
Τα νέα Air Jordan έχουν έθνικ διάθεση
Τα Air Jordan 6 "Quai 54" δεν είναι σίγουρα ένα ζευγάρι από αυτά που μας έχει συνηθίσει να λανσάρει το Jordan brand.

Η κυκλοφορία ενός νέου μοντέλου Air Jordan αποτελεί κάθε φορά εδώ και τρεις δεκαετίες μία σημαντική στιγμή για τους απανταχού sneakerheads και τον κόσμο της αθλητικής μόδας. Από το 1984 μέχρι σήμερα, τα ζευγάρια που έχουν λανσαριστεί είναι αναρίθμητα, με την πλειοψηφία αυτών να γίνεται αυτομάτως sold out.
Η νέα άφιξη της θρυλικής σειράς του Jordan brand είναι τα Air Jordan 6 "Quai 54", ένα μπασκετικό αθλητικό μποτάκι απ' αυτά που δεν μας έχει συνηθίσει να λανσάρει η εταιρεία.




Συνδυάζει τον κομψό σχεδιασμό των κλασικών λευκών δερμάτινων sneakers με την άνεση και την πρωτοποριακή τεχνολογία των μπασκετικών υποδημάτων, ενώ είναι διακοσμημένο με tribal prints που του προσδίδουν μία έθνικ διάθεση.

Τα Air Jordan 6 "Quai 54", που είναι ήδη διαθέσιμα από την 4η Ιουλίου σε επιλεγμένα καταστήματα και στην πλατφόρμα του StockX, κυκλοφορούν σε δύο σχέδια: το "Sail/Total Orange-Gum Light Brown-Baroque Brown” με τις γήινες αποχρώσεις και το "Sail/Black-Team Orange-Racer Blue” με τις έντονες μοβ-μπλε.
Να θυμίσουμε ότι πριν από περίπου ενάμισι μήνα, τα πρώτα Air Jordan sneakers, τα Air Jordan 1 που φόρεσε ο GOAT το 1985 έγιναν και επίσημα τα πιο ακριβά αθλητικά υποδήματα που δημοπρατήθηκαν ποτέ, "πιάνοντας" τα 560 εκατομμύρια δολάρια.
Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.