Η γοητευτική 50άρα Lamborghini Urraco

Το αυτοκίνητο στολίδι του Marcello Gandini τραβά τα βλέμματα από το 1970 μέχρι σήμερα.

Γράφει: Γιάννης Σπανός 14 Οκτωβρίου 2020

Πίσω στο 1970 και το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τορίνο, η Lamborghini παρουσίαζε την Urraco, ένα μοντέλο-διαμάντι, σχεδιασμένο από τον θρυλικό Marcello Gandini και κατασκευασμένο σε συνεργασία με την Carrozzeria Bertone. Η Lamborghini Urraco όμως δεν ήταν μόνο χάρμα οφθαλμών - είχε εξαιρετικά πρωτοποριακή για την εποχή της τεχνολογία καθώς και μηχανολογικές αναβαθμίσεις σε σχέση με τα προηγούμενα αυτοκίνητα του brand χάρη στον μηχανικό Paolo Stanzani.

Πρόκειται για μία κλασική berlinetta, δηλαδή για ένα τετράθυρο supersport αυτοκίνητο, που αποτελούσαν -τότε- το δυνατό χαρτί της Lamborghini στην άτυπη κόντρα με την Ferrari - μία εναλλακτική για τις Ferrari Dino και Maserati Merak. Κατά παραγγελία μάλιστα του ίδιου του Ferruccio Lamborghini, ο οποίος ήταν πάντοτε πρόθυμος να επεκτείνει την παραγωγή, καθιστώντας τα μοντέλα του brand προσβάσιμα σε ένα μεγαλύτερο, αλλά πάντοτε ελιτίστικο, κοινό. 

Η γοητευτική 50άρα Lamborghini Urraco
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΛΑΜΠΟΡΓΚΙΝΙ URRACO 3
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΛΑΜΠΟΡΓΚΙΝΙ URRACO 1
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΛΑΜΠΟΡΓΚΙΝΙ URRACO 2

Από τεχνικής άποψης, η Urraco ήταν εφοδιασμένη με έναν V8 κινητήρα 2,5 λίτρων, 220 ίππων και με τελική ταχύτητα τα 245 χλμ/ώρα. Όλα τα προηγούμενα δικαιολογούν στο απόλυτο τον χαρακτηρισμό "μικρός ταύρος", που άλλωστε είναι και η μετάφραση του ονόματός της.

Η παραγωγή της ξεκίνησε τελικά το 1972 και διήρκησε μέχρι το 1979, με συνολικά 791 αυτοκίνητα να έχουν κατασκευαστεί, τα περισσότερα από αυτά για την αμερικανική αγορά. Σήμερα, μία τέτοια κοστολογείται γύρω στις €150.000.

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Η επόμενη ημέρα της ελληνικής τηλεόρασης

Τα τηλεοπτικά διαζύγια, οι νέες συνεργασίες και όλα όσα ανατρέπουν το τηλεοπτικό σκηνικό όπως το γνωρίζαμε έως τώρα.

Η προπόνηση που κρατά φέτες τον Tom Cruise στα 58

Ο Tom Cruise ακολουθεί ένα σκληρό πρόγραμμα προπόνησης που του επιτρέπει να πρωταγωνιστεί σε ταινίες δράσης λίγο πριν από τα εξήντα.

Γραφει Παναγιωτης Κουστας

Η ιστορία της Ferrari

Όλα όσα έχτισαν τον μύθο του εμβληματικού ιταλικού brand.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Γιατί είναι τόσο αργό το ίντερνετ στην Ελλάδα

Και πώς αυτό μπορεί να γίνει πιο γρήγορο.

Tο νέο Ηοnda HR-Ve:HEV επαναπροσδιορίζει τη φιλοσοφία του

Ένα ελκυστικό μείγμα ξεχωριστής σχεδίασης, εξαιρετικής αποδοτικότητας και βέλτιστης πρακτικότητας

Netflix χωρίς ίντερνετ

Είσαι σίγουρος ότι δεν εξαντλείς όλα σου τα δεδομένα βλέποντας ταινίες και σειρές online;

Γραφει Νικη Κοντομηνα