Η υπερβολή στο μεγαλείο της στις αντρικές τσάντες της φετινής σεζόν

Για την S/S 2019, τα backpacks δίνουν τη θέση τους σε τσάντες που θυμίζουν γιλέκο και μάρσιπο ή φοριούνται σαν κολιέ.

Γράφει: Χριστίνα Φαραζή 13 Φεβρουαρίου 2019

Πρόσφατα, είχαμε αναφερθεί στη μεγάλη επιστροφή της παρεξηγημένης "μπανάνας" -κατά κόσμον τσαντάκι μέσης ή belt bag- στην αντρική γκαρνταρόμπα, όπως επίσης και σε όλα αυτά τα παράξενα looks που έχουμε κατά καιρούς παρατηρήσει να υιοθετούν διάσημοι κύριοι στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού: Από μαντήλια στο κεφάλι και γιλέκα-χαλινάρια πάνω από κοστούμια μέχρι θηριώδη φουσκωτά μπουφάν, που δίνουν άλλη έννοια στο oversized trend.

Η υπερβολή στο μεγαλείο της στις αντρικές τσάντες της φετινής σεζόνΣτο πλαίσιο αυτής της υπερβολής που διακατέχει φέτος τη βιομηχανία της μόδας, αλλά και της "γέννησης" του warcore trend -τάση με χαρακτηριστικά που παραπέμπουν στο στρατό και αντλούν επίσης έμπνευση από το industrial και athleisure στυλ, όσο και από το streetwear-, οι αντρικές τσάντες αλλάζουν φυσιογνωμία για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019. Γίνονται περισσότερο εκκεντρικές, λιγότερο κομψές και διακριτικές. Η πρακτικότητα ωστόσο είναι ένα στοιχείο που τις χαρακτηρίζει. Όπως αυτή που ορίζει το workwear look. Σε απλά ελληνικά το look που παραπέμπει στη στολή εργασίας και το οποίο συνθέτουν τα ρούχα, υποδήματα και αξεσουάρ που δημιουργήθηκαν για να διευκολύνουν τη δουλειά των μαστόρων (ξυλουργοί, υδραυλικοί) και των λοιπών χειρωνακτικών επαγγελμάτων.

ΤΣΑΝΤΕΣ

Τουλάχιστον για φέτος λοιπόν, οι τσάντες ταχυδρόμου και τα backpacks δίνουν τη θέση τους σε ογκώδη τσαντάκια μέσης και wearable τσάντες που φοριούνται σαν κολιέ περασμένες από το λαιμό (βλέπε πάνω τον Kanye West) ή θυμίζουν γιλέκο ή μάρσιπο διακοσμημένες με πολλές τσέπες (βλέπε κάτω το μοντέλο Luka Sabbat).

ΤΣΑΝΤΕΣ

Η τσάντα-γιλέκο και η τσάντα-κολιέ ήταν από τα αξεσουάρ που πρωταγωνίστησαν στην αντρική συλλογή για την Άνοιξη του 2019 που σχεδίασε ο Virgil Abloh για τον Louis Vuitton, ιδρυτής του high-end streetwear brand Off – White και καλλιτεχνικού διευθυντή των αντρικών σειρών του γαλλικού οίκου.

ΤΣΑΝΤΕΣ
Από αριστερά προς τα δεξία: A-Cold-Wall, Louis Vuitton, Dior, Alyx.

Από την άλλη, ο military μάρσιπος εθεάθη στις "σκληροτράχηλες" κολεξιόν των brands, A-Cold-Wall και Alyx.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.