Γιατί τα περισσότερα σπορ αυτοκίνητα είναι κόκκινα
Μπορεί οι εποχές να έχουν αλλάξει και το κόκκινο να είναι πια ένα κλισέ για τα σπορ αυτοκίνητα, όμως υπάρχει συγκεκριμένος λόγος.
Ναι, μπορεί να είναι πια κλισέ ότι τα σπορ αυτοκίνητα πρέπει να είναι μόνο κόκκινα αλλά δεν είναι τυχαίο που το κόκκινο χρώμα έγινε κατεστημένο σχεδόν για το σύνολο των supercars -ανεξαρτήτως εποχής. Προφανώς δεν τυχαίο ότι όταν μας έρχεται στο μυαλό μια π.χ. Ferrari το πιο πιθανό είναι να την φανταζόμαστε κόκκινη.
Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Υπάρχει επιστημονική εξήγηση και αποτελείται από πολλές παραμέτρους, ιστορικές και ψυχολογικές.
Όλα ξεκίνησαν το 1907
Η ιστορία ξεκινά πίσω στο 1907, όταν διοργανώθηκε από την γαλλική εφημερίδα Le Matin ένα ράλι από το Πεκίνο μέχρι το Παρίσι. "What needs to be proved today is that as long as a man has a car, he can do anything and go anywhere. Is there anyone who will undertake to travel this summer from Beijing to Paris by automobile? (Αυτό που πρέπει να αποδειχθεί σήμερα είναι ότι όσο ένας άνθρωπος έχει ένα αυτοκίνητο, μπορεί να κάνει τα πάντα και να πάει οπουδήποτε. Υπάρχει κάποιος που θα αναλάβει να ταξιδέψει αυτό το καλοκαίρι από το Πεκίνο στο Παρίσι με αυτοκίνητο;)" ήταν το κεντρικό μήνυμα της εφημερίδας για τον αγώνα που ξεκίνησε στις 10 Ιουνίου του ίδιου έτους από την γαλλική πρεσβεία της κινέζικης πρωτεύουσας.
H συνέχεια στο TopGear
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Πώς να επιλέξεις το τέλειο δώρο PlayStation φέτος τα Χριστούγεννα
Φέτος τα Χριστούγεννα, βουτάμε στον κόσμο του PlayStation. Από την υπεροχή του PS5 Pro και τα περιφερειακά που απογειώνουν την εμπειρία, μέχρι τα κορυφαία παιχνίδια που θα σε συναρπάσουν, εδώ έχουμε τον πιο πλήρη οδηγό δώρων για να βρεις ακριβώς αυτό που ψάχνεις.
Οι φορητοί προβολείς TCL προσφέρουν ευέλικτη προβολή για κάθε σύγχρονο σπίτι αυτόν τον χειμώνα
Η φορητή σειρά προβολέων της TCL για το 2025 – με τα PlayCube, A1s και C1 – φέρνει την έξυπνη προβολή σε χώρους όπου οι παραδοσιακές τηλεοράσεις μπορεί να μην είναι η καλύτερη επιλογή.
Ο Aaron Taylor-Johnson πρωταγωνιστεί στη νέα παγκόσμια καμπάνια του Jameson με την υπογραφή του Γιώργου Λάνθιμου
Η νέα καμπάνια Jameson Black Barrel με πρωταγωνιστή τον γνωστό ηθοποιό φέρει τη σκηνοθετική σφραγίδα του Γιώργου Λάνθιμου.
Capital Yachting & Zela Jet: Στρατηγική σύμπραξη για ολοκληρωμένες υπηρεσίες luxury travel
Η σύμπραξη των δύο εταιρειών βασίζεται στην κοινή φιλοσοφία ότι ο σύγχρονος ταξιδιώτης πολυτελείας απαιτεί αποτελεσματικότητα, εξατομίκευση και πλήρη ενοποίηση υπηρεσιών, από την αερομεταφορά μέχρι το yachting.
Γιατί η μέθοδος άσκησης 2-2-2 είναι η καλύτερη για άνδρες μετά τα 40-την προτείνουν οι ειδικοί
Η μέθοδος 2-2-2 προτείνει μια πιο στοχευμένη φιλοσοφία προπόνησης με έμφαση στην απλότητα και την ποιότητα. Μάθε πώς λειτουργεί και σε ποιους μπορεί να ταιριάξει.
Γραφει Τιμος ΣαλαμεςInfinity Athens: Η Αθήνα αλλάζει χρόνο στο πιο δυναμικό ballroom της πόλης
Μια από τις πιο δυνατές προτάσεις για το New Year’s Eve στην Αθήνα έρχεται από το Infinity Athens, που μετατρέπει το Intercontinental σε δύο ζωντανές σκηνές με DJs, live acts και έναν αληθινά εορταστικό ρυθμό.