
3 ρολόγια από τα 90s που ακόμη κάνουν τη διαφορά
Τα εικονικά αντρικά ρολόγια των 90s που δεν έφυγαν ποτέ από τη μόδα.
Όσον αφορά τα αντρικά ρολόγια, τα trends πάνε κι έρχονται αλλά ποτέ δεν παρέρχονται. Ακόμα και αν για λίγο σταματήσει να είναι στη μόδα, μετά από λίγο, αν ένα ρολόι είναι σπουδαίο θα επιστρέψει ξανά, συνήθως με νέο νόημα ή, πιο σωστά, με διαφορετική νοηματοδότηση. Κι αυτό γιατί σε κάθε του comeback μας βρίσκει σε έναν κόσμο αλλαγμένο. Κι όταν δεν το φοράμε εμείς με νέο τρόπο ή σε άλλες περιστάσεις, διαφοροποιείται εκείνο, π.χ. ως προς την τεχνολογία, το χρώμα ή τα υλικά από τα οποία είναι φτιαγμένο.
Αυτό δεν ισχύει μόνο για τα πολυτελή και ακριβά ρολόγια, αλλά και για τα πιο προσιτά. Αξίζει, λοιπόν, να δούμε 3 μοντέλα από τα 90s που έχει νόημα να τα φοράμε και σήμερα.
Το αθάνατο Casio F-91W
Το κλασσικότερο από τα κλασσικά, ήταν το 'απλό ρολόι' της Casio το 1991, που διέθετε ό,τι μας χρειαζόταν τότε: Ημερολόγιο, ξυπνητήρι, χρονόμετρο, φωτισμό και, φυσικά, ένα σπουδαίο ντιζάιν που παρέπεμπε στο μέλλον, στη νέα εποχή των ψηφιακών ρολογιών.
> Διάβασε ακόμα: Casio x Pac-Man: Ένα fun ρολόι για τα 40 χρόνια του blockbuster video game
Το τζεϊμσμποντικό Omega Seamaster 300M
Πρόκειται για το ρολόι που σημάδεψε το ντεμπούτο του Pierce Brosnan στον ρόλο του πράκτορα 007 και που έγινε τόσο δημοφιλές ανάμεσα στους fans του Βρετανού κατασκόπου που έμεινε στην ιστορία ως 'το ρολόι του James Bond'. Σε κάθε περίπτωση, από το 1993, το Seamaster Diver 300M αποτελεί ένα από τα πιο εικονικά μοντέλα της Omega, έχοντας 'υποστεί' διάφορες αναβαθμίσεις στο πέρασμα των χρόνων.
> Διάβασε ακόμα: Ένα Hublot με την υπογραφή του Takashi Murakami
Το πρωτοποριακό Tissot T Touch
Το 1999 πήρε τη μορφή του το πρωτοποριακό ρολόι αφής που έμεινε στην ιστορία ως T-Touch. Στην ουσία, πρόκειται για τον πρόδρομο των σημερινών smartwatches, ένα αναλογικό-ψηφιακό υβρίδιο του οίκου Tissot που τότε επέτρεψε στους κατόχους του να διαντιδράσουν με έναν διαφορετικό τρόπο με το ρολόι τους από αυτόν που είχαν συνηθίσει.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.