
Dream Job: Ζητείται άτομο που θα πηγαίνει κρουαζιέρες και θα ανεβάζει φωτογραφίες στο Instagram
Η Royal Caribbean μόλις έβγαλε την αγγελία της χρονιάς
Είναι από εκείνες τις ευκαιρίες απασχόλησης που γίνονται εύκολα, γρήγορα και δικαιολογημένα viral. Η συγκεκριμένη απαιτεί κάποιον που θα είναι διαθέσιμος να ταξιδέψει σε διάφορα σημεία του πλανήτη και να αναπτύξει διαδικτυακά τις ικανότητές του στο storytelling. Και φυσικά, να πληρώνεται γι' αυτό. Όχι, δεν πρόκειται για ένα ακόμη σαχλό influencer-style project αλλά για μία πραγματική δουλειά.
Η Royal Caribbean λοιπόν προσφέρει €2.300/εβδομάδα σε κάποιον που θα έχει τις ικανότητες και τη φαντασία να ακολουθήσει (ως βοηθός) τον Instagram manager της εταιρείας, Russ Francis, σε μία κρουαζιέρα τριών εβδομάδων (οι οποίες ωστόσο δεν θα είναι συνεχόμενες). Εκτός από τα χρήματα της αμοιβής, είναι καλυμμένα και τα έξοδα της διαμονής, της διατροφής, των μετακινήσεων καθώς και οποιασδήποτε άλλης μικρής ή μεγαλύτερης ανάγκης υπάρξει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
Οι υποχρεώσεις του τυχερού που θα επιλεχθεί για την εν λόγω δουλειά είναι η πλήρης κάλυψη της εμπειρίας μέσω Instagram -με φωτογραφίες, βίντεο και stories- με την προσθήκη των κατάλληλων τοποθεσιών και των σωστών hashtags. Μία άκρως προσωποποιημένη αλλά πλήρως digitalised ταξιδιωτική ιστορία λοιπόν, που απώτερο σκοπό έχει να προσελκύσει πελάτες για την εταιρεία.
Όσον αφορά τον προορισμό; Αυτό είναι ίσως και το πιο θελκτικό κομμάτι, καθώς δεν περιλαμβάνει μόνο ένα μέρος αλλά πολλά και διαφορετικά: Από τους παγετώνες της Αλάσκα και τα νορβηγικά φιόρδ μέχρι τη Μεσόγειο και μία επίσκεψη διά θαλάσσης στην Οσάκα της Ιαπωνίας. Τελευταίος προορισμός θα είναι το ιδιωτικό νησί της Royal Caribbean, Κόκοκεϊ, στις Μπαχάμες. Ο χρόνος του ταξιδιού ενδέχεται να αυξηθεί κατά μία ή δύο εβδομάδες αναλόγως των αναγκών του project.
Όπως αναφέρει μεταξύ άλλων η αγγελία της εταιρείας θα "δεχθούν αιτήσεις μόνο από αληθινούς adrenaline junkies που θα έχουν την ικανότητα να φέρουν εις πέρας τη δουλειά ακόμη και κάτω από τις δυσκολότερες των συνθηκών. Και οι υποψήφιοι θα πρέπει να μπορούν να περιγράψουν σε μία μόνο εικόνα ή ένα βίντεο λίγων δευτερολέπτων την πραγματική εμπειρία".
Η περιπέτεια για αυτόν που θα καταφέρει να εξασφαλίσει τη δουλειά, ξεκινά τον ερχόμενο Μάιο. Αν έχεις ψηθεί από όλα τα παραπάνω και πιστεύεις ότι είσαι ο ιδανικός, μπορείς να κάνεις την αίτησή σου εδώ, μέχρι την 1η Μαρτίου.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Τι κάνουν διαφορετικά οι διανοητικά δυνατοί άνθρωποι, σύμφωνα με την επιστήμη
Μερικοί άνθρωποι είναι "φτιαγμένοι" με τέτοιο τρόπο που στα μάτια μας δείχνουν -και είναι- πιο ανθεκτικοί, χωρίς να λυγίζουν. Αυτοί λοιπόν, έχουν συγκεκριμένες συνήθειες, λένε οι επιστήμονες. Τις παραθέτουμε εντός για να τους αναγνωρίζεις.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΤο ρόφημα που σε ενυδατώνει καλύτερα από το νερό
Όταν κάνει ζέστη δεν είναι μόνο το νερό που σώζει. Οι επιστήμονες αποκάλυψαν ότι υπάρχει ένα καθημερινό ρόφημα που κρατάει το σώμα πιο ενυδατωμένο και για περισσότερο χρόνο.
Γραφει Τιμος ΣαλαμεςΜαριγκόνα-Μαριπόζα: Όλοι εναντίον δύο γυναικών
Κάτι γίνεται λάθος, δεν μπορεί. Αν δείτε τα απαίσια σχόλια που γίνονται για τις δύο γυναίκες που απλά πήγαν να δουν το ματς της Εθνικής μας με την Ισπανία, απλά θα σαστίσετε.
Γραφει Γιαννης ΤσακαλοςΔείτε την τέλεια παραλία με άμμο στην Αττική
Η τέλεια αμμουδιά υπάρχει στην Αττική και μάλιστα απέχει μόλις λίγα λεπτά από το κέντρο της Αθήνας. Χρυσή άμμος, γαλαζοπράσινα νερά και ηλιοβασίλεμα που θυμίζει νησί.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΑν έχεις κινητό Android, μην χρησιμοποιείς αυτόν τον browser
Αυτός ο browser σε κινητό Android μπορεί να φαίνεται ακίνδυνος, αλλά συλλέγει τεράστιες ποσότητες προσωπικών δεδομένων. Δες πώς να προστατευτείς με εναλλακτικούς browsers.
Γραφει Παυλος ΚρουστηςΟι πιο ακριβοπληρωμένοι CEO στον χώρο του αυτοκινήτου-δείτε τις αποδοχές τους
Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.