Οι νέες κάψουλες espresso της Coffee Island

6 ολοκαίνουριες γεύσεις έρχονται κλεισμένες σε 100% ανακυκλώσιμη κάψουλα αλουμινίου και σε χρωματιστές συσκευασίες.

Γράφει: Esquire Editors 03 Αυγούστου 2020

Το ταξίδι στον κόσμο του καφέ δε σταματά στην Coffee Island. Η δημιουργική ομάδα από την Πάτρα αυτή τη φορά, ανανεώνει πλήρως και δημιουργεί από την αρχή, την προϊοντική κατηγορία που έχει μπει στην καρδιά των Proud Coffee Makers που αναζητούν τη γρήγορη & εύκολη παρασκευή καφέ, και μας συστήνει τις ολοκαίνουριες κάψουλες espresso, συμβατές με οικιακές μηχανές Nespresso®.

6 νέες, υπέροχες, γευστικές επιλογές, 6 διαφορετικές και μοναδικές εμπειρίες καφέ, έρχονται στα καφεκοπτεία της αλυσίδας για να σου χαρίσουν στιγμές ευδαιμονίας, ευφορίας, να σε ταξιδέψουν στο Περού και την Κολομβία, να δώσουν το twist του καφέ που αναζητάς στην καθημερινότητα σου. Μέσα στα νέα πολύχρωμα κουτιά των 10 τεμαχίων, και πίσω από τα χαρακτηριστικά ονόματά τους, θα ανακαλύψεις 4 νέα χαρμάνια και 2 νέες μονοποικιλίες, με κάθε κάψουλα να είναι και μία απόλυτη εμπειρία απόλαυσης espresso που απελευθερώνεται με το πάτημα ενός κουμπιού.

Οι νέες κάψουλες espresso της Coffee Island

Το Bliss από 100% Specialty Arabica για τον καθημερινό σου καφέ, το Euphoria, ιδανικό για Freddo, που κρύβει μέσα του 100% Specialty Arabica και τη χαρά της πρώτης γουλιάς. Το Affection που συνδυάζει Arabica & Robusta, για έντονο ξύπνημα των αισθήσεων & το Compassion, χωρίς καφεΐνη αλλά με γευστική ένταση από 100% Specialty Arabica.

Ενώ οι δυο Μονοποικιλίες, Colombia & Peru, από 100% Specialty Arabica σου προσφέρουν πλούσια εμπειρία απόλαυσης & γλυκιά γευστική ισορροπία, αντίστοιχα.

COFFEE ISLAND
COFFEE ISLAND
COFFEE ISLAND
COFFEE ISLAND
COFFEE ISLAND

Πέραν όμως της μοναδικής γεύσης, οι νέες κάψουλες χαρακτηρίζονται από ποιοτικά στοιχεία χάρη στο βασικό τους υλικό, το αλουμίνιο, το οποίο προστατεύει το περιεχόμενο από τα στοιχεία του εξωτερικού περιβάλλοντος που αλλοιώνουν τον καφέ. Το αλουμίνιο αποτελεί τον καλύτερο τρόπο για να διατηρηθεί το άρωμα και η γεύση του, ενώ πρόκειται για 100% ανακυκλώσιμο υλικό, χωρίς σιλικόνη. Αξίζει να σημειωθεί ότι η συσκευασία είναι πιστοποιημένη με FSC (Forest Stewardship Council), πρότυπο Αειφορικής Δασικής Διαχείρισης.

Ανακάλυψε τις νέες κάψουλες στα κατάστηματα της Coffee Island ή ηλεκτρονικά μέσα από το MyCoffeeIsland app ή από το site www.coffeeisland.gr.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Το μπλε πάρτι της χρονιάς από τo BOMBAY SAPPHIRE και τη Βάσια Κωσταρά

Με θέμα Step Into The Blue, ως μέρος της νέας παγκόσμιας καμπάνιας του BOMBAY SAPPHIRE gin, το viral πάρτι που έγινε στον εμβληματικό Φάρο του Σταύρος Νιάρχος εγκαινίασε την εορταστική σεζόν με τον πιο φαντασμαγορικό τρόπο!

Η μαγεία του Glenfiddich στο Esquire Townhouse Athens 2025

Στο Esquire Townhouse Athens 2025, το Glenfiddich 16YO παρουσίασε έναν κόσμο γεύσης και αισθητικής, εμπνευσμένο από τη συνεργασία με την Aston Martin F1® Team, σε μια βραδιά υψηλής ποιότητας και στυλ.

Από το Κεντάκι στον κόσμο: Το bourbon που έγινε σύμβολο εθνικής κληρονομιάς

Από τα βαρέλια του Κεντάκι έως τα μπαρ του κόσμου, το bourbon της Jim Beam αποδεικνύει πως η αυθεντικότητα και ο χρόνος παραμένουν οι πιο δυνατές αξίες κάθε παράδοσης.

Το κορυφαίο μπαρ του κόσμου αποκτά μικρό αδερφό

To νόστιμο ιταλικό ταξίδι του Lorenzo Antinori στην Ασία συνεχίζεται στην Κίνα, με το Bar Leone Shanghai.

Γραφει Μπαμπης Δουκας

St-Germain: Mixability à la française

Με ντελικάτο άρωµα φρέσκων λουλουδιών και την κοµψότητα της παριζιάνικης φινέτσας, το διάσηµο λικέρ St-Germain αποτελεί τον κρυφό άσο του mixability. Απογειώνει από ένα απλό spritz µέχρι τις πιο δηµιουργικές συνθέσεις, αποδεικνύοντας πως η γεύση της άνοιξης δεν έχει, τελικά, εποχή.

Γραφει Μπαμπης Δουκας

15 χρόνια Athens Bar Show: Τι ξεχωρίσαμε στη μεγάλη γιορτή των spirits;

Από το Μεξικό και την Patrón μέχρι το γαλλικό St- Germain και το ιρλανδέζικο ουίσκι Teeling, ανακαλύψτε τις γεύσεις και τα brands που έκλεψαν τις εντυπώσεις