Τα καλύτερα αυτοκίνητα για το 2017

Μήπως το επόμενο αυτοκίνητό σου να είναι κάποιο από τα παρακάτω;

To 2017 ήταν μια πολύ σημαντική χρονιά για το αυτοκίνητο. Πολλά νέα μοντέλα, μεγάλη στροφή στα SUV και αύξηση των πωλήσεων στην Ελλάδα σχεδόν 15%. Μαζεύουμε τις εμπειρίες μας και, όπως κάθε χρόνο, το Esquire δίνει τα δικά του ξεχωριστά βραβεία.

Πρωταγωνιστούν τα καλύτερα μοντέλα σε τομείς σημαντικούς, όπως η εξωτερική σχεδίαση, οι δυνατότητες εκτός δρόμου, η οικονομία, η ασφάλεια, αλλά και εκείνα που μίλησαν κατευθείαν στην καρδιά μας. Το αποτέλεσμα θα είναι σε κάθε περίπτωση πολύ ενδιαφέρον.

SUV της Χρονιάς

Volvo XC40 T5

Τα καλύτερα αυτοκίνητα για το 2017

Η ανάπτυξη της κατηγορίας των SUV τα τελευταία χρόνια δεν έχει προηγούμενο. Πρώτη φορά στα τελευταία χρόνια που βλέπουμε τόσο έντονη πόλωση σε μια κατηγορία από το σύνολο των κατασκευαστών. Το βραβείο αυτό λοιπόν έχει ιδιαίτερη βαρύτητα, μιας και ο ανταγωνισμός είναι παραπάνω από έντονος. Το Volvo XC40 είναι για μας ο νικητής για πολλούς και διαφορετικούς λόγους.

Ο πρώτος είναι υποκειμενικός με αντικειμενικά στοιχεία! Μας αρέσει σχεδιαστικά. Καταφέρνει να είναι αναγνωρίσιμο ως Volvo, αλλά ταυτόχρονα έχει μια φρεσκάδα και μια νεανικότητα που το ξεχωρίζουν από την υπόλοιπη γκάμα. Παρόμοια είναι η εικόνα και στο εσωτερικό. Ψαγμένο σε κάθε του γωνία, με νέας τεχνολογίας υλικά, πλούσιο εξοπλισμό, που ακόμα και στη βασική έκδοση περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη πολυμέσων, καθώς και σχεδίαση με άποψη. Όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με χώρους παραπάνω από επαρκείς για επιβάτες και αποσκευές. Πέρα όμως από τη δική μας άποψη, αρέσει και στον κόσμο, που το κοιτάζει με θαυμασμό.

Κι αν στη σχεδίαση υπάρχει το υποκειμενικό στοιχείο, στην οδική συμπεριφορά τα πλαίσια είναι πιο συγκεκριμένα. Σ’ αυτό το σημείο κρίθηκε η μάχη και μας κέρδισε το XC40. Τρομερά ισορροπημένο στο δρόμο, μας εντυπωσίασε αρχικά με την ποιότητα κύλισης και ιδιαίτερα με την άνεση, παρά τα ελαστικά χαμηλού προφίλ. Η δουλειά που έχει γίνει στην ανάρτηση είναι εξαιρετική. Από εκεί και πέρα, κινητήρας-κιβώτιο και πλαίσιο συμπληρώνουν την κορυφαία εικόνα. Το XC40 είναι ένα μεγάλο στοίχημα για τη Volvo και, όπως φαίνεται, έχει όλα τα εφόδια να το κερδίσει.

0-100 χλμ./ώρα: 6,5''

Μέση κατανάλωση: 8,3 λ./100 χλμ.

Ιπποδύναμη: 247 Hp

Τελική ταχύτητα: 230 χλμ./ώρα

Τιμή: €50.177

Σπορ μοντέλο της Χρονιάς

Audi TT RS

AUDI

Αναφέρεις το Audi Sport Quattro σε ένα φίλο των ράλι και του σηκώνονται οι τρίχες. Πρόκειται για το επαναστατικό coupé που στη δεκαετία του ’80 άλλαξε την ιστορία των αγώνων. Δεν είναι μόνο ότι νίκησε αγώνες, είναι το γεγονός ότι έφερε την τετρακίνηση στα ράλι.

