
Θρυλικά κομμάτια της Burberry
Σπουδαία πανωφόρια, πορτοφόλια, φουλάρια και πουκάμισα, στο σημείο συνάντησης του κλασικού με το σύγχρονο.
Οι οίκοι υψηλής ραπτικής και ειδών πολυτελείας που η ιστορία τους μετράει πάνω από έναν αιώνα, έχουν να επιδείξουν πολλά iconic κομμάτια, αλλά και στοιχεία της κληρονομιάς και της αισθητικής παρακαταθήκης τους που πέτυχαν μία τομή στον κόσμο της μόδας: Ένα logo, μια τσάντα, ένα ύφασμα, μια ζώνη, ένα χρώμα, μια τεχνική. Ο οίκος Burberry δεν αποτελεί εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα, με τα καρό του, τις καμπαρντίνες, τα κασκόλ και τα φουλάρια του να παραμένουν 'αιωνίως' περιζήτητα.
Από την τελευταία collection του ιστορικού βρετανικού οίκου, ξεχωρίσαμε 5 fashion items που είναι προορισμένα να γίνουν -ή να μείνουν- θρυλικά και σου τα παρουσιάζουμε.
Το baseball cap με το εικονικό μονόγραμμα
Η logomania δεν έδειχνε ποτέ τόσο διακριτική όσο πάνω στο βαμβακερό ζέρσεϊ αυτού του ασπρόμαυρου baseball cap.
Το πορτοφόλι με το vintage καρό
Ένα αθάνατο κλασικό πορτοφόλι, που δεν πρόκειται να γεράσει ποτέ, κάνει το eco-conscious fashion crowd να το δει με άλλα μάτια, καθώς η νέα του εκδοχή είναι φτιαγμένη από οικολογικό καμβά.
> Διάβασε ακόμα: Καφέ, το χρώμα της χρονιάς. Και της επόμενης.
Το πιο κλασικό car coat όλων των εποχών
Φτιαγμένο από τη βαμβακερή καμπαρντίνα που έχει ορίσει την αισθητική του οίκου Burberry από την ίδρυσή του, είναι φοδραρισμένο με το vintage καρό ντεσέν που μεγάλωσε γενιές και γενιές κομψών και κομψευομένων.
> Διάβασε ακόμα: Ο Marcus Rashford ενώνει τις δυνάμεις του με τον οίκο Burberry
Το καρό πουκάμισο
Τα πουκάμισα της Burberry είναι από τα πιο αναγνωρίσιμα ρούχα του brand, ενώ τόσο οι ραφές όσο και η αίσθηση που αφήνουν πάνω στο σώμα δεν μπορεί να συγκριθεί με τίποτα. Το συγκεκριμένο περιλαμβάνει ελαστάν, κάτι που το καθιστά έξτρα άνετο.
Το διπλής όψης κασμιρένιο φουλάρι
Η κλασική καρό του όψη συνδυάζεται αρμονικά με το μονόγραμμα που σχεδίασε ο Peter Saville, καθιστώντας το ένα αξεσουάρ-πασπαρτού, που δίνει στυλ σε όλα τα ντυσίματα.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.