
Οι Rolling Stones βγάζουν 'γλώσσα' στη φανέλα της Μπαρτσελόνα
Αυτήν τη συλλεκτική φανέλα, τη θέλουμε. Χθες αν γίνεται.
Ο αγώνας El Clasico στην Ισπανία θα πραγματοποιηθεί στις 28 Οκτωβρίου και οι πυρετώδεις προετοιμασίες των δύο ομάδων κορυφώνονται αυτές τις ημέρες. Μπορεί να μην είμαστε σε θέση να προβλέψουμε ποια από τις δύο, η Ρεάλ ή η Μπαρτσελόνα, θα κερδίσει το ματς, μπορούμε ωστόσο να πούμε με βεβαιότητα πως οι φανέλες της δεύτερης έχουν κερδίσει τις εντυπώσεις.
Πιο συγκεκριμένα, οι Καταλανοί θα εμφανιστούν στο γήπεδο φορώντας φανέλες με το εμβληματικό logo των Rolling Stones. Αυτή είναι η τρίτη φορά που γίνεται μία τέτοια διαφοροποίηση στην εμφάνιση της ομάδας, αφού έχει προηγηθεί η κουκουβάγια του Drake και το Motomami της Rosalia, σε δύο προηγούμενους αγώνες El Clasico. Κάπου εδώ να αναφέρουμε πως όλα αυτά γίνονται στο πλαίσιο της συνεργασίας με τον επίσημο χορηγό της ομάδας, το Spotify.
Όσο για τη συνεργασία με τους Rolling Stones, η ανακοίνωση ήρθε με ένα βίντεο που αναρτήθηκε στα social media της Μπάρτσα και του Spotify. Μια εφημερίδα που έπεσε από τον ουρανό αποκάλυψε αυτή τη σημαντική συνεργασία, εμπλέκοντας μάλιστα και τα μέλη του συγκροτήματος, τα οποία παρακολούθησαν το γεγονός με μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς το τραγούδι τους, Start Me Up αποτέλεσε το soundtrack.
Μάλιστα, το Spotify δημιούργησε μια νέα Matchday Playlist, γιορτάζοντας την περίσταση με μια επιλογή ροκ κομματιών, συμπεριλαμβανομένων των διαχρονικών επιτυχιών των Rolling Stones.
Η συνεργασία μεταξύ της Μπαρτσελόνα και του συγκροτήματος, δε σταματά εδώ. Από τις 20 Οκτωβρίου, οι οπαδοί θα μπορούν να αγοράσουν μια περιορισμένη έκδοση του άλμπουμ σε βινύλιο, στολισμένη με το έμβλημα της Μπάρτσα και το λογότυπο Tongue and Lips των Rolling Stones. Κάθε συσκευασία θα περιλαμβάνει επίσης μια ρετρό μπλούζα της, εμπνευσμένη από το στυλ της δεκαετίας του 1960.
Σεμινάρια (δαιμόνιου) μάρκετινγκ, απευθείας από τη Βαρκελώνη. Έτσι, για να παίρνουμε ιδέες και στο ελληνικό ποδόσφαιρο.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.