Η νέα διαφήμιση της Nike με τον Colin Kaepernick έχει έμπνευση, δύναμη και θα κάνει κι άλλους ηλίθιους να κάψουν τα παπούτσια τους
Ο LeBron James, η Serena Williams και πολλοί άλλοι υποστηρίζουν το μήνυμα του Kaepernick.
Από την πρώτη στιγμή που η καμπάνια της Nike για τα 30 χρόνια του Just Do It έγινε γνωστή, οι συζητήσεις επικεντρώθηκαν γύρω από έναν αθλητή: Τον Colin Kaepernick, τον πρώην quarterback των San Francisco 49ers και δημιουργό του κινήματος Take a Knee εναντίον της αστυνομικής βίας και των φυλετικών αδικιών. Αφού ρίσκαρε την καριέρα του στο αμερικάνικο ποδόσφαιρο και ξόδεψε αρκετά εκατομμύρια δολάρια στις δικαστικές αίθουσες για να καταπολεμήσει τις διακρίσεις, ο Kaepernick θεωρήθηκε το ιδανικότερο πρόσωπο από την Nike για να υποστηρίξει την καμπάνια με το μήνυμα "Believe in something. Even if it means sacrificing everything".
Σχεδόν αμέσως και εντελώς προβλέψιμα, αρκετοί Αμερικάνοι πολίτες που τάσσονται με τις θέσεις του Trump άρχισαν να αντιδρούν, καίγοντας προϊόντα της γνωστής εταιρείας αθλητικών ειδών και καλώντας κι άλλους σε μποϊκοτάζ. Η ευρεία μάζα των χρηστών των social media όμως επικροτεί την ενέργεια της Nike, η οποία μοιάζει ήδη να αποδίδει καρπούς παρότι βρίσκεται στο ξεκίνημά της.
Η Nike μόλις πριν λίγες ώρες αποκάλυψε και το πρώτο διαφημιστικό βίντεο της καμπάνιας, που είναι άκρως συγκινητικό και παρακινητικό. Η φωνή του Kaepernick συνοδεύει εικόνες γνωστών αλλά και λιγότερο γνωστών θρύλων των σπορ, παρακινώντας τον οποιοδήποτε να γίνει καλύτερος από όσο είχε ποτέ φανταστεί, τόσο εντός όσο και εκτός αγωνιστικών χώρων. Ναι, ok, στόχος είναι να πουλήσουν προϊόντα. Ωστόσο, οι εμφανίσεις από αθλητές όπως ο LeBron ή ο Alphonso Davies ή η Serena Williams και, στο τέλος, αυτή του ίδιου του Kaepernick, γεννούν αν μη τι άλλο συναισθήματα. Ακόμη κι αν μιλάμε για μία διαφήμιση.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
H Katie Price τρεντάρει στο ίντερνετ και δυστυχώς όχι για καλό
Any publicity is good publicity λένε, αλλά στην προκειμένη περίπτωση δεν ισχύει. Η διάσημη τηλεπερσόνα φέρεται να αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα, αν κρίνουμε από τις φωτογραφίες που θα δεις εντός.
Τι να κάνεις άμα η γάτα σου επιτεθεί στο χριστουγεννιάτικο δέντρο
Η γάτα σου βλέπει το χριστουγεννιάτικο δέντρο σαν παιχνίδι; Δες έξυπνα tips για σωστή τοποθέτηση, στολισμό και πρόληψη χωρίς τιμωρίες.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΓιατί μιλάει η πρωταγωνίστρια του Emily in Paris για τον Μητσοτάκη;
Η Lily Collins μίλησε στο Tonight Show για το Emily in Paris και κάπου ανάμεσα σε Παρίσι και Ρώμη, ανέφερε και τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Πώς μια σειρά του Netflix έφτασε μέχρι το Μαξίμου.
Γραφει Παυλος ΚρουστηςΗ Technogym καλωσορίζει τον Στέλιο Μαλακόπουλο στην οικογένειά της
Μια συνεργασία με πυρήνα τη συμπερίληψη και την ανθρώπινη δύναμη.
Η πιο έξυπνη αγορά για τα φετινά Χριστούγεννα είναι μια συσκευή "σαν καινούργια"
Κάθε Δεκέμβριο το ίδιο άγχος: πώς να κάνεις σε κάποιον μια έκπληξη που θα τη θυμάται, χωρίς όμως να αδειάσεις τον πορτοφόλι σου; Φέτος η απάντηση είναι πιο απλή: μια συσκευή "σαν καινούργια" που μπορεί να κοστίζει έως και 420€ λιγότερο.
Πώς να στήσεις ένα πραγματικό home theater στο σαλόνι σου
Το home theater δεν είναι πια θέμα όγκου και καλωδίων. Δες πώς ο σωστός συνδυασμός ήχου και design μεταμορφώνει το σαλόνι σε εμπειρία οικιακού κινηματογράφου και μουσικής.