O Mark Ronson νέος Brand Ambassador της Audemars Piguet

Ο Ελβετικός οίκος Υψηλής Ωρολογοποιίας Audemars Piguet και ο διεθνούς φήμης Βρετανοαμερικανός DJ, στιχουργός και παραγωγός δίσκων Mark Ronson ενώνουν τις δυνάμεις τους.

Γράφει: Γιάννης Σπανός 19 Ιανουαρίου 2022

Η μη συμβατική και ανεξάρτητη μουσική προσέγγιση του Mark Ronson αντηχεί έντονα με την ταυτότητα της Audemars Piguet, στο σημείο όπου η παράδοση συναντά την πρωτοπορία. Συνεχίζοντας τη μακροχρόνια σχέση που διατηρεί ο οίκος με τη μουσική, η συνεργασία αυτή υπόσχεται πολλές εκπλήξεις στο προσεχές διάστημα.

O Mark Ronson, γοητευμένος από τη μαγεία της μουσικής από νεαρή ηλικία, έκανε το ντεμπούτο του ως DJ στα τέλη της δεκαετίας του ’90 στη Νέα Υόρκη, και κέρδισε το κοινό με τη μίξη των ήχων της funk, hip-hop και rock μουσικής. Το 2003 κυκλοφόρησε το πρώτο του άλμπουμ "Here Comes The Fuzz” αλλά το άλμπουμ με τίτλο "Version” το 2007 ήταν αυτό που τον εκτόξευσε στην κορυφή της παγκόσμιας σκηνής.

Σήμερα, ο παγκοσμίου φήμης DJ και παραγωγός, μετράει στο ενεργητικό του ένα βραβείο Όσκαρ, μία Χρυσή Σφαίρα και επτά βραβεία Grammy.

Έχει συνεργαστεί με μεγάλα ονόματα της παγκόσμιας μουσικής σκηνής, όπως η Lady Gaga, η Miley Cyrus, η Adele και η Amy Winehouse. Ανάμεσα στα βραβεία Grammy που έχει κερδίσει, είναι αυτό του "Παραγωγού της Χρονιάς" για το άλμπουμ "Back to Black” της Amy Winehouse, και του "Δίσκου της Χρονιάς" για τη συνεργασία του με τον Bruno Mars στο "Uptown Funk".

O Mark Ronson νέος Brand Ambassador της Audemars Piguet

To 2018, κέρδισε το βραβείο Όσκαρ για τη συμμετοχή του στη δημιουργία του τραγουδιού "Shallow” της ταινίας "A Star is Born”, με πρωταγωνιστές την Lady Gaga και τον Bradley Cooper.

Το 2021, ο Mark ήταν συμπαραγωγός και παρουσιαστής της αναγνωρισμένης σειράς ντοκιμαντέρ της Apple TV+ με τίτλο "Watch the Sound with Mark Ronson”, που δημιουργήθηκε από τον Morgan Neville. Η σειρά εξερεύνησε τη δημιουργική διαδικασία και το ρόλο που παίζει η τεχνολογία στη μουσική καινοτομία. Παράλληλα, παρουσίασε τις δύο πρώτες σεζόν του επιτυχημένου podcast "Fader Uncovered”, όπου κάθε επεισόδιο φιλοξενεί συζητήσεις των πιο επιδραστικών μουσικών του κόσμου γύρω από το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της μουσικής και της τέχνης.

Η συνεργασία της Audemars Piguet με τον Mark Ronson συγκαταλέγεται στο μουσικό πρόγραμμα του οίκου που ξεκίνησε το 2019, και μέσα από αυτό προάγει εκ βαθέων συζητήσεις μεταξύ καλλιτεχνών, προσκαλώντας την κοινότητα του brand να ζήσει μοναδικές συναντήσεις γεμάτες συναισθήματα.

MARK RONSON AUDEMARS PIGEUT 2

Ως Brand Ambassador, ο Mark Ronson καλείται να συνοδεύσει την Audemars Piguet στην αποστολή της να οδηγεί το ανθρώπινο ταλέντο προκειμένου να αγγίξει τις καρδιές των ανθρώπων, μια αποστολή που αντηχεί στην ταλαντούχα κοινότητα των καλλιτεχνών που ο οίκος υποστηρίζει και ενισχύει στο Vallée de Joux από το 1875. Stay tuned.

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

#SeasonFavorites| Το υπέροχο παλτό που θα σε ακολουθεί σε κάθε χειμώνα

Βρήκαμε επιτέλους το πανωφόρι που δε θα σε προδώσει, όσα χρόνια κι αν περάσουν.

Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά

Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.

New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται

Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.

Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ

Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.

Η τέχνη του ανδρικού στυλ

Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.

UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee

Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.