Η εξωφρενική Bugatti Bolide

Το δημοφιλές brand αποκάλυψε το νέο του supercar.

Γράφει: Γιάννης Σπανός 30 Οκτωβρίου 2020

H Bugatti μόλις σύστησε στο ευρύ κοινό το τελευταίο μοντέλο της που χτίστηκε γύρω από τον W16 κινητήρα των 8 λίτρων  - η καρδιά κάθε αυτοκίνητου της εταιρείας από την Veyron και έπειτα. Η Bolide είναι ουσιαστικά ένα πρωτότυπο για μία πολύ πιο δυνατή εκδοχή της Chiron, με μία πανίσχυρη μηχανή μέσα σε ένα εξαιρετικά ελαφρύ όχημα (από τα 1.995 κιλά της Chiron πάμε στα μόλις 1.240).

Το ελαφρύ monocoque άνθρακα έχει τέλεια αναλογία αντοχής προς την ισχύ του αυτοκινήτου, με την κατασκευή του να έχει πίσω της όλη την τεχνογνωσία του αρμοδίου τμήματος της Bugatti, που ακολούθησε πολλές μεθόδους που χρησιμοποιούνται στην αεροναυπηγική. Πολλά από τα εξαρτήματα της Bolide έχουν δημιουργηθεί με 3D-printed τιτάνιο. 

Η εξωφρενική Bugatti Bolide
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ BUGATTI BOLIDE 1
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ BUGATTI BOLIDE 3

Το όχημα είναι επίσης εξοπλισμένο με κεραμικά δισκόφρενα ίδια με της Formula-1, τροχούς μαγνησίου και ένα ειδικά διαμορφωμένο σύστημα ανάρτησης με ράβδο ώθησης, ενώ οι δεξαμενές λαδιού είναι "κρυμμένες" μέσα σε οριζόντια dampers. Όλα τα παραπάνω εξασφαλίζουν υψηλές επιδόσεις και ακριβή χειρισμό, σε πρωτόγνωρα για το βάρος του αυτοκινήτου επίπεδα.

Ο κινητήρας των 1.825 αλόγων δίνει τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 482 χλμ/ώρα. Όπως αντιλαμβάνεσαι δεν μιλάμε απλά για ένα εξωφρενικό supercar αλλά μάλλον για την Bugatti που θα σπάσει κάθε ρεκόρ. 

"Η Bolide είναι η πιο ξεκάθαρη απάντηση στην ερώτηση του εάν η Bugatti θα μπορούσε να δημιουργήσει ένα σπορ αυτοκίνητο με επίκεντρο την πίστα, που θα πληροί τις απαιτήσεις ασφαλείας της FIA. Το αποτέλεσμα είναι απίστευτο καθώς ένας τόσο ισχυρός κινητήρας είναι αποδοτικός σε ένα τόσο ελαφρύ κέλυφος" αναφέρει ο Stefan Ellrott, Head of Technical Development της Bugatti.

Φυσικά, η Bolide είναι σχεδιασμένη για την πίστα και δύσκολα θα βγει σε ευρεία παραγωγή. 

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Τεχνολογία