
Πόσο πιθανό είναι να φοράμε ρούχα φτιαγμένα από τεχνητή νοημοσύνη στο μέλλον;
Η μόδα, ίσως, αλλάξει για πάντα, πολύ πιο σύντομα από όσο νομίζαμε.
Είναι γεγονός πως η τεχνολογία τρέχει πιο γρήγορα από τη μόδα, αλλά και από την ανθρωπότητα γενικότερα. Από τις πρώτες εικονικές επιδείξεις μόδας και τις πρώτες απόπειρες τρισδιάστατων ενδυμάτων, στις ολόκληρες συλλογές που δημιουργούνται από την τεχνητή νοημοσύνη, μεσολαβεί ένα ChatGPT δρόμος. Το ερώτημα, ωστόσο, που πρέπει να απαντηθεί είναι αν πρόκειται η βιομηχανία της μόδας να υποστεί μία ολοκληρωτική επανάσταση, εξαιτίας της τεχνητής νοημοσύνης.
Ας κάνουμε ένα μικρό βήμα πίσω. Εδώ και τουλάχιστον ένα χρόνο, γίνεται συνεχώς λόγος για την τεχνητή νοημοσύνη και τις αμέτρητες εφαρμογές της. Προφανώς και στη μόδα. Οι δε γνώστες της βιομηχανίας της μόδας έχουν ήδη αρχίσει να βλέπουν τις πρώτες αλλαγές που συνδέονται με την έλευση αυτών των τεχνολογιών. Από τα editorials της μόδας μέχρι τη δημιουργική πλευρά, μέχρι τις επιδείξεις μόδας: μια διαρθρωτική αλλαγή σε κλίμακα που δεν έχει ξαναγίνει ποτέ, βρίσκεται σε εξέλιξη, και κανένας τομέας δεν εξαιρείται.


Προς το παρόν, το μόνο μειονέκτημα που εντοπίζεται σε αυτή την εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης αφορά το γεγονός ότι η τεχνολογία αυτή φαίνεται να είναι ικανή να παράγει πιο πολύπλοκα και περίτεχνα σχέδια, τα οποία, συνοδεύονται από πρακτικούς περιορισμούς στον πραγματικό κόσμο. Αλλά δεν μπορούμε να το θεωρήσουμε αυτό πρόβλημα, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι όλες αυτές οι καινοτομίες είναι πραγματικά πρόσφατες, αυτή είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου των πλήρων δυνατοτήτων τους. Σε περίπου δέκα χρόνια ίσως, ακόμη και τα καθημερινά μας ρούχα θα είναι πλήρως κατασκευασμένα από την τεχνητή νοημοσύνη .
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.