
Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;
Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.
Οι πλούσιοι συχνά εκφράζουν το οικονομικό τους στάτους μέσα από το στυλ τους. Από την απλή ενδυματολογική επιλογή της οικογένειας Roy στη σειρά Succession μέχρι την προτίμηση του Mark Zuckerberg για τα hoodies μεσαίας τιμής, ο τρόπος που ντύνονται οι πλούσιοι, το Old Money Style δηλαδή, έχει επισημανθεί και συζητηθεί εκτενώς.
Τώρα, η Gen Z φαίνεται να έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος, με πολλά μέλη της να δημοσιεύουν εικόνες και βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με αυτό που αποκαλούν "αισθητική του παλιού χρήματος".
Παραδείγματα περιλαμβάνουν πλεκτά πουλόβερ πάνω από πόλο, πουκάμισα oxford, ναυτικά σακάκια και άλλα παρόμοια κομμάτια. Η εμπνευσμένη από το παρελθόν αισθητική αυτή είναι συχνά συνδεδεμένη με εικόνες από το παρελθόν, όπως αυτές της Carolyn Bessette και του JFK Jr., καθώς και διαφημίσεις των Ralph Lauren και J.Crew.
Οι επιρροές αυτές λοιπόν, φαίνεται να απορρέουν από μια ανάγκη για νοσταλγία και σταθερότητα σε μια εποχή που ο κόσμος φαίνεται να αλλάζει με ταχύτητα. Επιπλέον, η πανδημία του COVID-19 μπορεί να έχει προκαλέσει μια αναθεώρηση του τρόπου που αντιλαμβανόμαστε το ντύσιμο, με πολλούς να αναζητούν την αίσθηση της επιλογής και της ποιότητας στα ρούχα τους.
Εν κατακλείδι, οι νεότερες γενιές φαίνεται να εκτιμούν και να αναζητούν την αισθητική του παλιού χρήματος, ενώ ταυτόχρονα διατηρούν μια δόση ειρωνείας και αυτοσυνειδησίας σχετικά με την οικονομική ανισότητα και την κοινωνική κρίση.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.