
Το κατακόκκινο Cub3d sneaker της Gucci είναι το πιο εντυπωσιακό sneaker που είδαμε τελευταία
Το "πορφυρό" αυτό παπούτσι περιλαμβάνει τρισδιάστατα εκτυπωμένα στοιχεία.
Με αφορμή τη Salone del Mobile στο Μιλάνο, στη ναυαρχίδα της Via Monte Napoleone, η Gucci παρουσίασε το πραγματικά εντυπωσιακό Cub3d. Πρόκειται για ένα νέο συλλεκτικό sneaker σε πορφυρό χρώμα που κυκλοφορεί σε περιορισμένη έκδοση μόνο 20 ζευγαριών και περιλαμβάνει τρισδιάστατα εκτυπωμένα στοιχεία.
Με το εν λόγω παπούτσι, η Gucci επιχειρεί να συνδυάσει τη σύγχρονη πολυτέλεια με τη νοοτροπία του "χειροποίητου".
Το πάνω μέρος του Cub3d παρουσιάζεται στη ζεστή απόχρωση Rosso Ancora ενώ είναι σε μεγάλο βαθμό κατασκευασμένο από Demetra, το καινοτόμο υλικό που αναπτύχθηκε από τον οίκο για να συνδυάζει υψηλή ποιότητα, απαλότητα και ανθεκτικότητα. Σχεδιασμένο ειδικά για το νέο sneaker, το Demetra παράγεται από 70% πρώτες ύλες φυτικής προέλευσης, που προέρχονται κυρίως από ανανεώσιμες πηγές βιολογικής προέλευσης , και εγγυάται υψηλές επιδόσεις. Άλλα υλικά που χρησιμοποιούνται στο πάνω μέρος περιέχουν επίσης 100% ανακυκλωμένο πολυεστέρα, ενώ όσα χρησιμοποιούνται για τις εσωτερικές επενδύσεις προέρχονται από 88% ανακυκλωμένο πολυεστέρα και δέρμα που κατασκευάζεται με μια διαδικασία δέψης που δε περιλαμβάνει μέταλλα ή χρώμιο.

Η πολύ ιδιαίτερη σόλα του Gucci Cub3d, που παράγεται με την τεχνική επιλεκτικής πυροσυσσωμάτωσης με λέιζερ (SLS), διαθέτει μια δομή πλέγματος εμπνευσμένη από το πολύεδρο. Ένα γεωμετρικό στερεό, το οποίο πάντα γοήτευε τους φιλοσόφους και τους μελετητές για την ομορφιά και τη μαθηματική του αποτελεσματικότητα, στη βάση της δικτυωτής δομής της σόλας. Το ανάγλυφο προφίλ του παπουτσιού προσδίδει μια πραγματικά μοναδική αισθητική στο Gucci Cub3d, εξασφαλίζοντας την ελαφρότητά του χωρίς να θυσιάζει τη δομική του ακεραιότητα, βελτιστοποιώντας έτσι την ικανότητά του να απορροφά τους κραδασμούς. Προφανώς, το λογότυπο της μάρκας είναι ευδιάκριτο -αλλά χωρίς επίδειξη- στις λεπτομέρειες που διανθίζουν ολόκληρη τη σιλουέτα.

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία, αυτό το παπούτσι απευθύνεται αποκλειστικά σε συλλέκτες και λάτρεις του οίκου. Κάθε ένα από τα 20 ζευγάρια που παράγονται είναι τυπωμένο σε μεταξοτυπία με έναν μοναδικό αύξοντα αριθμό από το 1 έως το 20 και έρχεται -φυσικά- σε ειδικά διαμορφωμένη συσκευασία.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.