση. Σε περίπτωση δε που υπάρχει κάποια αμφιβολία, το μοντέλο που γυάλιζε στον καρπό του ήταν το Cosmograph Daytona και ο ίδιος φρόντισε με διάφορες πόζες να το προβάλλει στους παπαράτσι λες και είναι επαγγελματίας μοντέλο καρπού.

Εδώ πρέπει να αναφέρουμε ότι πρόκειται για μία εξαιρετικά σπέσιαλ εκδοχή του Cosmograph Daytona, με κάσα και μπρασελέ από χρυσό 18 καρατίων και ταιριαστό σαμπανιζέ καντράν. Για την ιστορία, το περιζήτητο μοντέλο της ελβετικής εταιρείας υψηλής ωρολογοποιίας αναπτύχθηκε πριν από μισό αιώνα για επαγγελματίες ραλίστες και το βρετανικό Esquire έχει εντοπίσει τον σταρ να το φοράει -εκτός από το Met Gala- και κατά μία εμφάνισή του στο Saturday Night Live αλλά και σε δείπνα με τη σύζυγό του, Hailey Bieber.

Ο Justin Bieber και το χρυσό Rolex του στο Met GalaJohn Shearer / Getty Images

Σπάνιο κομμάτι

Η τιμή του εν λόγω "κοσμήματος καρπού" ανέρχεται στις περίπου 30 χιλιάδες στερλίνες, δηλαδή, σχετικά (τα πάντα είναι σχετικά), για ένα ρολόι της κλάσης του δεν είναι πανάκριβο. Παρόλα αυτά, αν σκέφτεσαι να αποκτήσεις κι εσύ ένα ίδιο, μάλλον θα τα βρεις κομματάκι σκούρα τα πράγματα, καθώς δεν υπάρχει πληθώρα διαθέσιμων.

> Διάβασε ακόμα: Η πρόσκαιρη απο-μπιμπεροποίηση του Justin Bieber

Αν βέβαια είσαι ο Justin Bieber δεν τίθεται θέμα, όλες οι πόρτες είναι ανοιχτές. Γι' αυτό και στη συλλογή του έχει καταφέρει να συμπεριλάβει και άλλα "μυθικά" ρολόγια, όπως ένα Nautilus της Patek Philippe διακοσμημένο με 255 διαμάντια, ένα Royal Oak της Audemars Piguet και ένα Day-Date II της Rolex.

> Διάβασε ακόμα: Το -σχεδόν- vintage Rolex του Roger Federer

Εδώ οφείλουμε να του αναγνωρίσουμε ότι το καλό που έχει κάνει στις εταιρείες των οποίων τα ρολόγια φοράει και μας μοστράρει είναι πολύπλευρο. Αφενός αποδεικνύει ότι τα σπουδαία κομμάτια μπορούν να φορεθούν τόσο με σμόκιν όσο και με streetwear, αφετέρου τα κάνει γνωστά σε μία νεότερη γενιά. Όσο για το πώς να το φορέσεις εσύ ένα χρυσό ρολόι; Κράτησε όλο το υπόλοιπο look σου ήσυχο για να του δώσεις την ευκαιρία να ξεχωρίσει.

 

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.