
Σπουδαία και απλησίαστα αντρικά ρολόγια
Όλα τα ρολόγια λένε την ίδια ώρα, κάποια όμως κοστίζουν και αξίζουν μια περιουσία.
Τα αντρικά ρολόγια αποτελούν ένα είδος 'λειτουργικών κοσμημάτων'. Από τη μία, είναι κομψοτεχνήματα, φτιαγμένα από πολύτιμα μέταλλα και λίθους. Από την άλλη, κάνουν κάτι χρήσιμο με εξαιρετική ακρίβεια: λένε την ώρα. Όταν αγοράζεις ένα ακριβό ρολόι, όμως, δεν πληρώνεις απλώς και μόνο τη λεπτοδουλειά που έχει γίνει π.χ. με τα διαμάντια στο καντράν του ή τον έξτρα λεπτό μηχανισμό του, αλλά και την 'αόρατη παράδοση' του οίκου του.
Υπάρχουν, βέβαια, και κάποιες ειδικές κατηγορίες πανάκριβων ρολογιών: Αυτά που κάποτε τα φόρεσαν διάσημοι άντρες, αλλά και εκείνα που για διάφορους λόγους θεωρούνται 'συλλεκτικά'. Από όλα αυτά ξεχωρίσαμε πέντε, τα οποία δεν είναι flashy ή γεμάτα διαμάντια, και σου τα προτείνουμε.
Το Quasar Light τουρμπιγιόν του οίκου Girard-Perregaux
Είναι συλλεκτικό κι αυτό το οφείλει στο ότι βγήκαν στην παραγωγή μόνο 18 κομμάτια. Παρόλα αυτά, την τιμή του, που ξεπερνάει τις 350 χιλιάδες Ευρώ, την οφείλει μάλλον περισσότερο στην παράδοση του οίκου Girard-Perregaux και τον περιστροφικό του μηχανισμό (τουρμπιγιόν), που αποτελείται από 79 διαφορετικά στοιχεία.
Ο Co-Axial χρονογράφος του George Daniels
Ο George Daniels, που θεωρείται ο πιο σημαντικός ωρολογοποιός του 20ού αιώνα, παρήγαγε ελάχιστα κομμάτια κατά τη διάρκεια της ζωής του, με τη μεγαλύτερη συνεισφορά του στη σχετική βιομηχανία να συνοψίζεται στην επινόηση του Co-Axial Escapement συστήματος, μία τεχνολογία που στη συνέχεια πούλησε στην Omega. Ο μοναδικός χρονογράφος Co-Axial πωλήθηκε προς περίπου 560 χιλιάδες Ευρώ, το 2012.
> Διάβασε ακόμα: Τα πιο ακριβά ρολόγια όλων των εποχών
Το Grand Complication του οίκου A. Lange & Söhne
Ο οίκος A. Lange & Söhne, που διατηρεί την έδρα του στη σαξονική πόλη Glashütte, στη Γερμανία, κυκλοφόρησε το πιο ακριβό του ρολόι, το Grand Complication, το 2013, σε έξι κομμάτια. Κάθε ένα από αυτά, απαιτεί δουλειά ενός έτους για να 'χειροτεχνηθεί', λόγω της περιπλοκότητας της κατασκευής του. Η πάχους 20 χιλιοστών χρυσή του κάσα περιλαμβάνει 876 κινούμενα στοιχεία, διαμέτρου 50 χιλιοστών. Κοστίζει σχεδόν 2,5 εκατομμύρια Ευρώ.
Το πλατινένιο Ref. 2499 του οίκου Patek Philippe
Το συγκεκριμένο ρολόι, που κατασκευάστηκε το 1987, ήταν κάποτε περασμένο στον καρπό του Eric Clapton, ο οποίος το πούλησε για κάτι παραπάνω από 3 εκατομμύρια Eυρώ, σε δημοπρασία του οίκου Christie’s, το 2013.
> Διάβασε ακόμα: Ό,τι πιο ακριβό υπάρχει στον πλανήτη αυτή τη στιγμή
Το Grandmaster Chime του οίκου Patek Philippe
Κλείνουμε με το πιο ακριβό ρολόι που πωλήθηκε ποτέ σε δημοπρασία, έπειτα από γερή μάχη, με τον πλειοδότη να 'ακουμπάει' κάτι παραπάνω από 28 εκατομμύρια Ευρώ για να το αποκτήσει. Τεχνικά, βέβαια, απέκτησε δύο ρολόγια, καθώς διαθέτει δύο καντράν, ένα μπροστά και ένα πίσω. Κάτι που πρέπει να αναφερθεί είναι ότι μέρος των εσόδων από την πώλησή του διοχετεύθηκε στην έρευνα για τη Μυική Δυστροφία Duchenne.
Από: Esquire UK
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.