5 φρούτα που δρουν κατά της τριχόπτωσης

Η δύναμη της φύσης κατά της φαλάκρας σύμφωνα με την επιστήμη.

Γράφει: Νίκος Αγάθος 01 Ιουλίου 2019

Η απώλεια μαλλιών είναι για τους άντρες κάτι παρόμοιο με το τέλος του κόσμου ή τουλάχιστον σαν το τέλος του Σαμψών, ο οποίος μόλις "έχασε" την πλούσια κόμη του από την άτιμη Δαλιδά, η δύναμη και ο αντρισμός του έπεσαν στο ναδίρ. Ως εκ τούτου, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι ακόμη και η ελάχιστη τρίχα που εμφανίζεται στο μαξιλάρι ή στο νεροχύτη αναζητεί επείγουσα λύση. Η πρώτη και πιο διαδεδομένη είναι να καταφύγεις σε καλλυντικές θεραπείες που ενισχύσουν το τριχωτό της κεφαλής. Η δεύτερη λύση είναι η χειρουργική επέμβαση, σε περίπτωση που η τριχόπτωση είναι πιο προχωρημένη και τα μαλλιά πρέπει να μεταμοσχευθούν. Υπάρχει όμως μία ακόμη εναλλακτική, υγιεινή και απολαυστική λύση που μπορεί να προλάβει την τριχόπτωση και να μειώσει τις πιθανότητες να δεις μια μέρα το κεφάλι σου καραφλό.

"Κάποια συγκεκριμένα φρούτα περιέχουν μια ποικιλία βιταμινών, οι οποίες αποτελούν πραγματικό "φάρμακο” για τα αδύναμα μαλλιά του αντρικού κεφαλιού, παρέχοντας δύναμη στη δομή της τρίχας και καλύτερη υγεία στα θυλάκια", τονίζει ο πλαστικός χειρουργός Dr. Bashar Bizrah, ιδρυτής της κλινικής Beyond Med στο Λονδίνο και εξηγεί ποια είναι αυτά τα φρούτα και πώς δρουν κατά της τριχόπτωσης.

Ροδάκινο

5 φρούτα που δρουν κατά της τριχόπτωσης

"Για να είναι τα μαλλιά σου υγιή, είναι ζωτικής σημασίας το δέρμα του τριχωτού της κεφαλής να έχει αρκετή φυσική υγρασία", εξηγεί ο γιατρός και συνεχίζει: "Το τριχωτό της κεφαλής περιέχει αδένες που παράγουν σμήγμα, ένα φυσικό έλαιο που λιπαίνει το σκέλος της τρίχας και το ισχυροποιεί όσο μεγαλώνει. Το ροδάκινο, πλούσιο σε βιταμίνες Α και C, λειτουργεί ως ένα είδος φυσικής ενυδατικής κρέμας για το τριχωτό της κεφαλής".

Παπάγια

ΜΑΛΛΙΑ

Η παπάγια περιέχει κολλαγόνο, μία από τις πιο ισχυρές πρωτεΐνες του σώματος. "Δεν είναι μόνο ένα από τα δομικά στοιχεία για τη δημιουργία νέων μαλλιών, αλλά βοηθά επίσης στη διατήρηση μιας ισχυρής και υγιούς επιδερμίδας, δηλαδή του μεσαίου στρώματος του δέρματος που περιέχει τη ρίζα κάθε μεμονωμένης τρίχας. Η παπάγια είναι πλούσια σε βιταμίνη C, η οποία βοηθά το σώμα να δημιουργήσει αμινοξέα που βοηθούν στην παραγωγή κολλαγόνου", λέει ο Bizrah.

Ακτινίδια

ΜΑΛΛΙΑ

"Περιέχουν υψηλά επίπεδα βιταμινών Α, Ε, Κ και αντιοξειδωτικών φλαβονοειδών όπως β-καροτένιο, λουτεΐνη και ξανθίνη", λέει ο γιατρός. "Επιπλέον, είναι πλούσια σε μεταλλικά στοιχεία όπως ψευδάργυρος, μαγνήσιο και φώσφορος, που συμβάλλουν στην προώθηση της επαρκούς κυκλοφορίας αίματος στο τριχωτό της κεφαλής και στην ενίσχυση της τρίχας από τη ρίζα της".

Μήλα

ΜΑΛΛΙΑ

Τα μήλα περιέχουν βιταμίνες Α, Β και C, ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της τρίχας και του τριχωτού της κεφαλής. Το 2002, μια ομάδα ιαπωνικών ερευνητών εξέτασε τη σχέση μεταξύ εκχυλίσματος μήλου και ανάπτυξης μαλλιών και έβγαλε το συμπέρασμα ότι τα μήλα περιέχουν προκυανιδίνη B-2, μια ένωση που βοηθά στην παράταση του χρόνου ανάπτυξης των μαλλιών.

Ανανάς

ΜΑΛΛΙΑ

Εκτός από το ότι ένα φρούτο υπερφορτωμένο με αντιοξειδωτικά, ο ανανάς περιέχει επίσης βιταμίνη C, μαγγάνιο και βιταμίνη Β6. Ο συνδυασμός αυτών των συστατικών αποτελεί την ιδανική πηγή καταπολέμησης των ελευθέρων ριζών - ορισμένων ασταθών και δυνητικά επιβλαβών μορίων που καταστρέφουν πρόωρα την τρίχα-, ενώ θωρακίζει τα μαλλιά από την περιβαλλοντική μόλυνση και την ηλιακή ακτινοβολία.

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Auto & Moto

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Οι κάμψεις - σφυριά χτίζουν γρήγορα δυνατούς δικέφαλους

Η σωστή τεχνική για να εκτελέσεις τα hammer curls.

Το χτίσιμο του six-pack μετά τα 40

Κοιλιακοί φέτες με το σχέδιο "80-20" από τον αστέρα του Χόλιγουντ, Joe Manganiello.