#HairHasNoGender | Η/Το Lex αφηγείται το πώς τα μαλλιά μπορούν να σε κάνουν να νιώσεις πραγματικά όμορφη

"Πλέον, όταν κοιτάζομαι στον καθρέφτη βλέπω κάτι που στα 15 μου θα με έκανε να νιώθω πολύ χαρούμενη".

Γράφει: Esquire Editors 13 Μαρτίου 2022

Η μόδα, τα μαλλιά, η σεξουαλικότητα, δεν έχουν φύλο. Κατ' αναλογία του #FashionHasNoGender, το Pantene λανσάρει τη νέα καμπάνια του, #HairHasNoGender, με στόχο να περάσει ένα πολύ σημαντικό μήνυμα: Ο καθένας από εμάς, ανεξαρτήτως φύλου, μπορεί να κάνει ό, τι χτένισμα ή κούρεμα επιθυμεί.

Εν έτει 2022, κρίνεται πολύ σημαντικό να σπάσουν όλα τα στερεότυπα που συνοδεύουν εδώ και δεκαετίες την εμφάνιση των ανθρώπων, και πιο συγκεκριμένα, το στιλ των μαλλιών τους. Αυτό επιχειρεί να κάνει και το tv spot του Pantene, που "αγκαλιάστηκε" αμέσως από χιλιάδες τηλεθεατές ενώ έγινε viral στα social media σε χρόνο dt. Γιατί, απ' ότι φαίνεται, η κοινωνία δείχνει σιγά σιγά πιο έτοιμη να αποδεχτεί κάθε τι διαφορετικό - χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχει ακόμα πολύς δρόμος για να διανύσουμε.

Η/το Lex είναι μια από τις πρωταγωνίστριες της εν λόγω καμπάνιας που, μέσα από την ξεχωριστή εμφάνισή της, επιχειρεί να διαδώσει ένα πολύ σημαντικό μήνυμα σε νεότερα παιδιά, που ανήκουν στη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα και πιθανόν παλεύουν με τις δικές τους ανασφάλειες και φόβους. Ως άνθρωπος που έζησε και μεγάλωσε μέσα στην Τέχνη - απόφοιτη Καλλιτεχνικού σχολείου, σπουδές σε makeup και fashion design, modelling, περφόρμανς και drag shows -, είναι αλήθεια ότι περιβαλλόταν από ανοιχτόμυαλα άτομα που πάντα έδειχναν τη στήριξη και την αποδοχή τους. Γι' αυτό και υποστηρίζει με σθένος ότι οι σωστοί άνθρωποι γύρω σου, αυτοί που σε αγαπούν και σε αποδέχονται πραγματικά, είναι και αυτοί που θα σε βοηθήσουν να εξελιχθείς και θα σε αφήσουν ελεύθερο να ψάξεις αληθινά τον εαυτό σου.

#HairHasNoGender | Η/Το Lex αφηγείται το πώς τα μαλλιά μπορούν να σε κάνουν να νιώσεις πραγματικά όμορφη

"Χρειάζεται πολύ κουράγιο, αγώνα, προσπάθεια από όλους μας αλλά και να μην φοβόμαστε να δείχνουμε ότι είμαστε εδώ".

Για τη/το Lex τα μαλλιά ήταν ανέκαθεν στοιχείο της ταυτότητάς της, ένα στοιχείο που, όπως δηλώνει, τη χαρακτηρίζει 100% και τη βοηθά να εξωτερικεύσει το μέσα της, τα συναισθήματά της, όλο της τον εαυτό. Έχει περάσει από όλα τα στάδια πειραματισμού στην αναζήτηση του εαυτού της, από emo φράντζες και goth στιλ μέχρι πιο masculine, για να καταλήξει στα σγουρά, μακριά μαλλιά που την κάνουν να αισθάνεται πιο όμορφη και θηλυκή από ποτέ.

Και αυτό φάνηκε ξεκάθαρα και στην backstage φωτογράφηση, που το τέλειο μακιγιάζ αλλά και οι υπέροχες, γεμάτες όγκο μπούκλες της, έκλεψαν την παράσταση "γράφοντας" τέλεια στον φακό.

MMMM
MMMM

Όσο για το πώς βλέπει τα πράγματα μελλοντικά; Αυτό που ελπίζει να παγιωθεί στην κοινωνία είναι η ορατότητα και η αποδοχή να περιλαμβάνει και τα άτομα της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, να ληφθεί υπόψη το γεγονός ότι είναι άνθρωποι που υπάρχουν, που κάνουν κανονικά τη ζωή τους όπως όλος ο κόσμος και δεν διαφέρουν σε κάτι, πράγμα που βέβαια βλέπει ότι σιγά σιγά κατακτάται. "Χρειάζεται πολύ κουράγιο, αγώνα, προσπάθεια από όλους μας αλλά και να μην φοβόμαστε να δείχνουμε ότι είμαστε εδώ".

Δείτε εδώ το backstage video:

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Πώς να επιλέξεις το τέλειο δώρο PlayStation φέτος τα Χριστούγεννα

Φέτος τα Χριστούγεννα, βουτάμε στον κόσμο του PlayStation. Από την υπεροχή του PS5 Pro και τα περιφερειακά που απογειώνουν την εμπειρία, μέχρι τα κορυφαία παιχνίδια που θα σε συναρπάσουν, εδώ έχουμε τον πιο πλήρη οδηγό δώρων για να βρεις ακριβώς αυτό που ψάχνεις.

Οι φορητοί προβολείς TCL προσφέρουν ευέλικτη προβολή για κάθε σύγχρονο σπίτι αυτόν τον χειμώνα

Η φορητή σειρά προβολέων της TCL για το 2025 – με τα PlayCube, A1s και C1 – φέρνει την έξυπνη προβολή σε χώρους όπου οι παραδοσιακές τηλεοράσεις μπορεί να μην είναι η καλύτερη επιλογή.

Ο Aaron Taylor-Johnson πρωταγωνιστεί στη νέα παγκόσμια καμπάνια του Jameson με την υπογραφή του Γιώργου Λάνθιμου

Η νέα καμπάνια Jameson Black Barrel με πρωταγωνιστή τον γνωστό ηθοποιό φέρει τη σκηνοθετική σφραγίδα του Γιώργου Λάνθιμου.

Capital Yachting & Zela Jet: Στρατηγική σύμπραξη για ολοκληρωμένες υπηρεσίες luxury travel

Η σύμπραξη των δύο εταιρειών βασίζεται στην κοινή φιλοσοφία ότι ο σύγχρονος ταξιδιώτης πολυτελείας απαιτεί αποτελεσματικότητα, εξατομίκευση και πλήρη ενοποίηση υπηρεσιών, από την αερομεταφορά μέχρι το yachting.

Γιατί η μέθοδος άσκησης 2-2-2 είναι η καλύτερη για άνδρες μετά τα 40-την προτείνουν οι ειδικοί

Η μέθοδος 2-2-2 προτείνει μια πιο στοχευμένη φιλοσοφία προπόνησης με έμφαση στην απλότητα και την ποιότητα. Μάθε πώς λειτουργεί και σε ποιους μπορεί να ταιριάξει.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Infinity Athens: Η Αθήνα αλλάζει χρόνο στο πιο δυναμικό ballroom της πόλης

Μια από τις πιο δυνατές προτάσεις για το New Year’s Eve στην Αθήνα έρχεται από το Infinity Athens, που μετατρέπει το Intercontinental σε δύο ζωντανές σκηνές με DJs, live acts και έναν αληθινά εορταστικό ρυθμό.