Σήμερα το ΤΤ RS είναι το μοντέλο που στην γκάμα της Audi προσφέρει μια έντονη εμπειρία με λογικό κόστος. Όπως και το Sport Quattro, χρησιμοποιεί ένα βαρβάτο πεντακύλινδρο κινητήρα αλλά και μετάδοση σε όλους τους τροχούς. Αντίθετα με το Quattro, διαθέτει ένα πολυτελές σαλόνι από δέρμα, αυτόματο κιβώτιο DSG με απαλή, αλλά ταυτόχρονα αστραπιαία λειτουργία και άλλα gadgets που δε βρίσκεις σε αγωνιστικά μοντέλα, όπως ηλεκτρικά παράθυρα!

Αποδίδει επίσης 400 άλογα, ικανά να σε κολλήσουν στο κάθισμα με τρόπο που κανένα άλλο μικρό Audi δεν έχει καταφέρει. Είναι ένα πιτ μπουλ με αεροτομές, έτοιμο να κατασπαράξει ευθείες και στροφές με τρόπο απίστευτο για το μέσο οδηγό. Η επιτάχυνση είναι καταιγιστική, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε μόλις 3,6'', νούμερο που στριμώχνει κατασκευές επιπέδου Cayman S.

Τέλος είναι η μοναδικότητα. Δε θα κυκλοφορήσουν πολλά στο δρόμο, οπότε, αν το αποκτήσεις, θα έχεις κάτι ξεχωριστό, που στο μέλλον ίσως να έχει την αξία ενός Audi Quattro Sport!

0-100 χλμ./ώρα: 3,6''.

Μέση κατανάλωση: 8,2 λ./100 χλμ.

Ιπποδύναμη: 400 Hp

Τελική ταχύτητα: 250 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη)

Τιμή: €98.500

Πολυτελές Αυτοκίνητο της Χρονιάς

Mercedes-Benz E-Class Coupé 220d

MERCEDES BENZ

Μερικές φορές έχουμε ανάγκη από λίγη πολυτέλεια, κάποιος να μας κακομάθει. Το ίδιο πιστεύει και η E-Class. Η μεγάλη φιλοσοφία της Mercedes-Benz ότι η πολυτέλεια, η τεχνολογία και η ασφάλεια μπορούν να προσφέρουν μια αξιοσημείωτη γαλήνη στο δρόμο γίνεται όλο και πιο χειροπιαστή όσο ανεβαίνουμε τη χρυσή κλίμακα των μοντέλων. Από αυτό το coupé θα μπορούσε να ξεκινήσει κάποιος για να πάρει μια γεύση της πολυτελούς ζωής χωρίς να χρειαστεί να αγγίξει τα εξαψήφια ποσά μιας SL-Class ή μιας S-Class. Τι αίσθηση σου δίνει; Ένα άρωμα από δροσερά φύλλα που περνάει μέσα από τις γρίλιες του AC. Αξιοθαύμαστο το υπέροχο ξύλο που κοσμεί το ταμπλό και το αεράτο εσωτερικό ενός αυτοκινήτου σχεδιασμένου χωρίς μεσαία κολόνα. Στην κίνηση άσε τα πλούσια δερμάτινα καθίσματα να σου δώσουν ένα αναζωογονητικό μασάζ, καθώς τα ημιαυτόματα οδηγικά συστήματα θα φροντίσουν για την κύλιση και το φρενάρισμα. Βγες έξω από το αυτοκίνητο. Μοιάζει σαν να βγήκες από την ακριβότερη S-Class Coupé; Μοιάζουν πολύ. Συγχαρητήρια, τώρα νιώθεις σαν να έχεις ένα αυτοκίνητο αξίας 100.000 ευρώ που στην πραγματικότητα κοστίζει τα μισά.

0-100 χλμ./ώρα: 7,4''

Μέση κατανάλωση: 5,1 λ./100 χλμ.

