Όταν ο Johnnie Walker συνάντησε το La Casa de Papel

Μία νέα συλλεκτική φιάλη από το δημοφιλές σκωτσέζικο ουίσκι.

Johnnie Walker x La Casa de Papel λοιπόν, θα το δούμε και αυτό. H Diageo δημιούργησε μία νέα φιάλη περιορισμένης έκδοσης για το Johnnie Walker Red Label, εμπνευσμένη από τη δημοφιλή σειρά του Netflix La Casa de Papel, ενθουσιάζοντας τόσο τους φίλους του δημοφιλούς σκωτσέζικου ουίσκι όσο και εκείνους του mainstream show της πλατφόρμας streaming που ετοιμάζεται για το μεγάλο του φινάλε από τις 3 Δεκεμβρίου. 

Johnnie Walker x La Casa de Papel, μία απροσδόκητη συνεργασία

Το label του καινούριου μπουκαλιού απεικονίζει τον διάσημο περιπατητή με τα props του La Casa de Papel. Το design περιλαμβάνει επίσης κάποια 'κρυμμένα μηνύματα', συμπεριλαμβανομένων κάποιων εκ των τελευταίων λέξεων βασικού πρωταγωνιστή στο show (δε θα βρεις spoilers εδώ), οι οποίες αποκαλύπτονται αν χρησιμοποιηθεί φως UV.

"Όπως συμβαίνει με εκατομμύρια τηλεθεατές και fans σε όλον τον κόσμο, μας συνεπήρε κι εμάς η δράση που εκτυλίσσεται στη σειρά. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σηματοδοτήσουμε με τον τρόπο μας τη συνέχεια μέσα από αυτή την περιορισμένη έκδοση. Προσωπικά, θα παρακολουθήσω τα νέα επεισόδια με ένα ποτήρι Johnnie Walker στο χέρι και τη συλλεκτική φιάλη που θα έχω στη συλλογή μου για πάντα" αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση η global marketing director του Johnnie Walker, Julie Bramham.

Υπενθυμίζουμε πως πίσω στον Οκτώβριο του 2018 και εν αναμονή του 8ου κύκλου του Game of Thrones, το Johnnie Walker σε συνεργασία με το HBO και το Game of Thrones, είχαν λανσάρει στην αγορά το White Walker by Johnnie Walker. Ένα ακόμη συλλεκτικό ουίσκι σε περιορισμένο αριθμό φιαλών που ήταν εμπνευσμένο από τους αινιγματικούς και τρομακτικούς χαρακτήρες της -τότε- επιτυχημένης σειράς, τους White Walkers.

> Διάβασε ακόμη: Ξεχασμένα κλασικά cocktails που αξίζουν ένα comeback

Από την 1η Νοεμβρίου, 150.000 μπουκάλια του Johnnie Walker Red Label La Casa De Papel Limited Edition Design θα κυκλοφορήσουν σε  επιλεγμένες αγορές στη Νότια Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Η μαγεία του Glenfiddich στο Esquire Townhouse Athens 2025

Στο Esquire Townhouse Athens 2025, το Glenfiddich 16YO παρουσίασε έναν κόσμο γεύσης και αισθητικής, εμπνευσμένο από τη συνεργασία με την Aston Martin F1® Team, σε μια βραδιά υψηλής ποιότητας και στυλ.

Από το Κεντάκι στον κόσμο: Το bourbon που έγινε σύμβολο εθνικής κληρονομιάς

Από τα βαρέλια του Κεντάκι έως τα μπαρ του κόσμου, το bourbon της Jim Beam αποδεικνύει πως η αυθεντικότητα και ο χρόνος παραμένουν οι πιο δυνατές αξίες κάθε παράδοσης.

St-Germain: Mixability à la française

Με ντελικάτο άρωµα φρέσκων λουλουδιών και την κοµψότητα της παριζιάνικης φινέτσας, το διάσηµο λικέρ St-Germain αποτελεί τον κρυφό άσο του mixability. Απογειώνει από ένα απλό spritz µέχρι τις πιο δηµιουργικές συνθέσεις, αποδεικνύοντας πως η γεύση της άνοιξης δεν έχει, τελικά, εποχή.

Γραφει Μπαμπης Δουκας

15 χρόνια Athens Bar Show: Τι ξεχωρίσαμε στη μεγάλη γιορτή των spirits;

Από το Μεξικό και την Patrón μέχρι το γαλλικό St- Germain και το ιρλανδέζικο ουίσκι Teeling, ανακαλύψτε τις γεύσεις και τα brands που έκλεψαν τις εντυπώσεις

Anther Herrera, από μέλος συμμορίας στη Βενεζουέλα, ambassador για το ρούμι Santa Teresa 1796

Το 2003, συμμορίτες εισέβαλαν στη χασιέντα Santa Teresa και έστησαν ενέδρα. Τους δόθηκαν δύο επιλογές: Είτε να γίνουν ενεργά μέλη της είτε να αντιμετωπίσουν τον νόμο. Έτσι δημιουργήθηκε το Project Alcatraz, για το οποίο μας μίλησε ο σημερινός ambassador του Santa Teresa 1796.

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη

Hennything Is Possible: Η νέα εποχή του Hennessy στο Athens Bar Show 2025

Με ανανεωμένο πνεύμα και vibrant ενέργεια το Hennessy επανασυστήθηκε δυναμικά στο Athens Bar Show 2025, αναδεικνύοντας τις απεριόριστες δυνατότητές του για mixability.