Γιατί ο Elon Musk απαγορεύει το άρωμα στα γραφεία του

Το αν λειτουργεί προς όφελός σου το να φοράς άρωμα στις συνεντεύξεις για δουλειά και στο γραφείο σηκώνει μεγάλη κουβέντα.

Ο Elon Musk, με τις ιδέες αλλά και τις παραξενιές του, μας δίνει συχνά πυκνά τροφή για σκέψη. Τελευταία, λοιπόν, μας απασχολεί για το ότι δεν επιτρέπει στους ανθρώπους που τον συναναστρέφονται να φορούν άρωμα, ειδικά στο γραφείο. Αν, επίσης, σε περνάει ο ίδιος από συνέντευξη για δουλειά, μπορεί να σε κόψει με τη μία, όχι για μια λάθος απάντηση που θα του δώσεις, αλλά γιατί έκανες το λάθος να αρωματιστείς π.χ. με την όλο φρεσκάδα Colonia της Acqua di Parma. Πάει καλά; Ίσως ναι, ίσως και όχι. Το θέμα μας είναι άλλο και έχει να κάνει με την πιθανότητα, τελικά, να έχει δίκιο. Αλλά πριν βγάλουμε τελική κρίση, ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Η απαγόρευση του Elon Musk

Ενώ στις συνεντεύξεις για δουλειά και στο γραφείο καλό είναι να πηγαίνεις 'σένιος', καθαρός και καλοχτενισμένος, ο Musk έχει απαγορεύσει τη χρήση αρωμάτων. Σε αυτή την 'παραξενιά', δεν είναι μόνος. Υπάρχουν πολλοί που του δίνουν τα δίκια του. Κι αυτό γιατί το 'λάθος' άρωμα ενδέχεται να κάνει κακή εντύπωση, ακόμα και να προκαλέσει πονοκεφάλους.

Γιατί ο Elon Musk απαγορεύει το άρωμα στα γραφεία του iStock

Ο Elon Musk όμως απαγορεύει γενικά τα αρώματα, λάθος και σωστά. Αυτό καθώς, αν πιστέψουμε στις σχετικές φήμες, έχει μια υπερευαισθησία στις μυρωδιές και αντιλαμβάνεται τις οσμές πιο έντονα από τον μέσο άνθρωπο. Μάλιστα, συγκεκριμένα αρώματα, μπορεί να τον κάνουν να αισθανθεί άρρωστος.

> Διάβασε ακόμα: Η αγαπημένη κολόνια του Elvis Presley κοστίζει λιγότερο από €10

Κατά τις ίδιες πηγές, οι υποψήφιοι για δουλειά στις εταιρείες του λαμβάνουν ειδική ενημέρωση πριν προσέλθουν στο ραντεβού τους να μη φορούν άρωμα οποιουδήποτε είδους, ακόμα και αν το ραντεβού τους δεν είναι με τον ίδιο τον Musk, σε περίπτωση και μόνο που τύχει εκείνος να περάσει από κοντά τους.

> Διάβασε ακόμα: H Acqua di Parma και το γοητευτικό άρωμά της

Ο κανόνας για τα αρώματα στον χώρο εργασίας

Τι θα πρέπει να κάνεις εσύ όμως όταν είναι να πας σε μια συνέντευξη για δουλειά, όχι για να εργαστείς στην Tesla, αλλά σε κάποια άλλη εταιρεία; Σίγουρα υπάρχει ένα σχετικό 'πρωτόκολλο', τόσο για αυτή την περίσταση όσο και για το τι 'επιτρέπεται' και τι όχι στον χώρο εργασίας.

Σύμφωνα με αυτό, κανείς δεν σου απαγορεύει το να φοράς άρωμα, καθώς μπορεί να σε βοηθήσει να είσαι πιο ήρεμος, πιο παραγωγικός και να έχεις περισσότερη εμπιστοσύνη στον εαυτό σου.

Αν λοιπόν γνωρίζεις ότι κανείς από όσους πρόκειται να σε 'μυρίσουν' δεν έχει κάποια αλλεργία, κανείς δεν σου απαγορεύει να αρωματίζεσαι, με μέτρο, με το αγαπημένο σου άρωμα.

Να θυμάσαι μόνο πως θεωρείται ευγενικό το άρωμα που βάζεις να μην είναι πολύ έντονο. Επίσης, καλό είναι να μη 'λούζεσαι' με την κολόνια σου. Τέλος, σε διαβεβαιώνουμε ότι κανένα άρωμα, όσο έντονο κι αν είναι, δεν μπορεί να υποκαταστήσει το σαπούνι με το νερό.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.