To Netflix δεν θέλει τη μηνιαία συνδρομή σου αν δεν το χρησιμοποιείς

Η διάσημη πλατφόρμα streaming προχωρά σε ακυρώσεις συνδρομών των αδρανών χρηστών του.

Γράφει: Χριστίνα Φαραζή 22 Μαΐου 2020

"Στο Netflix, το τελευταίο πράγμα που θέλουμε, ειδικά σ' αυτή τη δύσκολη εποχή που ζούμε, είναι οι άνθρωποι να πληρώνουν για κάτι που δεν χρησιμοποιούν. Ελπίζουμε λοιπόν αυτή η στρατηγική μας να εξοικονομήσει χρήματα σε εκείνους που έχουν ανάγκη".

Με την λιτή αυτή ανακοίνωση, ο Eddy Wu, μέλος της ομάδας καινοτομίας της εταιρείας, γνωστοποίησε την απόφαση της διάσημης πλατφόρμας streaming να ξεκινήσει σταδιακά την ακύρωση συνδρομών των αδρανών χρηστών του. Συγκεκριμένα, θα απενεργοποιήσει εκείνους τους λογαριασμούς που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί για τουλάχιστον έναν χρόνο, ακυρώνοντας τη μηνιαία χρέωση των κατόχων τους. Προτού πάντως προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια, θα έχει στείλει σχετικό email όπου θα τους ενημερώνει για την επικείμενη ακύρωση. 

Το Netflix ωστόσο έχει προνοήσει και για το ενδεχόμενο κάποιος από τους "διεγραμμένους" αυτούς χρήστες να θελήσει να επανεγγραφεί κάποια στιγμή στο άμεσο μέλλον. Σ' αυτήν την περίπτωση, θα κρατά ενεργή τα χαρακτηριστικά στοιχεία του λογαριασμού του, όπως είναι τα αγαπημένα του προγράμματα, για δέκα μήνες από τη στιγμή που θα παύσει τη χρέωση του τραπεζικού λογαριασμού. 


φωτογραφία Getty Images

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Tv

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

To "Κοράκι" του Stephen King έρχεται στη μικρή οθόνη

Κανένα άλλο έργο του "Βασιλιά" δε μοιάζει τόσο επίκαιρο αλλά και τόσο τρομακτικό.

Η εξήγηση πίσω από το φινάλε του Lost

Δέκα χρόνια μετά, οι απόψεις διίστανται. Τι έχουν δηλώσει όμως οι παραγωγοί επί του θέματος;