
Γιατί φοράμε το ρολόι στο αριστερό χέρι;
Να και κάτι που ίσως να μην είχες σκεφτεί για το ρολόι σου.
Ας είμαστε ειλικρινείς, ένα ποιοτικό ρολόι αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του στυλ ενός άνδρα. Είτε με ένα κοστούμι, είτε με ένα χαλαρό t-shirt, είτε ακόμη και με μαγιό στην παραλία, αυτό το αξεσουάρ καταφέρνει πάντοτε να χαρίζει κομψότητα στις εμφανίσεις και για αυτό αξίζει λίγο από τον χρόνο σου για να μάθεις κάτι που ίσως δε γνωρίζεις: γιατί φοράμε το ρολόι στο αριστερό μας χέρι;
Αρχικά, ας κάνουμε μία σύντομη αναδρομή στην ιστορία του ρολογιού. το πρώτο ρολόι χειρός εμφανίστηκε τον 19ο αιώνα. Συγκεκριμένα, ήταν το 1810, όταν η βασίλισσα Καρολίνα Μουράτ, μία από τις αδελφές του Ναπολέοντα Βοναπάρτη, παρήγγειλε να κατασκευαστεί ένα βραχιόλι για εκείνη στο οποίο ήταν τοποθετημένος ολόκληρος ο μηχανισμός ενός ρολογιού.
Μέχρι τον επόμενο αιώνα, τα ρολόγια χειρός έγιναν δημοφιλή σε διάφορες χώρες, προσφέροντας στους ανθρώπους έναν πρακτικό τρόπο να φορούν ένα μοντέρνο αντικείμενο. Σταδιακά, σημειώθηκαν σημαντικές εξελίξεις στην ανάπτυξη και τη λειτουργία των ρολογιών.
Όσο για τον λόγο που φοράμε το ρολόι στο αριστερό μας χέρι, αυτός είναι πιο απλός και οφθαλμοφανής από ό,τι νομίζουμε. Δεν επηρεάζεται από κανόνες ή εθιμοτυπίες, αλλά έχει ξεκάθαρα πρακτικό σκοπό.
Συγκεκριμένα, επειδή η πλειονότητα του πληθυσμού είναι δεξιόχειρες, έχει καθιερωθεί να φοράμε το ρολόι στο χέρι που δε χρησιμοποιούμε τόσο. Σκέψου το και πρακτικά, όταν γράφεις σε ένα τετράδιο θα έπρεπε να κουβαλάς μαζί και το ρολόι χειρός σε κάθε σου κίνηση, κάτι που προφανώς θα ήταν το λιγότερο άβολο. Έτσι, έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε ρολόγια στο "αδύναμο" χέρι μας και για αυτό τον λόγο μας ξενίζει να το βλέπουμε στη δεξιά πλευρά, ακόμη και αν κάποιος είναι αριστερόχειρας.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.