"Ξυρίστε τον τοξικό ανδρισμό": Η νέα διαφήμιση της Gillette γίνεται viral και διχάζει
Σωρεία αντιδράσεων από άντρες χρήστες στα social media για τη διαφημιστική καμπάνια της εταιρίας που συντάσσεται με το κίνημα του #ΜeToo.
"Bullying, σεξουαλική παρενόχληση, ενδοοικογενειακή βία, τοξική αρρενωπότητα. Είναι πράγματι όλα αυτά ό,τι καλύτερο για έναν άντρα;" διερωτάται μία αντρική φωνή και συνεχίζει: "Ας σταματήσουμε να λέμε τις ίδιες και τις ίδιες δικαιολογίες, "Αγόρια είναι”. Ευτυχώς σήμερα η νοοτροπία αυτή έχει αρχίσει να αλλάζει. Επειδή πιστεύουμε στον καλύτερο εαυτό των αντρών. Επειδή τα αγόρια του σήμερα είναι οι άντρες του αύριο".
Αναδιατυπώνοντας την κλασική ατάκα της "Ο,τι καλύτερο για τον άντρα", η Gillette με τη νέα διαφημιστική καμπάνια της που φέρει τον τίτλο "We Believe: The Best a Man Can Get" και στην οποία δεν προβάλλεται ούτε ένα ξυραφάκι, συντάσσεται με το πνεύμα των καιρών και στηρίζει το κίνημα του #ΜeToo. Κάνει έκκληση στους απανταχού άντρες να αλλάξουν προς το καλύτερο: Από την συμπεριφορά τους απέναντι στις γυναίκες μέχρι στους φίλους τους και στην κοινωνία εν γένει. Να βάλουν φρένο στον εκφοβισμό, την σεξουαλική παρενόχληση και οποιαδήποτε μη πρέπουσα συμπεριφορά.
Το σποτ κυκλοφόρησε πριν από τρεις ημέρες και μέχρι τη στιγμή που γράφονταν αυτές οι γραμμές έχει συγκεντρώσει στο YouTube 10.000.000 views και 220 χιλιάδες likes έναντι 583 χιλιάδων dislikes, φανερώνοντας την απογοήτευση μερίδας αντρών που ένιωσαν ότι η συγκεκριμένη κίνηση της Gillette τους προβάλλει, αφήνοντας να εννοηθεί ότι η πλειοψηφία του αντρικού πληθυσμού είναι σεξουαλικά πεινασμένα και βίαια άτομα.
"Αφήστε τα αγόρια να φερθούν σαν αγόρια και τους άντρες να σαν άντρες" έγραψε στο Twitter ο Βρετανός δημοσιογράφος Piers Morgan.
I've used @Gillette razors my entire adult life but this absurd virtue-signalling PC guff may drive me away to a company less eager to fuel the current pathetic global assault on masculinity.
— Piers Morgan (@piersmorgan) January 14, 2019
Let boys be damn boys.
Let men be damn men. https://t.co/Hm66OD5lA4
Υπήρχαν κι εκείνοι πάντως που έκαναν λόγο για ένα νέο κεφάλαιο τόσο στην εταιρεία, όσο και γενικότερα στη νοοτροπία και στον τρόπο που πρέπει να χειρίζονται διαφημιστικά το grooming οι εκάστοτε εταιρείες που ασχολούνται με την αντρική περιποίηση.
Για παράδειγμα, η συγκεκριμένη διαφήμιση της Gillette λανσαρίστηκε έξι χρόνια μετά το ακόλουθο σποτ, που ευνοεί ξεκάθαρα αυτές ακριβώς τις συμπεριφορές που η ίδια σήμερα "κατακεραυνώνει".
Στη διαφήμιση του 2013 πρωταγωνιστούσαν η Kate Upton και η Hannah Simone σε μία προσπάθεια της εταιρείας να πείσει τους άντρες καταναλωτές ότι ο τρόπος για να "ρίχνουν" τις πιο σέξι γυναίκες είναι χρησιμοποιώντας τα ξυραφάκια της.
Από την πλευρά της, η Gillette σε επίσημη ανακοίνωση που εξέδωσε ο διευθυντής της εταιρείας για τη Βόρεια Αμερική, Pankaj Bhalla με αφορμή την αρνητική αντιμετώπιση της καμπάνιας της ανέφερε ότι: "Η συζήτηση είναι σημαντική και ως μία κοινωνία που ενθαρρύνει τους άντρες να βρίσκονται στην κορυφή, νιώθουμε υποχρεωμένοι να μιλάμε και να αντιδράμε".
Δεδομένου της σωρείας αντιδράσεων που προκλήθηκαν για μία διαφήμιση που βασικά αυτό που περνάει προς τα έξω είναι να συμπεριφερόμαστε αξιοπρεπώς ως πολίτες, το σίγουρο είναι ότι δεν είμαστε έτοιμοι ακόμα ως κοινωνία για οποιαδήποτε αλλαγή προς το καλύτερο. Ο δρόμος είναι ακόμη μακρύς και τα στερεότυπα ακλόνητα.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Αυτοί θα είναι οδηγοί της Formula 1 τη σεζόν 2026
Με τις τελευταίες ανακοινώσεις για τη Red Bull και την επιβεβαίωση του Κολαπίντο στην Alpine, το παζλ της F1 για το 2026 ολοκληρώνεται. Πώς διαμορφώνονται τα lineups και τι σημαίνουν οι αλλαγές.
Γραφει Γιαννης ΜπελεσιωτηςΑυτά είναι τα ακουστικά που θέλεις να φοράς όταν αθλείσαι
Τα ακουστικά SHOKZ μεταδίδουν ήχο μέσω των οστών του κεφαλιού με την τεχνολογία Bone Conduction. Open ear σχεδιασμός, Ασφάλεια και Άνεση.
Γιατί το να αράζεις και "να μην κάνεις τίποτα" μπορεί να σε κάνει επιτυχημένο στη ζωή σου
Η αξία του χρόνου χωρίς υποχρεώσεις είναι θεμελιώδης για την ψυχική υγεία, την ισορροπία και τη βιώσιμη παραγωγικότητα, σύμφωνα με ειδικούς και φιλοσόφους.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΗ McLaren σου δίνει την ευκαιρία να αποκτήσεις τα αγωνιστικά του μέλλοντος (video)
Αυτή η δημοπρασία δεν είναι απλώς μια ευκαιρία για συλλέκτες, αλλά για να αποτελέσεις ενεργό μέρος της επόμενης εποχής των αγώνων. Ανεξάρτητα ποιο από τα τρία επιλέξεις, δεν θα περνάς απαρατήρητος.
Cascara Escape: Το υπέροχο slow living του Πηλίου
Chateau Cascara και Villa Cascara Spa συνθέτουν το δίπτυχο της ταξιδιωτικής επιτυχίας στο Μούρεσι Πηλίου, το Cascara Escape.
Ο αθλητισμός ως φάρμακο: Πώς η κίνηση προστατεύει αρθρώσεις, μύες και νου
Το σώμα είναι φτιαγμένο για κίνηση και η άσκηση λειτουργεί ως ισχυρή μορφή πρόληψης για μυοσκελετική υγεία και ευεξία. Πώς η σωστή, προοδευτική άσκηση μειώνει πόνους και προστατεύει από τραυματισμούς.