Ιπποδύναμη: 194 Hp

Τελική ταχύτητα: 242 χλμ./ώρα

Τιμή: €66.850

Supercar της χρονιάς

2017 Ferrari GTC4Lusso

ΦΕΡΑΡΙ

Δύο ήχοι προέρχονται από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Ο πρώτος είναι ο προκλητικός και σκανδαλώδης ήχος της σπορ εξάτμισης του φιλόδοξου V12 κινητήρα. Είναι μυστηριωδώς βροντερός, όπως εκείνος ενός διαμαντένιου αλυσοπρίονου που σπάει τα δάκρυα ενός μονόκερου. Ο δεύτερος είναι πιο οικείος. Είναι ένα μωρό στο πίσω κάθισμα. Είμαστε και οι δύο συγκινημένοι. Εκείνη κλαίει από φόβο κι εγώ χασκογελάω από χαρά! Ναι, πρόκειται για μια Ferrari ικανή να μεταφέρει οικογένειες. Δύο καθίσματα μπροστά, δύο ανέλπιστα βολικά και άνετα καθίσματα πίσω. Η βάγκον γραμμή θυμίζει αυτό που αναφέρεται ως shooting-brake – ένας όρος που προέρχεται από την αριστοκρατική Αγγλία και περιγράφει ένα αυτοκίνητο με δύο πόρτες και αρκετό χώρο στο πίσω μέρος για κυνηγετικό εξοπλισμό. Η λιγότερο σέξι και πιο μοντέρνα χρήση: τα καθίσματα διπλώνουν αν θέλεις να μεταφέρεις ψώνια ή μικρά έπιπλα. Σημείωση προς τους γονείς: Μπορείτε να αγοράσετε παιδικά καθίσματα Ferrari που ταιριάζουν γάντι. Παρακαλείστε να κρατήσετε τον ενθουσιασμό σας. Η χρηστικότητά της είναι που κάνει τη Ferrari αυτή την πιο ευγενή της γκάμας. Αν και είναι πολύ εύκολο να κάνεις αισθητή την παρουσία σου με ιλιγγιώδεις ταχύτητες και τον αλάνθαστο ήχο του V12, μπορείς επίσης να επιλέξεις τη λειτουργία "comfort" και να κινηθείς στην πόλη με ένα πιο ευγενικό επίπεδο ήχου. Η πανέμορφη όψη της δεν αποζητά υποχρεωτικά τα βλέμματα του κόσμου, αλλά οι τέλειες αναλογίες της την καθιστούν ένα από τα ωραιότερα αυτοκίνητα στο δρόμο. Εάν είσαι λάτρης της Ferrari, τότε αυτή είναι για σένα.

0-100 χλμ./ώρα: 3,4''

Μέση κατανάλωση: 13 λ./100 χλμ.

Ιπποδύναμη: 690 Hp

Τελική ταχύτητα: 355 χλμ./ώρα

Τιμή: Περίπου €300.000 (στο εξωτερικό)

Πιο Απολαυστικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς

2017 Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

ALFA ROMEO

Μια αρκετά ρεαλιστική ερώτηση: Εάν μπορούσες να έχεις ένα πρακτικό, στυλάτο και ταυτόχρονα "αθλητικό" αυτοκίνητο, ποιο θα έπαιρνες; Βγάζουμε από τη λίστα τα SUV (πολύ μεγάλα, όχι πολύ γρήγορα) και τα καυτά κάμπριο. Τελικά θα οδηγηθείς στο σωστό σημείο ενός σπορ κόμπακτ σεντάν πολυτελείας. Εδώ οι γερμανικές μάρκες κυριαρχούν – BMW M3, Mercedes-Benz AMG C 63, Audi S4. Πέρα από όλα αυτά, κανένα δεν είναι πιο ελκυστικό από τη νεοφερμένη Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio. Πρόκειται για ένα ζωντανό, γεμάτο ψυχή θηρίο! Ο κινητήρας διτούρμπινος V6, 505 ίππων είναι κοντινός ξάδελφος του V8 της Ferrari. Πατάς το πόδι βαθιά στο γκάζι βάζοντας πρώτη, δευτέρα, τρίτη και ο μελωδικός και τρομερός της ήχος απελευθερώνεται. Η οδική συμπεριφορά είναι επιβλητική, θυμίζει πιο πολύ supercar παρά σεντάν, γεγονός που την κάνει μακράν πιο καλή απ’ όσο χρειάζεται να είναι. Το όχημα "δονείται" με τρόπο που δε θα επιτρεπόταν σε ένα γερμανικό αυτοκίνητο. Αυτό το χαρακτηριστικό είναι που κάνει την Giulia Quadrifoglio να νιώθει ειλικρινής και αυθεντική. Σε πιάνει από το γιακά και σου λέει: "Οδήγησέ με".

