Η αποθέωση της διακριτικής πολυτέλειας στο ρολόι του Kit Harington

Ο οίκος IWC διεκδικεί τον θρόνο.

Οι πρωταγωνιστές του Game of Thrones συναντήθηκαν μάλλον για τελευταία φορά στα φετινά Emmys, αποχαιρετώντας το φανατικό κοινό τους με τον πιο θεαματικό τρόπο: Απέσπασαν 12 συνολικά βραβεία κερδίζοντας μεταξύ άλλων το αγαλματίδιο Καλύτερου Δράματος και Β' Ανδρικού Ρόλου για τον Peter Dinklage. Στο κόκκινο χαλί ωστόσο, ο μεγάλος νικητής ήταν ο Kit Harington -υποψήφιος για τον Α' Ανδρικό Ρόλο σε δράμα για την ερμηνεία του ως Jon Snow. Ο 32χρονος Βρετανός ήταν από τους καλοντυμένους της βραδιάς, χάρη στον cool τρόπο με τον οποίο φόρεσε το κομψό Givenchy σμόκιν του και στο μοναδικό αξεσουάρ που επέλεξε για να δώσει "αυτό το κάτι" στο σύνολό του: ένα ιδιαίτερο κομμάτι υψηλής ωρολογοποιίας. 

Η αποθέωση της διακριτικής πολυτέλειας στο ρολόι του Kit Harington

Ο λόγος για το διάσημο μοντέλο Da Vinci της IWC. Ένα μίνιμαλ και κλασσικό σχέδιο που πρωτολανσαρίστηκε το 1969, όταν η ελβετική εταιρεία ξεκίνησε να πειραματίζεται με τα πρώτα ελβετικής κατασκευής ρολόγια με κίνηση quartz - κάτι που έπειτα έκαναν πολλοί ακόμη οίκοι. 

ΚΙΤ ΧΑΡΙΝΓΚΤΟΝ ΡΟΛΟΪ

Σήμερα, το Da Vinci έχει πλέον πολύ διαφορετική όψη. Συγκεκριμένα, το Da Vinci Automatic Moon Phase 36 που φόρεσε στον καρπό του ο Harington δεν είναι χρυσό, ούτε έχει την ένδειξη της ημερομηνίας στην 3η ώρα. Διαθέτει όμως αυτονομία 42 ωρών και αυτόματη κίνηση με Côtes de Genève φινίρισμα, που επιτυγχάνεται μέσα από μία πολύ απαιτητική διαδικασία εγχαράξεων Guilloché. Στα χαρακτηριστικά του πρόσθεσε τον μηχανισμό ένδειξης της φάσης της σελήνης, την ημικυκλικού σχήματος κορώνα και τα κομψά υλικά από το οποία είναι φτιαγμένο. 

Είναι ξεκάθαρο ότι η IWC, μία μάρκα που την εκτιμά κανείς περισσότερο αν έχει ήδη μπει στο παιχνίδι της υψηλής ελβετικής ωρολογοποιίας, απευθύνεται στους πραγματικούς λάτρεις των ρολογιών και ο Kit Harington είναι ένας από αυτούς.

Από: Esquire UK 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.