
Οι Rolling Stones βγάζουν 'γλώσσα' στη φανέλα της Μπαρτσελόνα
Αυτήν τη συλλεκτική φανέλα, τη θέλουμε. Χθες αν γίνεται.
Ο αγώνας El Clasico στην Ισπανία θα πραγματοποιηθεί στις 28 Οκτωβρίου και οι πυρετώδεις προετοιμασίες των δύο ομάδων κορυφώνονται αυτές τις ημέρες. Μπορεί να μην είμαστε σε θέση να προβλέψουμε ποια από τις δύο, η Ρεάλ ή η Μπαρτσελόνα, θα κερδίσει το ματς, μπορούμε ωστόσο να πούμε με βεβαιότητα πως οι φανέλες της δεύτερης έχουν κερδίσει τις εντυπώσεις.
Πιο συγκεκριμένα, οι Καταλανοί θα εμφανιστούν στο γήπεδο φορώντας φανέλες με το εμβληματικό logo των Rolling Stones. Αυτή είναι η τρίτη φορά που γίνεται μία τέτοια διαφοροποίηση στην εμφάνιση της ομάδας, αφού έχει προηγηθεί η κουκουβάγια του Drake και το Motomami της Rosalia, σε δύο προηγούμενους αγώνες El Clasico. Κάπου εδώ να αναφέρουμε πως όλα αυτά γίνονται στο πλαίσιο της συνεργασίας με τον επίσημο χορηγό της ομάδας, το Spotify.
Όσο για τη συνεργασία με τους Rolling Stones, η ανακοίνωση ήρθε με ένα βίντεο που αναρτήθηκε στα social media της Μπάρτσα και του Spotify. Μια εφημερίδα που έπεσε από τον ουρανό αποκάλυψε αυτή τη σημαντική συνεργασία, εμπλέκοντας μάλιστα και τα μέλη του συγκροτήματος, τα οποία παρακολούθησαν το γεγονός με μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς το τραγούδι τους, Start Me Up αποτέλεσε το soundtrack.
Μάλιστα, το Spotify δημιούργησε μια νέα Matchday Playlist, γιορτάζοντας την περίσταση με μια επιλογή ροκ κομματιών, συμπεριλαμβανομένων των διαχρονικών επιτυχιών των Rolling Stones.
Η συνεργασία μεταξύ της Μπαρτσελόνα και του συγκροτήματος, δε σταματά εδώ. Από τις 20 Οκτωβρίου, οι οπαδοί θα μπορούν να αγοράσουν μια περιορισμένη έκδοση του άλμπουμ σε βινύλιο, στολισμένη με το έμβλημα της Μπάρτσα και το λογότυπο Tongue and Lips των Rolling Stones. Κάθε συσκευασία θα περιλαμβάνει επίσης μια ρετρό μπλούζα της, εμπνευσμένη από το στυλ της δεκαετίας του 1960.
Σεμινάρια (δαιμόνιου) μάρκετινγκ, απευθείας από τη Βαρκελώνη. Έτσι, για να παίρνουμε ιδέες και στο ελληνικό ποδόσφαιρο.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Για τη νέα συλλογή της Diesel είμαστε όλοι ένοχοι, και μας αρέσει
Αν το να έχεις στυλ και να το υποστηρίζεις μέχρι τελείας είναι έγκλημα, τότε... Guilty as charged!
THE BOSTONIANS FW’25: Ανακαλώντας το στυλ των 90s & 00s, με μια νέα, σύγχρονη ματιά
Η νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 της The Bostonians αντλεί έμπνευση από τα ’90s και ’00s, με ποιοτικά υφάσματα, καθαρές γραμμές και διαχρονικό στιλ για κάθε στιγμή της ημέρας.
Rosie Huntington-Whiteley & Jason Statham, το νέο 'πρόσωπο' της πολυτέλειας
Η συλλογή Ultrafine Cashmere της Falconeri καταδεικνύει ότι τα καλύτερα πράγματα στη ζωή δε "φωνάζουν". Και όταν καταφέρεις να τα εντοπίσεις, δεν τα αποχωρίζεσαι.
Η TAG Heuer ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο ψηφιακής avant-garde ωρολογοποιίας
Η TAG Heuer παρουσιάζει την πέμπτη γενιά του Connected, του πιο προηγμένου συνδεδεμένου ρολογιού που έχει δημιουργήσει ποτέ.
Είναι εθιστικά τα τατουάζ; 6 tattoo artists απαντούν σε 10 καυτές απορίες μας
Λίγο πριν από την 9η Athens Tattoo Expo, οι πλέον δημοφιλείς Last Hope, Macabre, Panos Ntolas, Pande-lee, Proki και Sloan_Purple αναλαμβάνουν να δώσουν εξήγηση σε πράγματα που σπάνια μπαίνουμε στη διαδικασία να ρωτήσουμε για την τέχνη του τατουάζ.
Γραφει Ραφαελλα ΡαλληΣτη Dirty Laundry βρήκαμε τα μόνα ρούχα που χρειάζεσαι για τη νέα σεζόν
Η νέα, εκπληκτική συλλογή της DIRTY LAUNDRY FW25 βαδίζει στην εποχή του Cool Luxury, αποδεικνύοντας πως η πολυτέλεια μπορεί, και είναι αλληλένδετη με την άνεση.