0-100 χλμ./ώρα: 3,9''

Μέση κατανάλωση: 10,4 λ./100 χλμ.

Ιπποδύναμη: 505 Hp

Τελική ταχύτητα: 307 χλμ./ώρα

Τιμή: €115.500

Truck της Χρονιάς

Ford Ranger Wildtrak 3,2 TD 200

FORD RANGER

Κατ’ αρχάς, ένα φορτηγάκι, για να είναι άξιο, πρέπει να έχει macho εμφάνιση. Πρέπει να το βλέπεις και να σου φωνάζει: "Στηρίξου επάνω μου". Το Ranger λοιπόν έχει το εισιτήριο για να διαγωνιστεί. Από την όψη του και μόνο σε εμπνέει. Ξέρεις ότι μαζί του θα περάσεις από κάθε δυσκολία, ότι θα είναι στο πλευρό σου ότι κι αν χρειαστείς. Μια ματιά στον τιμοκατάλογο δείχνει ότι οι τιμές ξεκινούν από τα €21.850 για την έκδοση με τον diesel 2,2 λ. κινητήρα με μονή καμπίνα, ωστόσο επειδή μας αρέσει να ονειρευόμαστε, κόβουμε τις φλέβες μας για το διπλοκάμπινο Wildtrak με τον diesel των 3,2 λ. και τα 200 άλογα. Είναι το απόλυτο Ranger με μια τραπεζοειδή μάσκα σε μοναδική γκρι σκούρα μεταλλική απόχρωση και χαρακτηριστικούς αεραγωγούς. Επίσης, διαθέτει ορθογώνιους προβολείς ομίχλης, μοναδική σπορ μπάρα, 18άρες ζάντες αλουμινίου και τολμηρά γραφικά Wildtrak.

Με ικανότητα βύθισης έως 800 χλστ. και απόσταση από το έδαφος 230 χλστ., έχει σχεδιαστεί για να αντεπεξέρχεται με ευκολία στα πιο δύσκολα εδάφη. Με γωνία προσέγγισης 28 μοιρών και γωνία αναχώρησης 25 μοιρών, θα περάσεις κάθε εμπόδιο.

Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο επιτρέπει την επιλογή τετρακίνησης εν κινήσει (από 4x2 σε 4x4) με την πίεση ενός μπουτόν στην κεντρική κονσόλα. Για ακόμα περισσότερη ροπή σε απαιτητικά εδάφη μπορεί να ενεργοποιηθεί το κοντό διαφορικό και τετρακίνηση. Ένα ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό βελτιώνει την πρόσφυση σε δύσκολες συνθήκες. Αυτά τα εκτός δρόμου πλεονεκτήματα συνδυάζονται με ικανότητα ρυμούλκησης έως 3.500 κιλών και εξαιρετική ικανότητα ωφέλιμου φορτίου έως 1.260 κιλά. Χρειάζεσαι κάτι παραπάνω;

0-100 χλμ/ώρα: 10,6''

Μέση κατανάλωση: 9,7 λ./100 χλμ.

