Έλληνες και τουρισμός: Τι δείχνει πανελλαδική δημοσκόπηση
Οι Έλληνες φοβούνται το άνοιγμα των συνόρων αλλά και τα ταξίδια στο εξωτερικό.
Αποκαλυπτική ως προς τους φόβους των Ελλήνων για την πανδημία του κορονοϊού είναι η πανελλαδική έρευνα της Prorata με ηλεκτρονικό τρόπο και θέμα "Άνοιγμα των Συνόρων και Αεροπορικές Μετακινήσεις στο Εξωτερικό".
Σύμφωνα με τα ευρήματα:
- Ένας στους 10 συμμετέχοντες μάλλον ή σίγουρα σκοπεύει να ταξιδέψει εκτός Ελλάδας τους επόμενους τέσσερις μήνες. Μεταξύ όσων απάντησαν ότι δεν προτίθενται να ταξιδέψουν στο εξωτερικό "η έλλειψη χρημάτων και "ο φόβος σε σχέση με τον Covid – 19" εμφανίζονται ως κύριες αιτίες της συγκεκριμένης στάσης, ενώ δευτερευόντως "η έλλειψη διαθέσιμου χρόνου".
- Η μειοψηφία των συμμετεχόντων (40%) νιώθουν αρκετά ή πολύ ασφαλείς σε σχέση με την υγειονομική κατάσταση της χώρας μετά την άρση των περιορισμών στις αεροπορικές πτήσεις, ενώ η πλειοψηφία αυτών (58%) νιώθουν καθόλου ή όχι ιδιαίτερα ασφαλείς.
- Οι γυναίκες που συμμετείχαν στην έρευνα παρουσιάζουν εντονότερο φόβο για τον Covid – 19 σε σχέση με τους άνδρες. Πιο συγκεκριμένα, ο ρόλος του κορονοϊού, ως αποτρεπτικού παράγοντα πραγματοποίησης ενός ταξιδιού στο εξωτερικό, είναι πιο έντονος μεταξύ των γυναικών, όπως και το αίσθημα ανασφάλειας μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων στις αεροπορικές πτήσεις.
Ολόκληρη η έρευνα βρίσκεται εδώ.
Από: thetoc.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Πώς να επιλέξεις το τέλειο δώρο PlayStation φέτος τα Χριστούγεννα
Φέτος τα Χριστούγεννα, βουτάμε στον κόσμο του PlayStation. Από την υπεροχή του PS5 Pro και τα περιφερειακά που απογειώνουν την εμπειρία, μέχρι τα κορυφαία παιχνίδια που θα σε συναρπάσουν, εδώ έχουμε τον πιο πλήρη οδηγό δώρων για να βρεις ακριβώς αυτό που ψάχνεις.
Οι φορητοί προβολείς TCL προσφέρουν ευέλικτη προβολή για κάθε σύγχρονο σπίτι αυτόν τον χειμώνα
Η φορητή σειρά προβολέων της TCL για το 2025 – με τα PlayCube, A1s και C1 – φέρνει την έξυπνη προβολή σε χώρους όπου οι παραδοσιακές τηλεοράσεις μπορεί να μην είναι η καλύτερη επιλογή.
Ο Aaron Taylor-Johnson πρωταγωνιστεί στη νέα παγκόσμια καμπάνια του Jameson με την υπογραφή του Γιώργου Λάνθιμου
Η νέα καμπάνια Jameson Black Barrel με πρωταγωνιστή τον γνωστό ηθοποιό φέρει τη σκηνοθετική σφραγίδα του Γιώργου Λάνθιμου.
Capital Yachting & Zela Jet: Στρατηγική σύμπραξη για ολοκληρωμένες υπηρεσίες luxury travel
Η σύμπραξη των δύο εταιρειών βασίζεται στην κοινή φιλοσοφία ότι ο σύγχρονος ταξιδιώτης πολυτελείας απαιτεί αποτελεσματικότητα, εξατομίκευση και πλήρη ενοποίηση υπηρεσιών, από την αερομεταφορά μέχρι το yachting.
Γιατί η μέθοδος άσκησης 2-2-2 είναι η καλύτερη για άνδρες μετά τα 40-την προτείνουν οι ειδικοί
Η μέθοδος 2-2-2 προτείνει μια πιο στοχευμένη φιλοσοφία προπόνησης με έμφαση στην απλότητα και την ποιότητα. Μάθε πώς λειτουργεί και σε ποιους μπορεί να ταιριάξει.
Γραφει Τιμος ΣαλαμεςInfinity Athens: Η Αθήνα αλλάζει χρόνο στο πιο δυναμικό ballroom της πόλης
Μια από τις πιο δυνατές προτάσεις για το New Year’s Eve στην Αθήνα έρχεται από το Infinity Athens, που μετατρέπει το Intercontinental σε δύο ζωντανές σκηνές με DJs, live acts και έναν αληθινά εορταστικό ρυθμό.