"Ξυρίστε τον τοξικό ανδρισμό": Η νέα διαφήμιση της Gillette γίνεται viral και διχάζει

Σωρεία αντιδράσεων από άντρες χρήστες στα social media για τη διαφημιστική καμπάνια της εταιρίας που συντάσσεται με το κίνημα του #ΜeToo.

"Bullying, σεξουαλική παρενόχληση, ενδοοικογενειακή βία, τοξική αρρενωπότητα. Είναι πράγματι όλα αυτά ό,τι καλύτερο για έναν άντρα;" διερωτάται μία αντρική φωνή και συνεχίζει: "Ας σταματήσουμε να λέμε τις ίδιες και τις ίδιες δικαιολογίες, "Αγόρια είναι”. Ευτυχώς σήμερα η νοοτροπία αυτή έχει αρχίσει να αλλάζει. Επειδή πιστεύουμε στον καλύτερο εαυτό των αντρών. Επειδή τα αγόρια του σήμερα είναι οι άντρες του αύριο".

Αναδιατυπώνοντας την κλασική ατάκα της "Ο,τι καλύτερο για τον άντρα", η Gillette με τη νέα διαφημιστική καμπάνια της που φέρει τον τίτλο "We Believe: The Best a Man Can Get" και στην οποία δεν προβάλλεται ούτε ένα ξυραφάκι, συντάσσεται με το πνεύμα των καιρών και στηρίζει το κίνημα του #ΜeToo. Κάνει έκκληση στους απανταχού άντρες να αλλάξουν προς το καλύτερο: Από την συμπεριφορά τους απέναντι στις γυναίκες μέχρι στους φίλους τους και στην κοινωνία εν γένει. Να βάλουν φρένο στον εκφοβισμό, την σεξουαλική παρενόχληση και οποιαδήποτε μη πρέπουσα συμπεριφορά.

Το σποτ κυκλοφόρησε πριν από τρεις ημέρες και μέχρι τη στιγμή που γράφονταν αυτές οι γραμμές έχει συγκεντρώσει στο YouTube 10.000.000 views και 220 χιλιάδες likes έναντι 583 χιλιάδων dislikes, φανερώνοντας την απογοήτευση μερίδας αντρών που ένιωσαν ότι η συγκεκριμένη κίνηση της Gillette τους προβάλλει, αφήνοντας να εννοηθεί ότι η πλειοψηφία του αντρικού πληθυσμού είναι σεξουαλικά πεινασμένα και βίαια άτομα.

"Αφήστε τα αγόρια να φερθούν σαν αγόρια και τους άντρες να σαν άντρες" έγραψε στο Twitter ο Βρετανός δημοσιογράφος Piers Morgan.

Υπήρχαν κι εκείνοι πάντως που έκαναν λόγο για ένα νέο κεφάλαιο τόσο στην εταιρεία, όσο και γενικότερα στη νοοτροπία και στον τρόπο που πρέπει να χειρίζονται διαφημιστικά το grooming οι εκάστοτε εταιρείες που ασχολούνται με την αντρική περιποίηση.

Για παράδειγμα, η συγκεκριμένη διαφήμιση της Gillette λανσαρίστηκε έξι χρόνια μετά το ακόλουθο σποτ, που ευνοεί ξεκάθαρα αυτές ακριβώς τις συμπεριφορές που η ίδια σήμερα "κατακεραυνώνει".

Στη διαφήμιση του 2013 πρωταγωνιστούσαν η Kate Upton και η Hannah Simone σε μία προσπάθεια της εταιρείας να πείσει τους άντρες καταναλωτές ότι ο τρόπος για να "ρίχνουν" τις πιο σέξι γυναίκες είναι χρησιμοποιώντας τα ξυραφάκια της.

Από την πλευρά της, η Gillette σε επίσημη ανακοίνωση που εξέδωσε ο διευθυντής της εταιρείας για τη Βόρεια Αμερική, Pankaj Bhalla με αφορμή την αρνητική αντιμετώπιση της καμπάνιας της ανέφερε ότι: "Η συζήτηση είναι σημαντική και ως μία κοινωνία που ενθαρρύνει τους άντρες να βρίσκονται στην κορυφή, νιώθουμε υποχρεωμένοι να μιλάμε και να αντιδράμε".

Δεδομένου της σωρείας αντιδράσεων που προκλήθηκαν για μία διαφήμιση που βασικά αυτό που περνάει προς τα έξω είναι να συμπεριφερόμαστε αξιοπρεπώς ως πολίτες, το σίγουρο είναι ότι δεν είμαστε έτοιμοι ακόμα ως κοινωνία για οποιαδήποτε αλλαγή προς το καλύτερο. Ο δρόμος είναι ακόμη μακρύς και τα στερεότυπα ακλόνητα.  

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Δείτε την τέλεια παραλία με άμμο στην Αττική

Η τέλεια αμμουδιά υπάρχει στην Αττική και μάλιστα απέχει μόλις λίγα λεπτά από το κέντρο της Αθήνας. Χρυσή άμμος, γαλαζοπράσινα νερά και ηλιοβασίλεμα που θυμίζει νησί.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Αν έχεις κινητό Android, μην χρησιμοποιείς αυτόν τον browser

Αυτός ο browser σε κινητό Android μπορεί να φαίνεται ακίνδυνος, αλλά συλλέγει τεράστιες ποσότητες προσωπικών δεδομένων. Δες πώς να προστατευτείς με εναλλακτικούς browsers.

Γραφει Παυλος Κρουστης

Οι πιο ακριβοπληρωμένοι CEO στον χώρο του αυτοκινήτου-δείτε τις αποδοχές τους

Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.

Γιατί η δύναμη στους πήχεις σου είναι μυστικό μακροζωΐας

Η δύναμη της λαβής είναι βασικός δείκτης υγείας και μακροζωίας. Μάθε πώς με απλές ασκήσεις για τους πήχεις μπορείς να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση και να μειώσεις κινδύνους.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

O Neymar κληρονόμησε 1 δισ. ευρώ από κάποιον Βραζιλιάνο που δεν είχε συναντήσει ποτέ

Ένας Βραζιλιάνος επιχειρηματίας που δεν είχε γνωρίσει ποτέ τον Neymar φαίνεται πως άφησε σε εκείνον την περιουσία του. Η κληρονομιά αγγίζει το 1 δισ. ευρώ.

Γραφει Παυλος Κρουστης

Έχει φάει ξύλο και μαχαιριά, τον έχουν χτυπήσει αμάξι και λεωφορείο-ποιος πασίγνωστος ηθοποιός παραμένει ζωντανός

Για τους περισσότερους ηθοποιούς η δράση τελειώνει όταν κλείνουν οι κάμερες, για εκείνον όμως, συνεχίζεται και στην καθημερινότητά του. Κι ύστερα λένε για τις γάτες ότι είναι εφτάψυχες... Spoiler alert: Συμμετέχει στο cast του Wednesday.

Γραφει Νικη Κοντομηνα