Ιπποδύναμη: 200 Hp

Τελική ταχύτητα: 175 χλμ./ώρα

Τιμή: Από €36.810

Best Designed Mοντέλο της Xρονιάς

BMW i8 Spyder

BMW

Η BMW ήθελε η γκάμα των μοντέλων i να είναι ξεχωριστή, να έχει φουτουριστικό χαρακτήρα και ταυτόχρονα να μη χάνει τα στοιχεία μιας BMW. Το πρώτο χτύπημα ήρθε με το i8 Coupé και σήμερα με το i8 Roadster. Σύμφωνα με την BMW, η αρχιτεκτονική, που ονομάζεται LifeDrive, και η σχεδιαστική γλώσσα BMW i αποτυπώνονται σε μια ακαταμάχητη φιλοσοφία roadster.Οι σχεδιαστές της εταιρείας κατάφεραν να κάνουν τη μετάβαση από την coupé εκδοχή στη roadster χωρίς να χαλάσουν το υπέροχο σχήμα, προσδίδοντας μάλιστα τη γοητεία της ανοιγόμενης οροφής. Η πλήρως ηλεκτρική οροφή ανοίγει και κλείνει αθόρυβα με την πίεση ενός μπουτόν σε 15 δευτερόλεπτα και εν κινήσει με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα. Το soft-top αποθηκεύεται εργονομικά σε κάθετη θέση δημιουργώντας περίπου 100 λ. πρόσθετου αποθηκευτικού χώρου πίσω από τα καθίσματα.Από όποια γωνία κι αν το δεις, σε εντυπωσιάζει με τις γραμμές του, που σε επίπεδο αναλογιών παραπέμπουν σε supercar. Ειδικές ενισχύσεις στο αμάξωμα και στις πόρτες, που ανοίγουν προς τα πάνω, υιοθετούν τη χαρακτηριστική ελαφριά δομή των μοντέλων BMW i. Το πλαίσιο του παρμπρίζ κατασκευάζεται επίσης από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP).Εκτός από την εμφάνιση, εντυπωσιάζει και σε επίπεδο ουσίας με το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, που αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 143 ίππων και έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα απόδοσης 231 ίππων. Αποτέλεσμα; Άριστες επιδόσεις με κατανάλωση που θυμίζει supermini με ένα άκρως ποθητό σχήμα!

0-100 χλμ./ώρα: 4,6''

Μέση κατανάλωση: 2,1 λ./100 χλμ.Ιπποδύναμη: 374 Hp

Τελική ταχύτητα: 250 χλμ./ώρα

Τιμή: €161.230

Hybrid της χρονιάς

MINI Cooper S E Countryman ALL4

MINI COOPER

Τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον και η επιτακτική ανάγκη, όμως τα υβριδικά, μέχρι τότε, είναι η καλύτερη λύση! Το αρχικό concept του ΜΙΝΙ έχει εξελιχθεί τρομερά, σε βαθμό που το Cooper S E Countryman ALL4, κερδίζει το βραβείο για το υβριδικό της χρονιάς που πέρασε. Αυτό που κατάφεραν οι τεχνικοί της μάρκας είναι μια οδηγική ισσοροπία, που οι περισσότερες μάρκες δεν έχουν καταφέρει ακόμα. Το πεντάλ του φρένου και το τιμόνι πολλές φορές είναι αναίσθητα και η απόκριση στο γκάζι παράξενη, όχι όμως για το ΜΙΝΙ.Ανάλογα με τα κέφια σου, προσαρμόζεται και εκείνο. Αν έχεις φροντίσει από το προηγούμενο βράδυ να φορτίσεις την μπαταρία, τότε μπορείς να διανύσεις μέχρι και 42 km αμιγώς ηλεκτρικά με την ρύθμιση MAX eDRIVE. Έτσι βρίσκεσαι σε ένα MINI, με φιλοσοφία SUV που ταυτόχρονα δεν καταναλώνει βενζίνη! Υπάρχει ρύθμιση που συνδυάζει τον κινητήρα βενζίνης με τον ηλεκτροκινητήρα, όσο το δυνατόν πιο έξυπνα ώστε να κινείσαι σβέλτα και ονομάζεται ΑUTO eDRIVE. Όποτε όμως το αποφασίσεις, επιλέγεις την ρύθμιση Sport και το ΜΙΝΙ μεταμορφώνεται. Ξαφνικά γίνεται ένα γρήγορο SUV που θυμήθηκε τα αδέρφια του της οικογένειας Cooper S, επιταχύνοντας γρήγορα από στροφή σε στροφή! Τα 224 άλογα και η μετάδοση σε όλους τους τροχούς είναι τα κυριότερα όπλα. Είναι όμως η ισορροπημένη αίσθηση και η φιλικότητα, που σε κάνει να σκέφτεσαι πως αν ήταν όλα τα υβριδικά σαν και αυτό τότε δεν θα χρειαζόμασταν τα συμβατικά μοντέλα!

