
Το πιο στιλάτο από ποτέ Gran Turismo
O οίκος Dior κυριολεκτικά μπαίνει στο παιχνίδι και το gaming δε θα είναι ποτέ ξανά το ίδιο.
Ναι ωραίες ήταν οι στιγμές που μαζευόμασταν σπίτι εκείνου που είχε τιμονιέρα και παίζαμε Gran Turismo με μπύρες φορώντας μάλλον ό,τι πιο πρόχειρο βρίσκαμε μπροστά μας. Όμως τα χρόνια περνούν, οι εποχές αλλάζουν και από ότι φαίνεται και το gaming έχει πλέον τους δικούς του στιλιστικούς κανόνες. Για την ακρίβεια, ο οίκος Dior μπαίνει κυριολεκτικά στο παιχνίδι και ντύνει τους οδηγούς του Gran Turismo 7, μετατρέποντας στο πιο στιλάτο game.
Η στερεοτυπική εικόνα του gamer, που έχει πλέον ριζώσει στο συλλογικό μυαλό με τα πληκτρολόγια που φωτίζονται με neon, τα φθαρμένα joysticks και τα μπλουζάκια που τυπώνονται με manga, είναι έτοιμη να διαταραχθεί ριζικά με την είσοδο της μόδας στην εικονική πραγματικότητα.
> Διάβασε ακόμη: Τα πιο εντυπωσιακά αυτοκίνητα του Gran Turismo 7
Παρόλο που το gaming κατά καιρούς συνδέεται με τη διάσταση της πολυτέλειας, η οποία ενσαρκώνεται από τα πανάκριβα αυτοκίνητα ή τους αδιανόητους τραπεζικούς λογαριασμούς των παικτών μας, το σύστημα μόδας πάντα δυσκολευόταν να προκαλέσει το ενδιαφέρον των φανατικών της κονσόλας, με εξαίρεση το σύντομο αλλά πιο λεπτό ιντερλούδιο με τις ντουλάπες των σχεδιαστών στο Animal Crossing: New Horizons που έδωσε μια πρώτη ένδειξη της συνάντησης των δύο κόσμων.
Όλα όσα φέρνει η Dior στο Gran Turismo
Με την εμπλοκή της Dior στο Gran Turismo ωστόσο, αυτό αλλάζει για τα καλά. Ο οίκος Dior έρχεται να προστεθεί στο δυναμικό του Gran Turismo με δημιουργίες που φέρουν την υπογραφή του αποκλειστικά για το βιντεοπαιχνίδι. Με το Gran Turismo 7 λοιπόν, που διατίθεται αποκλειστικά για τις κονσόλες PlayStation 4 και Playstation 5, αλλάζουν οριστικά οι κανόνες και τα όρια μεταξύ της υψηλής μόδας και της διάστασης του gamer.
Στην πραγματικότητα, η Kim Jones έχει σχεδιάσει αγωνιστικά κοστούμια Dior, ενώ έχει προσαρμόσει ακόμη και ένα vintage μοντέλο αυτοκινήτου που εμφανίζεται στο παιχνίδι, το De Tomaso Mangusta.

To παιχνίδι που θα κυκλοφορήσει στις 25 Αυγούστου, θα περιλαμβάνει μια ολόκληρη γκαρνταρόμπα οδηγού, με κίτρινο και γκρι κοστούμι, ασορτί γάντια, παπούτσια Diorizon και μπλε και γκρι κράνος. Τα αξεσουάρ θα είναι διακοσμημένα με το μοτίβο Dior Oblique, ενώ τα αρχικά CD Diamond και ένα patch "Christian Dior Atelier Avenue Montaigne" θα κοσμούν το κοστούμι και το αμάξωμα.
> Διάβασε ακόμη: Το ντοκιμαντέρ του David Beckham θα είναι ένα χρυσωρυχείο μόδας των '00s
Ως τελική πινελιά, ο αριθμός 47 θα χαρακτηρίζει τόσο τον οδηγό όσο και το αγωνιστικό του αυτοκίνητο, ως φόρο τιμής στο έτος 1947, την ημερομηνία της πρώτης πρωτοποριακής επίδειξης μόδας του Christian Dior, η οποία σφράγισε την επιτυχία του New Look και του οίκου. Βουτώντας με πλήρη ταχύτητα στα ήδη περίεργα μυαλά των gamers, η Dior ποντάρει για άλλη μια φορά στη μοναδικότητα και στην αρχή της συλλογής, ενώνοντας τις δυνάμεις της με δύο ανδρικά πάθη, όπως τα αυτοκίνητα και τα βιντεοπαιχνίδια.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.