Ο Matthew McConaughey απέκτησε δική του τεκίλα που λέγεται 'παντελόνι'

Δηλαδή αν φτιάξει ρούμι, θα το πει "μπλούζα";

Το αγαπημένο "χόμπι" παύλα επιχειρηματική δραστηριοτήτων των μεγαλύτερων διασημοτήτων του πλανήτη αποδεικνύεται πως είναι το λανσάρισμα τεκίλας. Στο εκλεπτυσμένο κλαμπ των George Clooney, Dwayne Johnson, Mark Wahlberg και Kendall Jenner, μόλις, μπήκε και ένας ακόμη celebrity ονόματι Matthew McConaughey. Ο αγαπημένος ηθοποιός, ωστόσο, φρόντισε να κάνει τη διαφορά, επιλέγοντας το πιο άκυρο όνομα που μπορούσε κάποιος να σκεφτεί για τεκίλα: το παντελόνι.

Προς υπεράσπιση του, βέβαια, στα ισπανικά ακούγεται καλύτερα (Pantalones), αν και η αλήθεια είναι πως όλα ακούγονται καλύτερα στα ισπανικά. Όπως και να χει, αυτό το όνομα έχει από πίσω του μία πιο λογική εξήγηση.

"Ο κόσμος δεν χρειάζεται άλλη μια τεκίλα διασημοτήτων, αλλά η τεκίλα σίγουρα θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει μια κλωτσιά στο παντελόνι", αναφέρουν ο McConaughey και η σύζυγός του, Camila, (συνδημιουργός του brand) σε επίσημη δήλωση. "Η Pantalones Organic Tequila είναι το καλύτερο πράγμα που έχουμε φτιάξει, φορώντας τα παντελόνια μας". 

Στην ιστοσελίδα του brand, σημειώνεται ότι pantalones είναι επίσης ισπανική αργκό για τα "κότσια". "Η Pantalones Tequila έχει να κάνει με το να έχεις τα κότσια να κάνεις την επόμενη κίνηση, να διασκεδάζεις και να μην παίρνεις τα πράγματα πολύ σοβαρά", γράφουν. "Όλοι φοράμε το παντελόνι μας ένα πόδι τη φορά, και όπως ακριβώς τα παντελόνια, έτσι και η τεκίλα μας είναι για όλους". 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Το μπλε πάρτι της χρονιάς από τo BOMBAY SAPPHIRE και τη Βάσια Κωσταρά

Με θέμα Step Into The Blue, ως μέρος της νέας παγκόσμιας καμπάνιας του BOMBAY SAPPHIRE gin, το viral πάρτι που έγινε στον εμβληματικό Φάρο του Σταύρος Νιάρχος εγκαινίασε την εορταστική σεζόν με τον πιο φαντασμαγορικό τρόπο!

Η μαγεία του Glenfiddich στο Esquire Townhouse Athens 2025

Στο Esquire Townhouse Athens 2025, το Glenfiddich 16YO παρουσίασε έναν κόσμο γεύσης και αισθητικής, εμπνευσμένο από τη συνεργασία με την Aston Martin F1® Team, σε μια βραδιά υψηλής ποιότητας και στυλ.

Από το Κεντάκι στον κόσμο: Το bourbon που έγινε σύμβολο εθνικής κληρονομιάς

Από τα βαρέλια του Κεντάκι έως τα μπαρ του κόσμου, το bourbon της Jim Beam αποδεικνύει πως η αυθεντικότητα και ο χρόνος παραμένουν οι πιο δυνατές αξίες κάθε παράδοσης.

Το κορυφαίο μπαρ του κόσμου αποκτά μικρό αδερφό

To νόστιμο ιταλικό ταξίδι του Lorenzo Antinori στην Ασία συνεχίζεται στην Κίνα, με το Bar Leone Shanghai.

Γραφει Μπαμπης Δουκας

St-Germain: Mixability à la française

Με ντελικάτο άρωµα φρέσκων λουλουδιών και την κοµψότητα της παριζιάνικης φινέτσας, το διάσηµο λικέρ St-Germain αποτελεί τον κρυφό άσο του mixability. Απογειώνει από ένα απλό spritz µέχρι τις πιο δηµιουργικές συνθέσεις, αποδεικνύοντας πως η γεύση της άνοιξης δεν έχει, τελικά, εποχή.

Γραφει Μπαμπης Δουκας

15 χρόνια Athens Bar Show: Τι ξεχωρίσαμε στη μεγάλη γιορτή των spirits;

Από το Μεξικό και την Patrón μέχρι το γαλλικό St- Germain και το ιρλανδέζικο ουίσκι Teeling, ανακαλύψτε τις γεύσεις και τα brands που έκλεψαν τις εντυπώσεις