O Mark Ronson νέος Brand Ambassador της Audemars Piguet

Ο Ελβετικός οίκος Υψηλής Ωρολογοποιίας Audemars Piguet και ο διεθνούς φήμης Βρετανοαμερικανός DJ, στιχουργός και παραγωγός δίσκων Mark Ronson ενώνουν τις δυνάμεις τους.

Γράφει: Γιάννης Σπανός 19 Ιανουαρίου 2022

Η μη συμβατική και ανεξάρτητη μουσική προσέγγιση του Mark Ronson αντηχεί έντονα με την ταυτότητα της Audemars Piguet, στο σημείο όπου η παράδοση συναντά την πρωτοπορία. Συνεχίζοντας τη μακροχρόνια σχέση που διατηρεί ο οίκος με τη μουσική, η συνεργασία αυτή υπόσχεται πολλές εκπλήξεις στο προσεχές διάστημα.

O Mark Ronson, γοητευμένος από τη μαγεία της μουσικής από νεαρή ηλικία, έκανε το ντεμπούτο του ως DJ στα τέλη της δεκαετίας του ’90 στη Νέα Υόρκη, και κέρδισε το κοινό με τη μίξη των ήχων της funk, hip-hop και rock μουσικής. Το 2003 κυκλοφόρησε το πρώτο του άλμπουμ "Here Comes The Fuzz” αλλά το άλμπουμ με τίτλο "Version” το 2007 ήταν αυτό που τον εκτόξευσε στην κορυφή της παγκόσμιας σκηνής.

Σήμερα, ο παγκοσμίου φήμης DJ και παραγωγός, μετράει στο ενεργητικό του ένα βραβείο Όσκαρ, μία Χρυσή Σφαίρα και επτά βραβεία Grammy.

Έχει συνεργαστεί με μεγάλα ονόματα της παγκόσμιας μουσικής σκηνής, όπως η Lady Gaga, η Miley Cyrus, η Adele και η Amy Winehouse. Ανάμεσα στα βραβεία Grammy που έχει κερδίσει, είναι αυτό του "Παραγωγού της Χρονιάς" για το άλμπουμ "Back to Black” της Amy Winehouse, και του "Δίσκου της Χρονιάς" για τη συνεργασία του με τον Bruno Mars στο "Uptown Funk".

O Mark Ronson νέος Brand Ambassador της Audemars Piguet

To 2018, κέρδισε το βραβείο Όσκαρ για τη συμμετοχή του στη δημιουργία του τραγουδιού "Shallow” της ταινίας "A Star is Born”, με πρωταγωνιστές την Lady Gaga και τον Bradley Cooper.

Το 2021, ο Mark ήταν συμπαραγωγός και παρουσιαστής της αναγνωρισμένης σειράς ντοκιμαντέρ της Apple TV+ με τίτλο "Watch the Sound with Mark Ronson”, που δημιουργήθηκε από τον Morgan Neville. Η σειρά εξερεύνησε τη δημιουργική διαδικασία και το ρόλο που παίζει η τεχνολογία στη μουσική καινοτομία. Παράλληλα, παρουσίασε τις δύο πρώτες σεζόν του επιτυχημένου podcast "Fader Uncovered”, όπου κάθε επεισόδιο φιλοξενεί συζητήσεις των πιο επιδραστικών μουσικών του κόσμου γύρω από το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της μουσικής και της τέχνης.

Η συνεργασία της Audemars Piguet με τον Mark Ronson συγκαταλέγεται στο μουσικό πρόγραμμα του οίκου που ξεκίνησε το 2019, και μέσα από αυτό προάγει εκ βαθέων συζητήσεις μεταξύ καλλιτεχνών, προσκαλώντας την κοινότητα του brand να ζήσει μοναδικές συναντήσεις γεμάτες συναισθήματα.

MARK RONSON AUDEMARS PIGEUT 2

Ως Brand Ambassador, ο Mark Ronson καλείται να συνοδεύσει την Audemars Piguet στην αποστολή της να οδηγεί το ανθρώπινο ταλέντο προκειμένου να αγγίξει τις καρδιές των ανθρώπων, μια αποστολή που αντηχεί στην ταλαντούχα κοινότητα των καλλιτεχνών που ο οίκος υποστηρίζει και ενισχύει στο Vallée de Joux από το 1875. Stay tuned.

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.