Ο Chris Hemsworth είναι ο πρώτος global brand ambassador της Hugo Boss

Ο δημοφιλής Αυστραλός ηθοποιός είναι το νέο κεντρικό πρόσωπο του σπουδαίου brand.

Γράφει: Πωλίνα Φράγκου 18 Ιανουαρίου 2021

H Hugo Boss παρουσίασε τον Chris Hemsworth σαν το νέο διεθνές πρόσωπο για τις worldwide fashion campaigns της. Ο 37χρονος Αυστραλός ηθοποιός που έγινε ευρέως γνωστός μέσα από τη συμμετοχή του ως Thor στις ταινίες του Marvel Cinematic Universe δεν είναι άγνωστος στο σημαντικό και δημοφιλές brand, καθώς ήταν ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας του Boss Bottled fragrance, πίσω στο 2017.

Η εταιρεία ανέφερε πως ο Hemsworth "είναι ένα παράδειγμα ισορροπημένου τρόπου ζωής και παρέχει στο brand μία συνεπή εικόνα σε παγκόσμιο επίπεδο, η οποία θα συνδέεται με διάφορες σειρές προϊόντων".

Σχολιάζοντας το νέο του ρόλο σαν global ambassador, ο διάσημος ηθοποιός τόνισε από την πλευρά του ότι: "Ήμουν ανέκαθεν fan της Boss και δεν μπορώ να σας περιγράψω τη χαρά μου για αυτή τη συνεργασία. Η προηγούμενη φορά που ενώσαμε τις δυνάμεις μας, πριν μερικά χρόνια, ήταν άψογη. Είμαι ενθουσιασμένος που θα συνεργαστώ και πάλι μαζί τους".

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Σανδάλια για τολμηρούς

Τι πρέπει να γνωρίζεις πριν φορέσεις τα καλύτερα σανδάλια της σεζόν, χωρίς να μοιάζεις με Βορειοευρωπαίος τουρίστας.

Γραφει Παναγιωτης Κουστας

Το στιλιστικά ευέλικτο Breitling του Adam Driver

Το Breitling Super Chronomat B01 44 είναι το ρολόι που μπορείς να φοράς σε κάθε περίσταση.

Γραφει Παναγιωτης Κουστας

Η γενναία ώρα του λευκού τζην

Γιατί το λευκό τζην είναι το πιο καλοκαιρινό ρούχο που μπορείς να το φοράς όλον τον χρόνο.

Γραφει Παναγιωτης Κουστας

Η Under Armour φτάνει στα άστρα μαζί με την Virgin Galactic

Ο υποψήφιος αστροναύτης Αύγουστος Πανταζίδης αποτελεί το νέο πρόσωπο της καμπάνιας 'Train What’s Under The Armour'.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Με Havaianas στην έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων

Η Ολυμπιακή ομάδα της Βραζιλίας γνωρίζει πώς να κάνει τη στιλιστική διαφορά στο Τόκιο.

Γραφει Πωλινα Φραγκου