
Η 'ώρα' του Dune, στην κυριολεξία
Έτσι γεννήθηκε το φινετσάτο Desert Watch της Hamilton.
Στον κόσμο των ρολογιών που συνδέονται με την ιστορία του κινηματογράφου, λίγα ονόματα έχουν τη φήμη και τη συνέχεια του ρολογιού Hamilton. Η αμερικανική ωρολογοποιία, που ιδρύθηκε το 1892, δεν έχει σημαδέψει μόνο τον χρόνο ενός πραγματικά μεγάλου κοινού, αλλά έχει επίσης σημαδέψει τη συλλογική φαντασία μέσω των πολυάριθμων εμφανίσεών της στη μεγάλη οθόνη. Από τους καρπούς των πιλότων της ταινίας Interstellar μέχρι τη συναρπαστική δράση του Men in Black, τα ρολόγια Hamilton έχουν γίνει σύμβολο στυλ και λειτουργικότητας ενώ τώρα, συνδέονται και με το σύμπαν του Dune.
Στη νέα κινηματογραφική της περιπέτεια, η Hamilton συνεργάζεται με τις εταιρείες Legendary Entertainment και Warner Bros. Pictures για ένα έργο που αποτελεί ένα ακόμη ορόσημο στη σχέση μεταξύ της υψηλής ωρολογοποιίας και του κινηματογράφου.
Η πρόκληση ήταν να δημιουργηθεί ένα ρολόι που να ενσωματώνει την αισθητική και τη λειτουργικότητα που απαιτεί το Dune: Part Two, η πολυαναμενόμενη συνέχεια του έπους επιστημονικής φαντασίας. Το Desert Watch λοιπόν, που γεννήθηκε από αυτή τη δημιουργική συνέργεια, είναι ένας φόρος τιμής στο σχολαστικό όραμα του σκηνοθέτη Denis Villeneuve και στο εξωγήινο σκηνικό του Arrakis, θέατρο της ιστορίας του Paul Atreides.


Εδώ, μιλάμε για ένα ρολόι φτιαγμένο από το μηδέν, σχεδιασμένο για έναν κόσμο πέρα από τη δική μας χρονική κατανόηση. Σε στενή συνεργασία με τον υπεύθυνο σκηνικών Doug Harlocker, η Hamilton δημιούργησε ένα εργαλείο που, χωρίς να αποκαλύπτει τις λειτουργίες του με λεπτομέρειες, αντανακλά την τραχύτητα και το στυλ των Fremen. Το αποτέλεσμα είναι ένα έργο τέχνης που αποπνέει το πάθος και τη δεξιοτεχνία του Harlocker, κερδίζοντας την τελική έγκριση του Villeneuve.
Η Hamilton ανακοίνωσε την κυκλοφορία δύο περιορισμένων εκδόσεων της σειράς Ventura, οι οποίες αποτυπώνουν την ουσία των μπλε ματιών των Fremen και του σύμπαντος του Dune. Το μοντέλο Ventura Bright διαθέτει ένα κουμπί που αντικατοπτρίζει τον φωτεινό σχεδιασμό του ρολογιού της σκηνής, ενώ το Ventura Edge διαθέτει μια γωνιακή θήκη και ψηφιακή οθόνη σε μπλε αποχρώσεις που απηχούν τα χαρακτηριστικά στοιχεία της ταινίας.


Τα περιορισμένης έκδοσης κομμάτια διατίθενται με συσκευασία εμπνευσμένη από την ταινία, την οποία θα λατρέψουν οι φανς
της ταινίας και των βιβλίων, καθώς και οι συλλέκτες.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.