Το γκολφ δεν ήταν ποτέ τόσο κουλ όσο τώρα

Τα τελευταία χρόνια το γκολφ έχει γίνει εξαιρετικά δημοφιλές, ακόμη και όσον αφορά τα ρούχα.

Φαίνεται ότι η μόδα και οι διασημότητες έχουν μια νέα εμμονή: το γκολφ. Ξέχνα όλα όσα νόμιζες ότι ήξερες για αυτό το άθλημα και τα ρούχα του, την ξεπερασμένη δηλαδή φαντασία που το βλέπει ως ένα βαρετό άθλημα, για πλούσιους ή ηλικιωμένους. Γιατί το γκολφ δεν ήταν ποτέ τόσο κουλ όσο είναι τώρα. Για την ακρίβεια, μαζί με το τένις, είναι σίγουρα η τάση που κυριαρχεί αυτό το 2024 .

Από τη Nike μέχρι τη Nocta (μάρκα του Drake), μέχρι την κάψουλα Tyler, The Creator σε συνεργασία με τη Louis Vuitton, περνώντας μέσα από τις διασημότητες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που δεν χάνουν ευκαιρία να μοιράζονται τις στιγμές που παίζουν στα πράσινα γήπεδα με τα άψογα ρούχα τους, όλοι έχουν κοινό χαρακτηριστικό το πάθος τους για το γκολφ. Αυτός ο συγκεκριμένος τύπος αθλητικών ενδυμάτων, πολύ πιο κομψός και κλασικός από άλλα αθλήματα, έχει αρχίσει να αναμειγνύεται με το streetwear και την casual μόδα. Πολλές μάρκες (όπως αυτές που αναφέρθηκαν παραπάνω) έχουν δημιουργήσει σειρές ρούχων γκολφ που προσαρμόζονται τόσο στο γήπεδο όσο και στην καθημερινή ζωή, αυξάνοντας τη δημοτικότητα σε ένα ευρύτερο κοινό.

Αλλά τι κάνει το γκολφ τόσο ωραίο το 2024; Είναι ένας συνδυασμός διαφορετικών παραγόντων. Πρώτα απ' όλα, υπάρχει μια αύρα αποκλειστικότητας και εκλέπτυνσης γύρω από το άθλημα. Τα γήπεδα γκολφ είναι χώροι πολυτέλειας και ομορφιάς και όποιος συνδέεται με αυτά αυτομάτως αναβαθμίζεται στο καθεστώς του εκλεπτυσμένου και chic. Δεύτερον, υπάρχει ένα είδος πυρετώδους επιθυμίας να επανερμηνευθούν τα κλασικά με σύγχρονο τρόπο. Και τα ρούχα του γκολφ προσφέρονται πολύ καλά. Από καιρό θεωρείται άθλημα για τους ηλικιωμένους όμως τώρα, οι νέες γενιές ξαναγράφουν τους κανόνες και αποδεικνύουν ότι μπορεί να είναι φρέσκο, νεανικό και μοντέρνο.

Nike NoctaCourtesy Nike Nocta

Τα βασικά στοιχεία του γκολφ

Όταν σκεφτόμαστε το γκολφ, στο μυαλό μας έρχονται εικόνες από παρθένα πράσινα γήπεδα, γυαλιστερά μπαστούνια και ποτήρια σαμπάνιας ανάμεσα στις τρύπες. Αλλά υπάρχουν πολλά περισσότερα πίσω από αυτό το άθλημα που ξεπερνούν κατά πολύ το απλό χτύπημα της λευκής μπάλας. Υπάρχει μια ολόκληρη κουλτούρα κομψότητας και στυλ που αντανακλάται στα ρούχα που φορούν οι παίκτες.

GolfMessigoal Rachpoot/Bauer-Griffin // Getty Images

Πουκάμισα πόλο, πουλόβερ (ίσως με ένα πουκάμισο από κάτω ώστε να φαίνεται ο γιακάς), μαλακά παντελόνια και καπέλα με γείσο, αυτά τα στοιχεία δεν πρέπει ποτέ να λείπουν από έναν κορυφαίο παίκτη του γκολφ εντός και εκτός γηπέδου. Όλα καρυκευμένα με μια χρωματική παλέτα που είναι βασικά ουδέτερη αλλά και λάτρης των παστέλ χρωμάτων. Συνήθως οι σιλουέτες δεν είναι ούτε πολύ λεπτές ούτε υπερβολικά υπερμεγέθεις αφού το μυστικό είναι η ισορροπία.

GolfJared C. Tilton // Getty Images

Η αλήθεια είναι ότι η πραγματική δύναμη αυτού του τύπου ρούχων έγκειται στο γεγονός ότι καταφέρνει να προσδίδει μια μοναδική αυτοπεποίθηση σε όποιον το φοράει. Δεν έχει σημασία αν πρόκειται για έναν έμπειρο παίκτη, έναν επαγγελματία, έναν περίεργο αρχάριο ή έναν απλό άνθρωπο που του αρέσει να πειραματίζεται, ο τυπικός συνδυασμός των στοιχείων του γκολφ στα ρούχα θα καταφέρνει πάντα να προσδίδει μια αριστοκρατική αύρα ακόμη και στις πιο street εμφανίσεις, χωρίς όμως να ανατρέπει το βασικό στυλ. 

Louis Vuittoncourtesy Louis Vuitton

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.