Tρέξιμο για μυϊκή ενδυνάμωση; Κι όμως γίνεται

Ακολούθησε αυτό το πρόγραμμμα 4 εβδομάδων για μυϊκή ενδυνάμωση.

Γράφει: Esquire Editors 05 Ιουλίου 2021

Τρέξιμο για μυϊκή ενδυνάμωση: Ακολούθησε αυτό το πρόγραμμα μόνο με τρέξιμο, 3 φορές την εβδομάδα.

Δυναμικό τρέξιμο, καλό για μυϊκή ενδυνάμωση

1η εβδομάδα

Χαλαρό τρέξιμο για 2’ και 30’’. Μετά τρέξιμο σε πιο γρήγορο ρυθμό για 30’’. Επανάλαβε 10 φορές.

2η εβδομάδα

Χαλαρό τρέξιμο για 2’ και 20’’ λεπτά. Μετά τρέξιμο σε πιο γρήγορο ρυθμό για 40’’. Επανάλαβε 10 φορές.

3η εβδομάδα

Χαλαρό τρέξιμο για 2’ και 10’’. Μετά τρέξιμο σε πιο γρήγορο ρυθμό για 50’’. Επανάλαβε 10 φορές.

4η εβδομάδα

Χαλαρό τρέξιμο για 2’. Μετά τρέξιμο σε πιο γρήγορο ρυθμό για 1’. Επανάλαβε 10 φορές. Διάβασε επίσης: Πώς να τρέχεις στα 20, τα 30, τα 40, τα 50 και τι να προσέχεις κάθε φορά

Από: Shape.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Θαυματουργά μπαχαρικά για υγεία, ευεξία και αδυνάτισμα

Προσπάθησε να τα εντάξεις στη διατροφή σου για άμεσα αποτελέσματα.

H πλειομετρική προπόνηση και τα οφέλη της

Οι ασκήσεις για σούπερ γράμμωση και ευλυγισία.

Η Starlink του Elon Musk προσεχώς στην Ελλάδα

Οι πρώτες δορυφορικές συνδέσεις έρχονται μέσα στα επόμενα 24ωρα.

Το ίδρυμα Winston κήρυξε 'πόλεμο' στο Facebook

Αιτία, η "πλύση εγκεφάλου" που κάνει το κοινωνικό δίκτυο στους εφήβους.

Οι προβλέψεις του Elon Musk για το μέλλον της ανθρωπότητας

Η νομιμοποίηση των ψυχότροπων ουσιών, τα κρυπτονομίσματα και τα ανθρωποειδή ρομπότ.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Accidentally Wes Anderson, ένα πανέμορφο IG account

H αισθητική του ταλαντούχου σκηνοθέτη σε ένα λογαριασμό στο Instagram.

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη