
Αθλητικά παπούτσια χωρίς φτέρνα, το είδαμε κι αυτό
Ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια που απευθύνεται, αυστηρά, σε όσους τολμούν στιλιστικά.
Εκεί που λες πως έχει επέλθει κορεσμός στις τάξεις της μόδας και οι σχεδιαστές δε μπορούν να σκεφτούν κάτι πιο περίεργο για να δημιουργήσουν, αφού έχουν εξαντλήσει κάθε πιθανή ιδέα, έρχεται ένα νέο παπούτσι για να σε διαψεύσει- για ακόμη μία φορά.
Ο λόγος για τα νέα ξώφτερνα (ναι καλά διάβασες), αθλητικά παπούτσια της Nike, που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την ανατρεπτική σχεδιάστρια Martin Rose και, προς μεγάλη έκπληξη πολλών, έχουν γίνει ανάρπαστα.
Τα Shox Mule MR 4, αν και έχουν ένα πολύ ιδιαίτερο design που σου εγγυώνται πως δε θα περάσεις πουθενά απαρατήρητος, έχουν ανέλθει σε αγαπημένο παπούτσι των sneakerheads παγκοσμίως, ενώ και ο διάσημος ράπερ, Kendrick Lamar τα είχε επιλέξει στην 65η τελετή των Βραβείων Grammy.

Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα (ακόμη) "πάντρεμα" μόδας και σπορ, οι αντιθέσεις μεταξύ των οποίων, ιντριγκάρουν ακόμη περισσότερο όσους έχουν βαρεθεί τα συνηθισμένα σχέδια και τους αναμενόμενους συνδυασμούς.
Σε πρώτη ανάγνωση, μπορεί να ξενίζει η εικόνα ενός αθλητικού παπουτσιού που δεν έχει φτέρνα, ωστόσο, οφείλουμε να παραδεχθούμε πως ρούχα και αξεσουάρ που έχουν αντιμετωπιστεί δύσπιστα στο παρελθόν, πλέον, θεωρούνται αγαπημένα κομμάτια, μεγάλου ποσοστού ανθρώπων (βλέπε Birkenstock). Ανήκουν και τα Shox Mule MR 4 σε αυτή την κατηγορία; Μονάχα ο χρόνος θα δείξει.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.