0-100 km/h: 6,8''

Μέση Κατανάλωση: 2,1 lt/100km

Ιπποδύναμη: 224 PS

Τελική Ταχύτητα: 198 km/h

Τιμή: €43.520

Καλύτερο Value for Money

Mini VW Polo

POLO

​Η κατηγορία των supermini ήταν ανέκαθεν μια από τις σημαντικότερες στην ελληνική αγορά μα πλέον αποκτά ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον, μιας και σε αυτήν στρέφεται πολύ κόσμος. Αν λοιπόν δεν έχεις οικογενειακές υποχρεώσεις τότε είναι μια άριστη λύση, που μάλιστα δεν θα σε αναγκάσει να ξετινάξεις τον τραπεζικό σου λογαριασμό. Σε αυτή την τόσο ανταγωνιστική κατηγορία ήρθε μέσα στο 2017 το νέο VW Polo, που κατάφερε να μας κερδίσει.Η μεγάλη του επιτυχία έγκειται στο γεγονός πως καταφέρνει να διατηρεί την οικογενειακή ταυτότητα, όντας αναγνωρίσιμο σαν Polo και την ίδια στιγμή να μην έχει καμία σχέση με το παλιό! Το μεγάλο μυστικό ονομάζεται MQB AO και είναι η νέα πλατφόρμα στην οποία βασίζεται το μοντέλο. Αισθητά πιο φαρδύ από τον πρόγονοό του εκτός από μεγάλους εσωτερικούς χώρους σε κερδίζει με το πάτημα του στον δρόμο. Άνετο, με πολύ καλή απόσβεση και ταυτόχρονα ασφαλές ακόμα και αν του ζητήσεις να στρίψει πολύ γρήγορα.Η τεχνολογία όμως δεν σταματά στο πλαίσιο. Κάτω από το καπό συναντάμε σύγχρονους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Στην Ελλάδα η έκδοση με τον χιλιάρη και τα 95 άλογα θα έχει την μεγαλύτερη πέραση και στην πράξη αποδεικνύεται παραπάνω από καλή προσδίδοντας σβέλτες επιταχύνσεις και μαζεμένη κατανάλωση.Σύμφωνο με το πνεύμα της εποχής έχει πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού παθητικής ασφαλείας, συστημάτων υποστήριξης οδήγησης αλλά και τεχνολογίας με highlight την ευκρινέστατη οθόνη πολυμέσων.Μας εντυπωσίασε το νέο Polo γιατί με διακριτικό τρόπο κάνει την επανάσταση του.

0-100 km/h: 10,8 sec

Μέση Κατανάλωση : 4,4 lt/100km

Ιπποδύναμη : 95 άλογα

Τελική Ταχύτητα : 187 km/h

Τιμή : €14.050

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

5 πράγματα που θα αυξήσουν το πάθος στη σχέση σου

Μην αγχώνεσαι για τίποτα. Σου έχουμε τη λύση ακόμα και αν νομίζεις πως το παιχνίδι έχει τελειώσει.

Γραφει Πωλινα Φραγκου

Ο Novak Djokovic αφήνει σιγά σιγά τη ρακέτα και πιάνει το κρασί

Μία νέα καριέρα περιμένει τον Nole όταν και αν αποφασίσει να αποσυρθεί.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Λίγη ακόμη Sydney Sweeney στη Χαβάη δεν έβλαψε κανέναν

Την είδαμε να κρέμεται ανάποδα από την οροφή αυτοκινήτου. Δεν περιγράφουμε άλλο.

Γραφει Πωλινα Φραγκου

Κι αν ο Elon Musk εγκαταλείψει την Tesla;

Οι αμφιλεγόμενες δηλώσεις που θα συζητηθούν.

Γραφει Παυλος Κρουστης

Τι σχέση έχει η Julia Roberts με τον Martin Luther King;

Με αφορμή την συμπλήρωση του 55ου έτους της ηλικίας της, η Julia Roberts μοιράστηκε με τους εκατομμύρια θαυμαστές της μια άγνωστη πτυχή της προσωπικής της ζωής.