
Ο Timothée Chalamet μας υπενθύμισε γιατί λατρεύουμε τα λευκά sneakers
Τον πετύχαμε στο αεροδρόμιο της Σεούλ με τα νέα αθλητικά Re-Web της Gucci.
Ο Timothée Chalamet βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της ανδρικής ένδυσης εδώ και χρόνια αφού ό,τι φορά μας αφορά.
Ό,τι και αν επιλέξει να φορέσει, το κάνει να μοιάζει ωραίο, καλαίσθητο και κομψό. Με λίγα λόγια, ο πρωταγωνιστής του Dune: Part Two επηρεάζει τη μόδα με τις επιλογές του. Για αυτό άλλωστε, και δε μας κάνει καθόλου εντύπωση ότι ακόμη και τα λευκά αθλητικά παπούτσια, πάνω του δείχνουν πιο ιδιαίτερα από ό,τι είναι στην πραγματικότητα.
Τα τελευταία χρόνια, οι fashionistas έχουν κάπως βαρεθεί τα πιο κλασικά κομμάτια, αλλά όπως όλα δείχνουν, οι καιροί αλλάζουν και αρκεί ένας Timothée Chalamet για να τα επαναφέρει στο προσκήνιο.
Συγκεκριμένα, πριν από λίγες μέρες, ο ηθοποιός βρέθηκε στη Σεούλ με αφορμή την πρεμιέρα της ταινίας Dune: Part Two, όπου και απαθανατίστηκε από τους φωτογράφους με το νέο sneaker Re-Web της Gucci, το πρώτο σχέδιο που δημιούργησε ο Sabato De Sarno για το brand.


Και ναι, τα λευκά αθλητικά μπορεί να μην ήταν ποτέ εκτός μόδας τελείως, ωστόσο, είχε πάντα μεγάλη σημασία το πώς θα τα φορέσεις. Ο Timothée λοιπόν, αποφάσισε να τα συνδυάσει με ένα neon, fleece φούτερ από την Eddie Bauer, μαύρο παντελόνι και δερμάτινο μπουφάν. Μία casual, προσιτή εφαρμογή, που κλίνει προς την streetwear πλευρά αυτών των sneakers και που θα ταίριαζε σε όλους μας.
Timothée Chalamet, το έκανες πάλι το θαύμα σου.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.